Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute chalosi. |
Heh tak som ho uz kopoval bez priveri v potruby,to si len tak nevsimnes chlapik mi to oznamil az ked to namontoval na pocitac a ten mu vyhodil chybu.Ale neviem ako je lepsie ci s priverou alebo bez,bo vraj GP pouziva bez no neviem... |
ak chces jazdit kludne,tak ju tam urcite daj....ak palby...nepotrebujes ju |
moc sa tomu nerozumiem, ale pokial viem v moto GP je velmi vela rozdielov oproti civilnym moto... |
Karburator: sam vies na hayabushe ze kludne sa jazdit neda ak mas pod sedlom brutalneho tatosa, ale tak ak to tam netreba tak nebudem zbytocne do toho vrazat love... |
motoGP ju nemaju preto,lebo oni netocia take nizke tocky |
majlou... co tu teraz riesis... ked to motor ma tak to tam nechaj ked to nema tak tam nepridavaj nic... proste asi japoncici vedeli ze preco to tam dali a preco nie nemyslis??? |
felesiga-vyfukova privera obsahuje kazdy motocikel v mojej kategorii vsetky litraske kubatury neviem ci aj ostatne no kupoval som ju bez nej nevediac o tom,originalne by tam mal byt, zaujimal ma len vykon v nizkych a strednych otackach ale jeden chlapik mi uz s tym pomohol vyriesil moju dilemu vdaka mu Hurican, asi to aj ja zoberem do fastbike do hlohovca |
pozri sa. nemas skusenost na takych strojoch ako mas ty ako a naco presne pracuje privera ale viem ze privera na 2 taktoch sluzia nato ze menia prierez vyfukoveho kanalu.. tzn. v nizkych otackah maly priemer. vo vyskoych vleky priemer. viem ze pokial na 2 takte nefunguje spravne tak ani motor nema plny vykon alebo robi hluposti |
fefesiga:privera na 2T a 4T pracuje inak,ale princip ucinnosti je rovnaky...zmensenim prierezu sa zvysuje rychlost spalin,zbytok je kazdemu jasny... |
jak moze pracovat inak ked princip je rovnaky??? moze byt tak maximalne ine ovladanie. je i jasne ze na 4t nebude pneumaticka ale ovladana solenoidom |
en.wikipedia.org/wiki/EXUP Upravené 2 krát. Naposledy upravil tomxx (23.07.2008 21:56) |
Poweredby si si isty ze je to tak ako si napisal? Pri vysokych otackach ma valec malo casu na dokonale naplnenie preto je potrebne aby boli u 2t velke prepustacie a vyfukove kanaly a u 4t dlhsie otvorene ventily. U 2t to vsak sposobuje ze dochadza k uniku paliva z valca pri nizkych otackach preto sa na vyfukovy kanal montuje privera ktora meni jeho vysku a zabranuju unikaniu zmesy pri nizkych otackach do vyfuku, nemeni teda prierez kanala preto aby tam zmes prudila rychlejsie. U 4t na to sluzi variabilne casovanie ventilov alebo privera ktora brzdi spaliny, vznika tym vo zvodoch vacsi pretlak ktory opat zabranuje unikaniu zmesy z valca ked uz piest stupa k HU ale vyfukove ventily nie su este dokonale uzatvorene kedze profil vacky sa u moto nemeni...je to len moj nazor. |
felesiga:nepochpoil si ma...privera na 2T a 4T pracuje inak,...tym som myslel,ze na 2T funguje ako posuvna horna hrana vyf kanala a na 4T ako skrtiaca klapka...,ale princip ucinnosti je rovnaky...tym som myslel ze v konecnom dosledku je vysledok rovnaky |
jarro:tym,ze skrti spaliny,robi to co si napisal,len som to nenapisal ja |
majlou privera ma vyznam v nizkych otackach, vtedy vytvara mierny protitlak spalin. Je lepsie ked ju tam mas. V nizkych otackach ti motor lepsie zabera, mas mensiu spotrebu a tichsi volnobeh |
presne,aj v 2T privera vo vysokych otackach uz nefunguje,aj taky isty motor sa da naladit na ten isty vykon,akyrat bez privery nepojde odspodu |
Hej len rychlost spalin za priverou je nedolezita lebo jej vyznam sa prejavuje medzi nou a valcom. V tom druhom prispevku si napisal len polovicu z jej vyznamu, preto to vyznelo zmetocne , kvoly tomu som to radsej rozpisal... |
na mojom 2T som ju raz mal rozladenu, cize zle casovanie otvarania privieri, no a v nizkych otackach zrala benzin jak howado a vo vysokych som mal spotrebu uz ako Boeing 747ka |
powerred.... taka otazocka skade to vies??? lebo celkom dobre hovoris |
felesiga tiez čumim |
heh,dobre sa to cita,diky |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 261224 | Včera: 178921