Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
tak... som jazdil po nete a natrafil som na stroj ktory uz ide dostat na to ze je to 4-taktny cross za dobru cenu.. tak som zacal hladat nieco viac o nej ale nic dokopy som nenasiel.. ani na countrycross-e ani tu ani na motorkari.. neviete o nej nieco.. zaujima ma okolo nej vsetkokvalita,vydrz,jazdne vlastnosti,spolahlivost.. vsetko skratka.:D |
Moto poradňa: Yamaha YZ 400f vs. YZ 426F |
tom.. nechcem hustit ale setko to uz mam precitane.. ale.. ale dokopy nic konkretne tam o 400 nebolo napisane.. truba tvrdil ze ma o 40 kg viac ako 426 potom vysvitlo ze omnoho mensi rozdiel.. ale nic take co by malo vyznam: kazi sa tam toto a toto.. spolahliva pod.. a naj by bol nejaky vlastnik.. nasiel som jedneho to bool 14 rocny chalan a vedel o tom kkt.. povedal. to je yamaha tam sa nikdy nepokazi nic! tak som mu povedal ze neni s nim o com.. to bola moto asi jeho tatka a on na nu len zizal a slina mu tiekla z ust ze aj on chce taku |
Mame vo firme 3ks. Jednu funglovku a dve pouzite (2005 a 2006). Boli kupene tento rok. Nejazdim na nich, ale tocia sa tu okolo rozne diskusie. |
Ja som ju mal rocnik 99 ale pozor je to uz dost stara moto a tak mozes donej dost vrazit! Ma to este dekompresor na lanko tak dost zle sa štartuje. Vrazil som do nej za rok tak 30000 GO hlavy |
No osobne neviem o tom že by sa YZ-400F ešte robili v 2005 a 2006,ale možno sa mýlim... A rozdiel je už aj medzi modelmi 400-426-450... Ja mám teraz WR400F a veľa ti teraz o spoľahlivosti nepoviem,lebo ju mám len nejaký mesiac, zatiaľ som spokojný, zvikám si na manuálny dekompresor inak pohoda... |
Pedro77: pravdu mas, to co tu mame su YZ250F. Sorry ... |
ake nevyhody ma manual. dekompresor? okrem tazsieho nakopnutia.. |
poviem tak: 8 rocny motokrosovy 4-takt = penazozrut, to uz moze byt aj x-ta generalka motora a o podvozku ani nehovorim, ak to nebolo jazdene nejakym hubarom (co je pri tomto type moto absolutne nerealne), tak tam uz ide vsetko do prdele - je to proste cierny peter, ktoreho si kazdy podava ako horuci zemiak |
S manuálnym dekompresorom sa musíš naučiť štartovať, potom je to pohoda... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 204188 | Včera: 231618