Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim pani, |
ja som zacinal na SV650 a je to celkom pohodova masina.. Zalezi ako jazdis - ak chces jazdit 250 a vyssie tak ti 65O stacit nebude... Ak chces jazdit normalne tak ti v pohode bude stacit 650.Je to dobra masinka - ziva, pomerne pohodlna a daju sa s nou robit aj dlhsie trasy a aj z nej vytlacis nieco malo cez 200 a to si myslim je uplne postacujuca rychlost na nase cesty.... |
Vitaju, |
osobne by som do litra hned nesiel. |
sektor: no ziadne rychlostne rekordy prekonavat nechcem.. |
sektor, ak chces jazdit 250 a vyssie, tak ti nebude stacit ani sv1000 |
texasan a preco by to nemalo zmysel? |
Je pravda ze V2 vie niekedy prekvapit, zvlast ked vybehnem z domu a mam este studenu gumu tak mi lubi pri prvom pridani plynu pretocit koleso - uz som si na to zvykol a doslova sa na to vzdy tesim |
glocky ja som takto lubil driftovat do zakrut, s malym SVckom to je neskutocna zabava !!! |
texasan skus si najprv 650, je to dost zive...konci to niekde pri 200kmh, liter az pri 250kmh a to mas vytocenu 5-ku, 6-tka este v poho zrychluje dalej, ale to sa tyka S-koveho modelu, na N-ku na to zabudni, protivietor ta odfukne. Pri litry treba davat vacsi pozor v zakrutach, ked pridas v naklone, ten krutiak s tebou moze trochu zamavat. |
MalyMirec - no, tak sa mi zda ze si sa na dost dlho zabudol v dakom kruhaci |
e-eeee take veci na litry zabudni, som rad ked to pod plynom v zakrute "drzi" |
Nebudem riešiť značku, ale skôr objem. Ja osobne by som sa prikláňal k 1000ccm. Vo dvojici do kopečka na turistickej vychádzke ideálne, nie je traba tak často radiť, pretože motor má dostatočný výkon už v nízkych otáčkach/s tým možno súvisí aj dlhšia životnosť??..maybe/ - no a nie je to čistokrvný superšport.....takže asi tak nejak. |
Texasan - chod si ich vyskusat, ak chces jazdit sam postaci aj 650, ale ak dvaja jednoznacne liter. s dvoma 650tka straca dych. |
650-tka straca s dvomi dych? |
no vazne Miso ja mam take pocity ked niekoho veziem. ale tak mozno je to tym ze zatial som vozil spolujazdcov len 80 a viac kilovych , frajerka sa moto boji :D |
misobiker: jasne, ja sa tiež vozim vo dvojici na 600 aaa ide to..ale cítim, že to nie je ono, proste to treba vytočiť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil LuboooS (18.07.2008 9:21) |
MalyMirec: Nehovorym,ze by to nemalo zmysel...po roku zas menit moto.to tiez nie je bohvie co... |
Gloocky: teraz nemozom na moto ani pomysliet mam zlomenu klucnu kost...a este to nie je bohvie co...dik za ponuku...v buducnosti by som sa ti ozval... Upravené 3 krát. Naposledy upravil texasan (18.07.2008 9:46) |
Ide o to, že ja osobne by som asi radšej volil CBF1000....kvôli 4V motoru..ale to je môj subjetívny názor. |
Podľa mňa, máš isto nejaké skúsenosti z terénu - teda cit ti isto nechýba a tak by ti 2 valec - liter nemal robiť problémy, stačí si strážiť emócie a mať rozum. Podľa mňa si už teraz zamilovaný do 1000 - ky |
aj ja mam 100kg a frajerka cez 50kg, liter to uz vsak velmi neciti, ani vahu ani jazdu do kopca, to robi ten krutiaci moment...navyse nemusi tahat ani svoju vahu, za sucha vazi len nejakych 185kg. ..co je na liter super. |
ale priprav sa na to, ze litrik bude iba: |
co nemate cit v rukach, alebo jazdite vo zvaracskych rukavicach? |
maTooB: tak tak - s tymi gulami je to veru pravda |
lure : no stou tisickou si ma odhadol dobre..musim ti asi dat za pravdu |
texasan-650S som kupil asi pred mesiacom, sice mam len 70 kg, ale uz teraz citim ze mi vydrzi asi 2 sezony, proste nestaci ten vykon, kup liter ale tam musis davat bacha zas na ten vykon. Inak nemam nic proti 650, je to v poho moto pre mierne pokrocilych len keby ma ten vykon o trosicku vacsi |
vy ste teda iní borci, to vám teda poviem! že 650 nestačí, to sa mi až nechce veriť. ja mám litra, ale kúpil som ho pretože jazdím často s frajerkou a ako sa už vyššie spomínalo, liter dvoch zvláda kľudnejšie (nie že by 650 nezvládala). jazdím často aj diaľnicu. moja predposledná moto bola 600 a bola to fakt dobrá motka. na litra si teda dávaj faaaakt majzla kamarát. aj keď ideme s frajerkou dvaja na moto, zatiahnem za heft a máš neskutočný drift na svete! keď to nečakáš, máš problém. a bacha na to hlavne v zákrute. asfalt nieje blato. byť tebou, idem do 650 |
Gloocky tak to vyzera, ked cloveka bavia zakruty a tah V2 najviac Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (20.07.2008 15:54) |
MalyMirec: mozno ked zarabas 50 litrov mesacne ,tak ti to je jedno,ale ja nechcem kupovat moto na jednu sezonu...to som napisal hned na zaciatku... o com to je ked kupim masinu za 220 000 a o rok ju predam za 170 000 priklad... an oziskam skusenosti,to je pravda..viem presne co tym chces povedat a mas v tom pravdu...to som ti pisal uz hore vyssie..ale niekolko desiatok tisic do luftu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil texasan (20.07.2008 20:33) |
boha ved teraz je taka doba,ze si clovek kupi novu motorku...prejde na nej 20 km domov s predajne a motorka strati na cene 30%.. |
kupis sv 2003 za 120.000. |
sv je lahka a vysoka |
na 3 pretocit zadne? no neviem, to co mate ake gumy? |
pri turistike brzdim malokedy, tam staci len podradovat, motor ma slusnu brzdnu silu. pri razantnejsej jazde by mi tiez viac vyhovovalo, keby su brzdy ostrejsie. ale to vyriesia maksie platnicky popr. pancierove hadicky... |
apropo v nemeckom casaku motorrad kde merali vykony a zrychlenia 400 motoriek namerali SV1000 115-117 koni, tak ja fakt nevim |
misobiker:, alebo niekto: viete poradiť, kde sa da skontrolovat vykon motorky na motorovej brzde ? Rozmyslam, ze by som si to dal premerat |
texasan kludne chod do litra, neboj sa toho. Ked si jazdil bahno a mas skusenost s moto tak sa nemusis nicoho obavat. A hlavne ked mas rozum. Ja som mal tiez dilemu ci 650, alebo 1000 a rozhodol som sa pre liter a nelutujem. Nebudes ani ty, lebo po mesiacku, dvoch si na to v pohode zvyknes. |
InName presne tak, Fastbikes v hlohovci, uz robili vela SV-ciek a su v tom fakt dobri, presne uz vedia co a ako....ak zvysi cas a financie, tiez sa ich chystam navstivit... trosku som pozeral na nete a SV1000 nameraju vzdy min. 112-114 koni, co je slusne--- sindler moto bud meraju na chuja alebo mali stastie na skrtene verzie z nemecka. InName ty mas uz novy model, ten ma vyssi kompresny pomer 11,6 a aj o nieco viac konikov |
ja som toto riesil asi 2 mesiace dozadu, a navise mam len 170cm, ale do SV som sa zamiloval. Nakoniec som kupil liter a som rad. ono je to hlavne o zapesti. |
Dakujem chalani za vase postrehya nazory!!! Dik moc!!! |
nie je zac a kedy to planujes, 10.augusta bude SV stretko |
|
Nechcem zakladat novu temu,tak sa spytam radsej tu. |
Ja som mal naháča a nič také nerobila, vždy bola stabilná. |
Sonny myslim si ze tam nieco nemas v poriadku, kamarat ma tiez litrové SV-cko a nic také mi nehovoril.. pravdou je ze to trase ako hovado, ale vlnit sa mu nevlni.. |
Asi dam nanovo vyvazit kolesa. Mozno to pomoze. |
650 ma 1 velku slabinu a tou su tlmice, po 10 tisic km ich mozes zahodit, su to uplne crepy, kosntrukcne su tak min. 20 rokov stare- bez prehanania. Osobne si myslim, ze na taku rychlu motorku nepatria. Mam upsidedown z GSXR, takze viem o com hovorim- je az neuveritelne o kolko to zlepsilo podvozok a je len skoda, ze taku vydarenu motorku nerobia aj v R- kovej verzii. |
RHplusB s tym koleckom to nie je zly napad. Kde si zohnal tu GSXRkovu vidlu? |
mam to cez ebay, je to dost draha uprava, ale je te hodne kazdej koruny, co som do toho vrazil. Teraz je to presne motorka o akej som snival |
Sonny: ...od 2005 sa zacali davat nove typy prednych vidiel do SVciek. Vela ludi si stazovalo, ze je v zakrutach nestabilna. Ty co maju novsie SVcka neverim, ze maju tento problem, pokial moto nebola burana. Si mal kupit moju Upravené 1 krát. Naposledy upravil InName (25.08.2008 8:10) |
InName: cena zavazila |
ked si neviete nastavit podvozky tak sa vam bude vlnit vsetko, ja som si na litry pritvrdil predne tlmice presne na moju vahu a teraz mozem valit do zakruty kolko len gumy vydrzia, nic sa nevlni. A od michelin pilot road tiez necakaj v zakrute zazraky. ja mam teraz vpredu pirelli diablo corsa a vzadu michelin pilot power. SV1000 musis v prvom rade poriadne obut, je na to hakliva (velky krutak z nizkych otacok) |
Ako to nastavis na svoju vahu ? To by som rad skusil ? |
ja som s original obutou Michelinou urobil kratky proces... |
Vengooo to by som jej nikdy nespravil. |
nie chod do litra hned , ked si uz o tej 1000ke uvazoval znamena to ze ju podvedome chces krotit |
Hmmmm - pekné pozeranie, ale mojej mašinke by som to nespravil nikdy. Veľké plus maš za tú ochranu |
a coze jej akoze urobil? ved len trtol gumu, co sa vam zase nezda? |
Aj ja mam 100 kg, takze dnes sa pokusim aplikovat tvoje nastavenie |
vyskúšaj, som zvedavý čo potom povieš. mne sa to teraz páči ako to drží v zákrutach, bud pomohlo toto nastavenie alebo som sa naučil na nej jazdiť |
Takze nastavenie prednych tlmicov problem absolutne vyriesilo: |
Ak nemáš skúsenosti 650 Ti bude až, až. Nemá žiadny zmysel mať strach z motorky. Ved nemusí byť na celý život. Rešpekt, rešpekt ! |
TomoTDM: skusenosti by sa nejake nasli,s enduro masin s terenu..ale cisto cestne masiny a asfalt,tak to veru skusenosti ziadne |
Sonny, ja ti to rikal, ja ti to rikal |
misobiker kolajnice idú bočas rovno |
Hanbim se velebnosti |
texasan: ak nechceš vyhadzovať veké lóóve za gumy. Tak máš druhý dôvod prečo nije liter. |
TomoTDM - tož svätá pravda |
A ja som bol smutný ked mi Pirelli Sport Demon vydržaly 8000km. |
Ako ste tu niektori pisali o motorovej brzde litroveho SV.Nema nahodou SV 1000 antihopingovu spojku?Ja mam male SV a brzdny ucinok motora a charakter zatahu V2 motora mi priam vyhovuje.Skusal som aj VTR Firestorm a TL 1000 S a tam uz to brzdilo ale aj tahalo o dost viac.Zauimalo by ma ci SV 1000 ma citelne mensiu motorovu brzdu jak VTR alebo TL. |
SV 1000 nemá antihopingovú spojku aspon to moje rv 2004 nemalo. Zadné koleso sa vedelo pekne zablokovať pri podraďovaní. Ale to bola na tom tá najväčšia zábava |
Ja myslim, ze sv 1000 mali vsetky seriovo antihopping spojku, ale nie som si isty |
SV1000 nemá celkom určite antihoppingovú spojku, a už tak skoro ani nebude mať, lebo už sa prestalo vyrábať. |
gloocky:neviem či si myslel 3500km, ale ak to bolo 350, tak potom sa mi to zdá divné, my keď chodíme na výlety tak na mojej husqvarne spravím bežne 200-250km a to je jednovalec, neviem nepoznám moc sv650 a 1000, ale určite sa na tom dajú spraviť pekné kilometre |
TomoTDM zaujem o ne bol, ale nedali si rady s EURO normou. A dalsi vyvoj kvoli emisiam by sa im nevyplatil. |
malymirec z duse mi vravis, nejake take SV-R modernizovanie by som vytrimal, dizajnovo by sa to ani nemuselo velmi menit, ved uz toto je dost futuristicke, trochu prekopat motor, pridat mu nejakych 20-30 koníkov, dopredu Upside-down a mozes sa nahanat s ducnami. inak by som nemenil nic, ostatne si upravim sam podla seba...inak SV650/1000 maju stale jedny z najlepsich dvojvalcov, v roku 2003 ked vysiel liter tak to bol najlepsi V2 motor tusim. SDTV streky z GSXR, titanove ventily, horčíkove hlavy, SCEM vrstva vo vnútri valcov, kovane piesty, PAIR dodatocne spalovanie, lambda sonda, 32bitova riadiaca jednotka, antihoppingova spojka, tlmič riadenia....ja myslim že ešte aj po 5 rokoch to neznie vobec zle... Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (09.09.2008 8:51) |
misobiker preto som sa pital na tu antihop spojku lebo som to cital nekde v casaku a nie v jednom este ked bolo SV 1000 novinka.Ja som jazdil na TL 1000 S a to bolo brutal vybusne kladivo.Ak tak jede aj litrove SV tak radsej zostanem u 650.Na nase cesty akurat.Liter by bol pre mna asi na papiere |
SV 1000 je oproti TL 1000, kludnejšia motorka, ale nije pre začiatočníka. |
Je pravda ze co som jazdil na TL 1000 tak ta mala aj KN filtre ladene vyfuky a nejak pozmenene vstrekovanie alebo co.Ale jela kurva brutalne Upravené 1 krát. Naposledy upravil redtwins (10.09.2008 23:54) |
SV nie je take ostre aj ked si myslim ze rozdiel bude tazko badatelny, rozdiel je len asi 5 koní a ten záťah odspodu bude mať SV-čko lepší. Na vrchole to uz vsak nebude TL, SV stačí točiť tak do 10 tis ot., potom už neťahá. No aj tak 6-tku dostaneš po kritické, takže slimak to nie je. Aerodynamika je pri S-ku vyborna, 200-vku neciti jazdec a ani motor, tam sa to este len vsetko zacina. Oproti TL ma SV pozmenenych 300 suciastok v motori a klasicky centralny tlmic vzadu.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (12.09.2008 12:18) |
a ja som si dával programivať riadiaciu jednotku |
misobiker:odkial mas ze sv ma antihopping?to je pekna blbost.mal som sv650s tl1000s a teraz sv1000s k6 a ani jedna antihopping nemala.original urcite nie |
Na oficialnej stranke suzuki je uvedene nasledovne: |
Sonny: s tvojou angličtinou som si tiež neni moc isty, ale podľa mna sa jedna o spatny obmedzovač točiveho mometnu a nie spatnej sily. |
tak to potom toho viete malo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (26.09.2008 19:47) |
inak necudujem sa, zopar ludi bolo uz prekvapenych ked videli na sv1000 tlmič riadenia... |
Ak je zaujem,tak tu sa da nieco o tej spojke docitat..... |
apac vdaka, je tam presne to co som pisal hore. aspon som opät nemusel scanovat manual |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 238694 | Včera: 233008