Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
V pohode, 9407Kč... |
tak nove pochybujem ze to bude kupovat sak ta moto mozno cela stoji o polovicu vac popozeraj po vrakoviskach ale to bude tazke myslim lebo je to dost stara moto.hodne stastia |
nemyslel som novy... ale pouzivany a funkcny ja zatial bankarovu dceru neje.... |
zozen priblizne taky medeny drot a navin na novo |
tak priblizne urcite nie ale presne rovnaky a uz som to previjal raz a poebalo sa to suchalo to o rotor |
natoc menej zavitov aby to nesuchalo o rotor |
tam to bolo dobre spravene malo to aj 500ohm ale bolo natom vela lepidla na tej medi a suchalo to o rotor slo to tažko a jak som zacal zoskrabovat to lepidlo odjeb... sa kablik a neviem ci sa to da vobec spojit ... |
ak sa ti podari tak nan napajkuj druhy a zalep lepidlom a nie tak toc odznovu |
sak jasne co ine sa da robit? |
Davno som ti pisal daj to do servisu, lebo takto sam to uplne dokatujes a uz to nikdy nepredas. Ale ty si myslis ze takto usetris. |
ja petko-daj do servisu sak to vie kazdy |
presne tak ja som uz opravoval na troch RM stator a jazdia do dnes |
prosim o rady odbornikov majstrov opravarov elektrikarov |
To nie je tym, ze to vie povedat kazdy, ale tym ze, tu pravidelne vypisujes o problemoch s ktorymi si evidentne NEVIES poradit a opravit to sam. Co dokatujes? ked ti bude driet vynutie o rotor, moze ti ho vytrhnut, polamat magnety na rotore a za chvilu tu zalozis dalsiu temu "kupim rotor na 250 RM r.v. 1989 prosim" Upravené 2 krát. Naposledy upravil JaPetko (23.06.2008 23:13) |
A mi tu nepis ze ti za ODBORNE (nie tvoje, ked ti zavity dru stator) niekto vypita 10 litrov, to si teraz vysolil. Napis clenovy 250cross on to robi a nie draho. |
TyPetko: V pohode, chalan proste skúša a robí čo može, ak to nechce dať do servisu, tak to tam ani nedá a neprehovoríš ho na to. Len sa nad tým nerozčuľuj |
Mantysak> ja sa nerozculujem, len mi je luto tej jeho masiny, lebo ked si vyhladas jeho starsie temy, tak zistis ze ten stroj jeho "opravami" a zasahmi smeruje do pecka a prave preto ze chalan nema penazi nazvys na dalsiu motorku, nemal by si tuto co ma uplne dojebabrat. |
Videl som tie diskusie, obdivujem chalan, ja by som na toto fakt nervy nemal, ale uznávam že mu chceš len dobre |
ja petko- moje odborne opravy skoro vzdy vysli a niesu to typy ze vymenit lanko na brzde |
a nedru mi zavity asi mame oci v poriadku |
Nepisal som ze dru zavity ale vinutie. Vinutie netvoria iba zavity, ale aj prislusna izolacia na nom. Ale navadi, prepac ak som podcenil tvoju zrucnost. Pogugluj a zisti z ktorych rocnikov ti tam stator pasuje, nezameriavaj sa pri hladani iba na rok 89, takych na Slovensku vela nebude. Pripadne ci nepasuje aj z nejakej inej motorky, lebo vyrobcovia motoriek si zapalovania niekedy kupuju od firiem specializovanych na tuto vyrobu . Drzim ti palce, aby si si tuto sezonu este zajazdil. |
smrt: uz som ti to niekde sa mi zda pisal, skus zavolat sem www.expertmoto.sk a povedz aky mas problem, vedia aj stator previnut a myslim ze to budes mat o 100 % lepsie spravene ako ked to budes robit ty, alebo porozmyslaj nad novou riadiacou jednotkou ktora pri starte nepotrebuje tu odpalenu statorovu cievku, ja som na mojet xt mal podobny problem a nova jednotka to spravila, nemusim sa bat ze sa zasa pokazi cievka. |
dakujem vsetkym |
smrt, no ja som mal statorovu cievku uplne KO. Nove CDI, ktore sa napaja cez bateriu nepotrebuje tuto cievku, samozrejme ze trebalo prerobit kable. |
no mozno to funguje ale ja na svojej masine nemam zadnu baterku |
mal by si zvazit toto: |
xpass-dik za namahu |
Na tvojom mieste by som tam namontoval zapalovanie z bars jakej inej krosky a beham lebo jak si to tvoje uz raz zosrotoval tak uz nepojde poriadne nikdy... |
Hm ja som mu to previjal, ale ma hned niekolko problemov, jeho stator je hviezdicoveho tvaru a bol vinuty 0.12mm drotom(tak tenky som teda este asi na moto nenavijal, staci sa na neho skaredo pozret a uz je pretrhnuty) ale na druhy krat ssa to podarilo v poriadku navinut, a na tychto statoroh je dost kriticke miesto, kedze drot tade vedie okolo skrutky, ktora drzi stator, a lepidlo, ktore som pouzil na uchytenie asi nebolo dost pevne, aby takyto tenky drot udrzalo. Novsie rocniky pouzivaju hrubsi drot(co som mal doma myslim ze 91 alebo 93 rocnik, tak tam bol ten isty stator vinuty, ale s 0.28mm drotom, a ten uz je velmi pevny, takze novsie rocniky mozno ale neni istota ze to bude fungovat. Dalsia moznost je namontovat zapalovanie s inej moto napr. s babety. Univerzalne CDI co som vyrobil a poslal moze na to kludne pouzit, tak isto aj jeho povodnu inducku co tam ma, ale zas treba spravit prirubku s nemagnetickeho materialu, sustruh, drazku na pero vypilovat a nastavit zapalovanie, ked to robi clovek prvy krat tak sa mozno aj dost zapoti. inak jak by to chcel niekto montovat tak nejaky ten navod som vytvoril ako na to, ale skor by som to pouzil ako poslednu moznost, kedze to uz neni original, a spolahlivost je priamo umerna kvalite vyroby. teda bud to skus spojit jak som ti vysvetloval jak sa podari alebo posli dobierku a skusim to este raz dajako vykumat aby to uz vydrzalo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 250cross (25.06.2008 16:41) |
jarro-nepojde nikdy vravis? Upravené 1 krát. Naposledy upravil smrt (25.06.2008 22:40) |
Takze si uz skoncil s podobnymi temami? |
preco skoncil nechapem...ked mi daco treba alebo neje mi jasne spytam sa |
250cross-dnes som to spojil a zalial cele |
No vidis, ze ked sa chce tak sa to da... |
dnes som to zapojil a nejde to zadna iskra |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299051 | Včera: 183878