Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcem sa spytat ci tento olej je dobry a vhodny pre moju motorku BMW F650 GS - model 2004? |
normalne 10W40 na znacke nezalezi ja mam repsol....je to polosyntetika |
JuriK , " Keine synthetischen ole verwenden" znamená : Syntetické oleje nie sú nutné . |
Brano dakujem za lekciu nemciny. No ved uvidime. Objednal som si ten Motul 5000 10W40 a odskusam ho a ked sa mi nebude lubit tak ho pri nasledujucej vymene oleja zamenim za iny. |
Pozri obrázok |
Myslím , že motor Tvojho motocykla (a najmä v severných častiach Slovenska) nebude pracovať v takých teplotných podmienkach , že by ho olej 15W-50 dobre "umazal" . |
to ci plnesynteticke oleje neposkodia zavisi najma od toho ci pred nimi nebol pouzivany polosynteticky ci nebodaj mineralny motor... tak pozor na tie pravdy |
raptor , pýtaj sa v továrni BMW , ja som im návod nepísal . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (16.03.2011 11:04) |
este raz napisal si TY "Motor Tvojho motocykla aj tak nedokáže (alebo nepotrebuje) využívať vlastnosti syntetických olejov ." |
raptor , príklad je trochu mimo a |
ten priklad bol len ako marginalna poznamka o tom ci to je alebo neni sportovec, nie mimo |
aj ked som nebol osloveny skusim to opisat len v zakladnom ramci. Aplikacia na konkretny motor je spotrebiteľovi utajená Upravené 1 krát. Naposledy upravil temny (16.03.2011 11:57) |
velmi dobry prehlad na zaklade realnych merani najdete v tejto praci Upravené 1 krát. Naposledy upravil manana (16.03.2011 12:00) |
..alebo ako urobit z obycajnej zuvacky borovickovu |
temny , obdivujem Ťa , že sa Ti chce toľko písať (a aj tak bude pár ľudí pochybovať) |
večná téma: |
kxbibo - len je dôležitejšie čo si s Husqou jazdil Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubo366 (16.03.2011 16:43) |
Lubo366: jazdil som s ňou enduro aj motocross. Na MX trati používaš niekedy vyšie otáčky, lebo sa ti neoplatí radiť v niektorých úsekoch. V endure zase ideš niekedy dosť nízkymi otáčkami, lebo to tak niekedy je vo výjazde, že si rád, že to s tebou vybafká hore a zas niekedy si aj povaríš chladiacu po sedačku v blate v drážke. To píšem, len na margo toho, že sám si nedovolím tvrdiť čo je pre motor horšie: enduro alebo supermoto alebo motocross. Záleží hrozne aj od štýlu jazdy samotného jazdca. Skúsenosť mám takú, že pokiaľ sa držíš manuálu používaš olej aký káže a hlavne ho meníš ako káže, tak je to pre motor dobre. Len na margo toho väčšina enduro mašín 15mth, motocross 10 mth výmena oleja. Často býva dopísané po pretekovom víkende alebo po náročnom preteku. To je asi to, že spáliš spojku alebo ako sa mne stalo stratil som všetkú chladiacu zmes. |
Chlapi aky olej a kolko ma ist do prednych tlmicov ? Mam manual aj navod no tam to nie je. Na fore som nenasiel, len kolko ide do hyperpro co su ine pruziny. Cele by som to zoservisoval len neviem mnozstvo a aky |
Potrebujes aspon 2l, do kazdej nohy, ide asi 660ml |
Tu píšu , že 600ml a 10W *www.louis.de/rund-ums-motorrad/bike-datenbank... |
Sevisoval, to znamena repas pruzin a ventilov, vymena gufer a prachoviek.. |
olej zo strojnotraktorovej stanice do tlmicov motocykla |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 62907 | Včera: 162806