Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cavte! |
Som este nepodotkol, ze by sa mi velmi pacil aj Hornet6, len ten je bez kapotaze a to plexi co sa da poriesit ma neuspokojuje ani opticky a asi ani funkce... |
CBF600S som mal ako courtesy bike poslednu sobotu, kym bol moj Hornet (CB600F) v servise. spravil som sice na nej len asi 30 mil, ale v porovnani s CB600F je strasne leniva (marne som ju tocil po cervene pole otackomera v ocakavani nejakeho zrychlenia). na druhej strane pri 130mph na CBF600S kapotaz kryje telo celkom dobre a prud vzduchu naraza len na prilbu. asi na cestovanie to je dobry bike, len dost nudny. ak vsak ides z 20bhp (CBF250) na 78bhp (CBF600S) tak Ti to asi take zle nepride. mne chybal hornetovsky zatah od 6000 do 13000 rpm. CBF600S sa da v zakrutach sklopit zrejme aj po stupacky, ale to som radsej na pozicanom biku neskusal (nepatri sa vratit bike s odretymi stupackami), zadnu pneumatiku som vsak vyuzil aj tak az po okraj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Blackadder (04.07.2006 17:48) |
cauko, mam na cbf 600 S (kapotovana) najazdene vyse 7000km, prave som sa vratil s fancuzkych alp.....jazdil som s kockou, topcase na nom lodny vak so stanom , stolickami, nafukovackou, bocne tasky a na nich spacaky, tankvak napratany po vrch.....teda nalozeny ako kamion,....masina isla krasne po celu dobu, tocil som ju na dialnici do 160, hore a dole horami a pasmy ( zozrala minimum oleja, asi 1/4 risky a ma najazdene 25 tis.) , nemal som pocit nedostatku vykonu ani na sportovejsiu jazdu, do kopcov tahala aj na nizsich otackach, co som bol neskutocne prekvapeny, brzdy uplne v pohode aj pri takejto vahe, kocka si pochvalovala pohodlie vzadu a aj ja nemozem nic zle povedat, sedadlo je kusok tvrdsie ale sa mi to javi ako pozitivna vec, nakolko z makkeho by ma bolela rit este viac, stit ma ochrauje nie celkom perfektne , nakolko mam 186 cm, btw 105 kg, fuka na prilbu a ramena ale neprijemne je to nad 120 km/h- ale sedadlo mam nastavene celkom hore, na pokrcene nohy sa tiez nemozem stazovat, nikdy som nema pocit ze ichg potrebujem vyrovnavat a ani chrbat ma nebolel - riadidla su pomerne vysoko (takmer ako enduro) a daju sa najst viacero polohy, zadna guma je 160-tka (povazujem to opet za vyhodu lebo je cosi lacnejsia ako aj rertaz je 525-ka -teda tensia a lacnejsia) pneu som ojazdil asi tak na 5 mm od kraju a to aj takto nalozeny a ani nraz som nemal pocit nejakeho smyku, bezne sam ju dam po hranu.....sem tam som mal pocit ze sa moto jemne vlni najme pri brzdeni dole prudkym svahom alebo v rychlejsich zakrtutach.....celkovo na mna masina posobi ako super kamarat na kazdy den a je to 600-vka ktora sa tvari ako velka masina, ....vykon by mohol byt vacsi iba na nejake brutalnejsie adrenalinove zatahy- iba pocit a efekt, lebo na 6000 zatiahne slusne a aj tak jej zrychlenie postacuje az az.....nemam abs - co lutujem, presda je to bezpecnejsie a taktiez by mohla mat vstrekovanie namiesto karbcov...ale nejako mi to nevadi, ja len ze konkurenti ako fazer to maju, spotreba je tiez nizka, bezne na vyletikoch cca 5 litrov a nesetrim ju. hmm velmi ma v tych alpach prekvapila, kupoval som ju len preto, ze je urcena na vylety a presne sa tak aj sprava, no da sa z nou aj slusne sp[ortovo, ....... |
S Hondou CBF som este nejazdil ale mam par km natocene na Fazeri (FZ6S) a zatial ziadne sklamanie. |
takmer so všetkým súhlasím s riskantom. |
Fazeristov je tu dost, co ti mozu poradit. Ja som inu neskusal , Fazera mam od novembra, velmi rychlo som si na neho zvykol, vykon je slusny. Mne osobne sa paci, ze do 7000je krotky, ale ked ho zacnes tocit do maxima...14000 otacok, zazijes skutocny adrenalin. Vo dvojici je to citit, ale mne to vyhovuje, aspon si neskantrim manzelku. Spotreba sa da urobit do 5litrov, ale s fazerom sa pomaly jazdit neda, mna vzdy zlakaju tie otacky a to mi vychadza 6litrov. ABS nemam, ale neviem ako by to fungovalo v naklone, nemam skusenosti. Svetla som upravil aby svietili obe, dal som do nich ziarovky s bielym svetlom, mierne namodrale...je to fajn. |
zabudol si na SV, kup 2val, uzijes si kopec srandy |
Ja som toto riesil v marci. Suzuki bandita som skrtol ako prveho a po nociach stravenych na nete a debatach s kamosmi swom nakoniec zavrhol fazera aj cbf600S a kupil som Hondu CBF1000. |
No trosku pridam aj ja. mal som jawu 350 potom 12 rokov nic a kupil som noveho Horneta 900. Na vela odporucani mojich kamosov ktory vraveli o hornete 600. nakoniec som prisiel s 900-vkou a to preto ze sa mi pacil a akurat mi sadol. Moje rozmery su obdobne tvojim az na vahu tu mam o cosi vyssiu cca 110kg vyska 190. |
Kazdy ti poradi svojho favorita. Ja som mal CBF600S-ku. Bola to srdcova zalezitost. Ked ju milujes tak nemas co riesit Upravené 1 krát. Naposledy upravil slave (07.07.2006 0:06) |
Alebo este inak Upravené 1 krát. Naposledy upravil coeus (07.07.2006 0:19) |
Neviem ako ine motorky. Ale zasa na zaklade toho co maju kamosi mozem povedat ze ani jeden nikdy nepovedal zleho slova na hondu na ine vraveli vselico... iba ak ze je draha... Upravené 1 krát. Naposledy upravil coeus (07.07.2006 0:13) |
Junove cislo ceskeho Motocyklu: 1. miesto: Kawasaki ER-6F, 2. m: Honda CBF 600SA, 3. m: Suzuki Bandit 650SA, 4. m:Suzuki SV650S |
Diky za nazory, skusenosti a postrehy ... |
CBF600S je podla mna motorka bez duse. Nevypada nijak, jazdne vlastnosti najkulturnejsie ake sa dali... |
cafko, |
OK a co tak nieco taketo? www.motoride.sk/?P=inz_detail&ID=43358 |
Tak a je to tu! |
A ked sa donutim, tak napisem aj daco o mojich dojmoch, pocitoch a skusenostiach z oboch masin... |
Dobre si sa rozhodol a aby si sa utvrdil v rozhodnutí, skús teraz vyskúšať CBF a zistíš, že s fazerom sa to nedá absolútne porovnávať. Rozdiel je veľký, tým však vôbec nechcem povedať, že CBF je zlá motorka - je to len iná kategória. |
Nečítala som síce všetky tie príspevky, prídám len svoj názor, nakoľko mala možnosť jazdiť na každej zo spomínaných motoriek... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Natalka (17.08.2006 12:41) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 313348 | Včera: 228780