Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Nazdar borci mam na vas dve otazocky... |
viezol si sa uz na CBR a na RS.. ak ano tak tato otazka je blba.. ak nie tak velmi pochopitelna.. a 2 krat tolko stat nemoze na CBR mozes tak ladak za 8000 alebo filter ale ani panboh jej nepomoze aby isla tak ako RS Upravené 1 krát. Naposledy upravil Spiritik (29.06.2006 23:08) |
honda cbr 125 je bez urazky take priblizovadlo,, taky skutrik, nakvaltujes si tam 6ku a viac ako 130 z toho nevymaknes |
1. CBR 125 je komédia na koliečkach, babetovej šírky, kt. sa podľa môjho názoru tuningovať neoplatí |
Andoo: Si sa zblaznil ze CBR 125 da 130? Viac nez 110 urcite ne a motoricky sa na MZ 150 moc nechyta. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Radoslav (30.06.2006 10:15) |
Bez problémov sa dá ist na tejto moto 130kmh mám to na vlastnej kozi overene aj ked dvaja ideme tak tych 120 da!Tuning: Uz sa v UK zacali predavat sportove kity ktore uz ozaj pomozu,riadiace jednotky,karburatory... A ta RS moze ist viez kde so spolahlivostou!Akurat ti zere koruny!!! |
No tuning netuning motorka ma papierovych 9 kw a je robena do maximalnej rychlosti 120 kmph kvoli tomu aby sa zmestila do papierov A1. Ale pokial mas tak do 50 kg a fuka ti do chrbta tak tych 130 bych mozno veril. RS je masina o niecom inom a urcite sa neda zrovnavat s CBR 125 |
Lenze ziadna 125 nie je na TUNING. Na takej moto sa mas naucit jazdit a nejde o rychlost.Potom si kupis niaku 600 a nepotrebujes ziadny TUNING. Budes rad ze sa na takej R6 neposeres!!! |
chlapi - všetko je otázka priorít. Buď chceš výkonnú a ľahkú motorku , alebo chceš životnosť.Proste nedá sa mať všetko. |
karol1: Ja osobne si myslim, ze najprv sa musis naucit jazdit pomaly a potom sa mozes "blaznit". Aj ja mam 125 a tiez sa na nej "blaznim",ale najprv som sa naucil dobre jazdit. Mirecxl sa zaregistroval len teraz niekedy a asi nema vela skusenosti s moto(mozno sa mylim!) .Na zaciatok je podla mna 40 koni celkom dost!!!Nerad by som tu buduci tyzden cital rubriku jak sa niekde vychnapal! |
Tá aprília RS je špička medzi cestnými 125, či už ide o motor, podvozok, brzdy, dyzajn .........Další takýto skvost je napr. cagiva mito.(teraz samozrejme hovorým o odškrtených verziách) |
Zdravim ,,, kde by som si tak nasiel najviac info ohladom Yamahy Tzr 125 rocnik 1992,,, v technickom nemam ani kolko litrova je nadrz ,,ale nielen to ma zaujima proste info o nej skusenosti ,,motoricky ako slape a pod ,, aj po anglicky len nech su info dakujem |
chlapi vec sa ma asi tak v zivote som isiel len na bratovom skutri a na pekači |
na cbr maximalku an 160 nie je sanca zdvihnut, lebo viem, ze na cagive mite, resp. na cagive supercity, ktore maju 2x taky vykon je problem dosiahnut tych 160, lebo sa musis sklopit, zadrzat dych a vsetko mozne, lebo potom to uz ide rychlost hore dramaticky pomaly, darmo ze el. privera je uz otvorena.... proste na cbr nie je sanca. prave robim na nej jazdy v autoskole, az taka hruza to zas nie je, ale predsa len je to 4T... tot moj nazor |
mirecxl: musím použiť namiesto slov znamienka aby si to pochopil? OK 2xviac ako 100000Sk > menej ako 200000SK Chápeš? Nando: to s tou spolahlivostou by zaujímalo aj mňa |
chlapi je to tak,ze cbr nemozete ani nahodou porovnavat z rs. cbr 125 nikdy v zivote.moja 15 rocna aprilia af1 125 futura je stara,ale lepsia ako nova cbr 125.inac nova cbr 125 stoji cca-160 000sk.a aprilie co ja viem maju jedny z najlepsich 125-tiek,aj ked su drahsie. len tolko na zaver,ze cbr 125 sa nikdy nevyrovna rs 125. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pingu (10.07.2006 18:55) |
pingu no to si trosku prestrelil nova CBR125 stoji 109 900, ale aj tak jasne 2t so 4 t nemozete nikto zrovnavat. bez ohladu na rocniky |
Aj ked cbr 125 nejde ani s polovice tak ako RS 125...aj tak je podla mna lepsia cbr 125 môzete hovoriť co chcete vzadu si vimenil gumu za trosku sirsiu a je to...aspon ti to nebude žrať peniaze (môzem potvrdit lebo som isiel aj na jednej aj na druhej) |
mavorak: A pre toto si reagoval na takmer 4 roky starú tému? |
hh a čo mate s tou kazivostou RS?? ved je to 2T by mala viac vydrzat ne?? |
vidim, ze v terminologii drvivej vacsiny nastrocnych synonymom lepšia znamena silnejšia |
duško: este sa len začnu Upravené 1 krát. Naposledy upravil VaranDriver07 (28.12.2009 0:02) |
aj na 1 koni sa da nechutne vydrbat, netreba ich ani 15 Upravené 1 krát. Naposledy upravil doodeec (28.12.2009 0:12) |
doodeec: dobre ale vysvetli to tym, co nikdy na nicom nesedeli a 15 im je malo tak ale ako sa mozes tak ponizit pred kamaratmi ze ti to ide len 120? a ze to ma len 15 koni? ty mas aspon na tachaci 200, ja len 140 |
no dokonca tak ale mas na tachaci 200 |
ale chcel by som vidiet ist cbr 125 ..160 kmh .. a pocut pri tej rychlosti |
stránka venovaná RS www.apriliatech.cz/ |
tie peniaze co by si dal na tuning 125tky radsej investuj do seba a jazdi, zbieraj skusenosti cestuj a podobne, ani litre sa neoplati tunit pokial nezavodis |
moja maximalka na cbr bola 148-150 km 11000 otacok kamarat siel vedla mna tiez honda cbr 125 ja myslim ze to staci ak by som chcel kupit motorku do 11kw tak urcite zasa honda cbr 125 radsej ako rs a zabit sa na nej |
TY si dal na cbr 150,a hovoris o tom kto sa ma zabit?dole z nadjazdu alebo ako? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Audion (29.12.2009 0:54) |
osobne pochybujem o 150 na cbr 125 vozil som sa na tom a od 100 sa tomu nejako nechcelo, je pravda ze som vtedy mal okolo 85kg ale aj tak |
ja to stale hovorim ze v terminologii drvivej vacsiny nastrocnych synonymom lepšia znamena silnejšia a rychlejsia Upravené 1 krát. Naposledy upravil VaranDriver07 (29.12.2009 10:00) |
aha zasa môj oblúbený druh témy na ktorú vždy reagujem len jednou odpoveďou a to že: 2T je 2T |
cbr a 150?...co ja viem, viem ze ten starsi karburatorovy model siel trocha rychlejsie, ale 150 je aj podla mna dost...keby tachometrovych tak berem ze moze byt |
co riesite ? kto nechce cbrku 125 a nechce ani 2t zvuk RSky tak nech si kupi 250ninju a je po probleme este je aj lacnejsia ako RSa...a po rovine vo dvojici 160 v poho |
dyyg....to ako tuto mozte riesit take weci??? boze....co sa tyka wykonu 4T sa nikdy newyrowna 2T presne ako tu napisalo par ludi a bezohladu na rocnik...jasne ze tatran 125tka s roku 69 nepojde tak ako cbr-ka ale no to je uz o inom....ide o to ze 2T je 2x taky silny a owela swiznejsie aj toto....ja jazdim prewazne po blate a poli ale sem tam sa odwazim aj na cestu a ked som skusal ze co sprawi moja Gilera RC 125 Rally /je to 2T rocnik okolo 92 a ma mechanicku priweru a 22kw je to/ proti juki 125 tak juki nemala sancu a dokonca aj 250 som dal dole mne ide motorka nieco okolo 130 a netreba mi ani tolko wed kde w poli sa tolko da ist??...je mi jasne ze howorite o cestakoch ale aj tak.... 2T je stroj a 4T je akurat dobry ked je welka kubatura ako 600wky a tak pod 250 by mali zakazat robit 4T bo to wobec nejde a aj pre zaciatocnika 125tka 4T nerobi zazraky....na jawe 125 4T som robil awtoskolu a to je taka sracka ze simson nema od toho daleko...akoze wsetka ucta k simsonu a pekacom a tak ale cbr 125 je obycajny srot pre buducich coprakow ktorych nebawi ist rychlo a cbr 125 160km/h hadam ani na tachometri nema... :D .....ale no dobre...kupte si 4T ked chcete ... :DD:D:D: |
do tretice všetko dobre: ja to stale hovorim ze v terminologii drvivej vacsiny nastrocnych synonymom lepšia znamena silnejšia a rychlejsia potom to tak vyzera |
Tak teraz sa ozval "odbornik" Ak nazyvas CBRku srotom tak potom ako sorry ale tvoja 17 rocna masina potom je co ?....cbrku mozes nazvat jedine menej vykonnym strojom pre ludi ktory sa nechcu hned zabit.....ale zrejme ti to bahno lezie na mozog najviac ma pobavilo zakazanie 4T pod 250 |
frogy - to čo si splodil mi pripomína názor 13 ročného chlapca , myslím že chalan čo má čerstvú A1 tak tá 125 4T mu bude bohato stačiť |
joj deturence nevybujarené.. sa tu v maximálkách porážat mne sa najlepší kamoš zabil na malej cbr tak skuste jezdit trošku s rozumem, a naháňačky "otát potát!!" Prosim. |
wed ja som pisal ze pre mna neni dolezita maximalka mne staci 90ist w poli wiac nepotrebujem cez cestu prechadzam iba zriedka a podla mna po ceste ked to nejde aspon 170je to riadna nuda....sedel som na kope motoriek a jazdim uz dost dlho a dowolim si powedat ze 125 4T je srot a je to nepostacujuce wozidko...nejde mi o to sa zabit abo tak ako tu niektory spominate ale wed to wobec nejde na tom ist je nuda...ja som crossak a pre mna je dolezite ako motorka tlaci ni kolko ide a 125tka 4T netlaci cize je to zle...crossky 125 4T??? to co je?? a moj 17 rocny stroj rozjebe 125tku 4T wo wsetkych smeroch....mozno w brdeni nie bo w zadu mam bubon ale to nieje podstatne bo w pohode zablokuje koleso....snazim sa len wyswetlit wam ze kto chce aj zazit nieco na moto tak jednoznacne ta spominana RS-ka a nie CBRka...a kto jazdi len tak pomalicky pre potesenie nak si kupi CBRku a tesi sa s malej spotreby....no co mam na to powedat.....s mojej strany a pohladu BAHNIAKA si myslim ze jednoznacne 2T to uz je nejake wozenicko a rozumny clowek wie ist aj na 1000cke hocijakej normalne.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Frogy (29.12.2009 13:20) |
chces tunit 125?? kup si 250 |
ChesterTT....tento twoj nazor ma len JEDNU welku chybu.... :D ze my wsetci sa chcem wozit uz teraz a nikto nechce cakat ale inaq je to dobra rada....ci???.... |
,,po ceste ked to nejde aspon 170je to riadna nuda" prajem ti vela stastia do zivota |
VaranDriver07....dakujem ale cesta ma nelaka takze no...ale mna to nebawi napr na takej MZ ist tych 100dajme tomu a nic....wed to je nudne ked ma aj MBcky predbiehaju... :D ....nejdem mi o to byt prwy abo daco ako to mozno wyzera ale uzit si jazdu...chapete to nie??....ja som za cross a chodenie kade tade po jarkoch a nezmyselnych polnych cestach....chapem ze niektory radsej cestu ale moj nazor je ze ked po ceste tak nak to ide bo inaq je to nuda....a terene staci aj 50tka... |
trapne su na slabej motorke len dlhe rovinky a dialnice, lenze existuju aj pokrutene cesty a cesty druhej triedy kde si to uzijes hlavne s dobrym obutim a dobrym podvozkom a nie vykonom |
VaranDriver07 |
jaaaj jogurťáci keby som mal hovoriť za seba, zase len poviem, žeby mi 2T viac stál v garáži ako CBFka a určite by som nenajazdil 13 000Km za rok, proste ja som sa pozeral na pomer Výkon/spotreba a som veeľmi spokojný Jogurťák bude stále chcieť čo najväčšiu rýchlosť dosiahnúť zo svojej 125ky, preto chce 2T, aby to jelo Mne stačí CBF-ka, nepotrebujem sa hnať 130km/h, osobne mi stačí bežná cestovná rýchlosť 90-100km/h a niekedy aj 80 nieje problém Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (29.12.2009 13:54) |
frogy - neuveríš ale baví ma to nie len 20 ale v pohode aj 100, ide len o to zvoliť správnu trasu a nie napríklad dialnice Upravené 1 krát. Naposledy upravil slajo (29.12.2009 13:55) |
Devildriver....a ty mas 125tku CBF??...no ked ti to staci tak nieje o com ale ked niekto zacne wraweit ze mu to ide 150 abo nwm kolko tu padlo a ptm este zapot ze je to lepsie ako 2T tak no...2T=wykon a 4T=dobra spotreba ...nak si kazdy wyberie co chce...ja som za 2T |
často krát, to nieje o motorke, ale o jazdcovi, robil som dlhšie výlety na čiňaku retro-skútri, chudák prehrial sa? zastal som na kraji, počkal a išlo sa ďalej Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (29.12.2009 13:58) |
slajo...dobre ako som uz pisal tuto kolegowi ked ta to bawi nieje o com ale mne sa to zda nudne...nechcem sa s tebow ani s nikym hadat ze mam lepsi stroj abo toto lebo aj odo mna ma kopa ludi lepsiu moto a dokonca aj ja som mal simsona a je to dobra moto ale predal som a kupil som nowu silnejsiu a nelutujem swoje rozhodnutie...pomaly chcem 250daku crossku samozrejme 2T bo to je moe... |
Devildriver |
:D neprejde tyzden, co by tu nebola diskusia 2T vs 4T... ja, devil, varan... vieme preco mame 4 takty |
Rogid |
Hnutie 4T: plusy: nízka spotreba, spoľahlivosť, brzdenie motorom |
Rodig: mate 4 takty lebo vam tato kupil ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil zer0 (29.12.2009 14:40) |
je to o uprednostňovaní, ja uprednostňujem spotrebu a spoľahlivosť pred výkonom... |
Ale neviem co mate stale s tou spolahlivosotu, do 2T ekd lejes benzin a olej to ide donemoty ja mam staru suku a nic sa mi na nej nepokazilo nikde ma nenehala jedine sa mi spojkove lanko odtrhlo a to sa ti moze na hocijakej masine |
Ja osobne by som nechcel 2T kvoli tomu zvuku...motorka je imidzovka a nastartovany 2T niekde na pumpe alebo v meste nie je moc velky styl .....kdezto nejaky jogurt 600vka to uz je mnam mnam Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kawasti (29.12.2009 14:53) |
Frogy a na tej 125 sa nevozis?? co to tlacis ako tacky?? |
motorky nejsu len o rychlosti jak si nekdo mysli... ,ale kazdy chce od motorky nieco ine takze je tu uplne zbytocne sa hadat,mne tu ty diskusie pripadaju skur jak bojove pole ,nejaky mlady chalan tu trepne nejaku blbost a ,,uz se perou velebnosti,, |
Frogy - uz ti to napisal devil ! |
nebnoli ta z tej yzfky zadok?som to skusal ale nenormalne tvrda sedanka,jak keby tam ani nebola...kolko spravis km kym ta zacne bolet zadok? |
ja som sa len troška previezol na YZF-ke, ale to "penové" sedadlo sa mi vidí pohodlnejšie ako moje klasicky potiahuté koženkou, také hrubšie by som bral na svoju lebo mi tŕpne riť po dlhšom čase |
tak sa teda rozdelme na 2 tabory a ideme bojovat 2T a 4T |
2 takt:. |
rapper: ok, hmotnost a vykon beriem (aj ked to ide len vo vysokych otackach), životnosť to si zabil , jednoduchsia vyroba teba ako spotrebitela neovplyvnuje, brutalny zvuk riiiiin tin tin tin tin tin riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tin tin tin - to je teda brutalne |
jake tabory? nerobte tu z toho pokec.. jeden napise ze 4T ma brutal zvuk, druhy ze 2T ma brutal zvuk.. ajajaaaaj... toto nikam nespeje.. |
hmmm-- je pravda ze kebyze niekto mudry kedysi davno nevymyslel dvojtakt tak VaranDriver by tu teraz nemachroval??? |
Chester: nevidis mojich pouzitych smajlov? myslis ze to berem tak vazne? |
matov121: 1. uved prispevok, v ktorom machrujem 2. nevsimol si si, ze sa nehadame, ale robime si z toho srandu? |
VaranDriver07:na dvojtakte raz za sezonu das spravit nicasil a vymenis piestnu sadu a na stvortakte treba menit olej nadstavovat ventili ved len okolo valca je vela suciastok ktore sa opotrebuvaju... |
ukol splneny - vynervovat zakomplexovaneho dvojtakťáka , vid v posl Frogy-ov prispevok |
rapper: šak iba nicasil a piestna sada, tak mi to zrataj kolko ta to vyjde aj s robotou ak menej ako vymena oleja a stelovanie ventilov tak si dobry.. a na 2T musis menit tiez olej v prevodovke a 4T nezere ziadny, cize cez rok len benzin.. ,,ved len okolo valca je vela suciastok ktore sa opotrebuvaju" chlape to su šupy, normalne sa bavííím |
rapper: vobec nie, ja sa len smejem, ako silou mocou presadzujete 2T, nie aby ste priznali ze to ma ajdost nevyhod, ale budete dristať blbosti aby ste obhajili 2T a ja sa len smejem za monitorom a naschval vas ,,štengrujem" |
strasne dobra tema :D zastanci 2T su dost nervovo labilny, bodaj by nie... ked sa im 2T kazdu chvilu serie... |
Rodig: YZFka je uplna paradna 125ka to sa neda z CBR ku ani porovnavat, ja kebyze 4T 125ku tak ju |
Celkom zaujímavá bitka sa tu ztrhla. Nepridávam sa ani na stranu 2T ani 4T, každý motor ma niečo do seba a je niečim zaujímavý. Zhrňme si to: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Woozie (29.12.2009 17:39) |
chlapci chlapci :D |
Vôbec som nechcel reagovať ale co uz, ja sa samozrejme postavim za ,,stajňu,, 2t ale nie za Frogyho . Honda NSR 125 posledná sezóna nahánanie 600ccm+ - 31 000km bez generálky, motorka má stále priemr. spotrebu 5 litrov, stale dojazd 1 liter oleja 800km a stále je živá do tych 140 potom troška pomalšie ale prehupne sa aj cez 160 Maximálna spokojnsť Životnosť každej motorky, či už 2t alebo 4t je závislá od toho ako sa ku nej maitel správa.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (29.12.2009 17:39) |
pravda lukas Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (29.12.2009 17:51) |
Tak tak... a ešte jedna dôležitá veta: Nie je doležitá rýchlosť, ale štýl |
Mato:Neznamena ze ked nekto sce dvojtakt a ma ho rad tak miluje rychlost :D teda rad litam ale takisto su fajn tie odpichy zo zakrut tak mi 4t nestiha ale na rovine ma dotahuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil zer0 (29.12.2009 18:17) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20140 | Včera: 159847