Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych. Mam Jawu 50 Pionier. [URL=img91.imageshack.us/my.php?image=pionierob8.jpg] Upravené 3 krát. Naposledy upravil tinky46 (18.06.2008 13:15) |
Koľko dávaš oleja, a akého? |
Oleje striedam, no vzdy je to nieco medzi 100-300korun, API TC, bud mineral alebo polosyntetika. Pomer 1:30. Zadrelo mi to uz na kazdom oleji, a vybrus aj piest od rovnakej firmy mam aj na simsone do ktoreho lievam tie iste oleje a musim poklopat ide dobre, ale simson ma rebrovanie ako CZ 125, Pionier ho ma chabe, a to modranie capoc v pieste je sposobene zlou kvalitou? Otec mal par Pionierov a vravel ze ani vytlcene capy neboli modre, mne modraju po par km. Tie puzdra kupujem normovane, na mieru nemam z coho vyrobit, sustruznik by bol, ale material nie. |
a to puzdro aj vystruzis ? a mas dobre nadstaveny predzapal? a davaj pomer 1:25 to je pre zabeh Upravené 1 krát. Naposledy upravil zego (18.06.2008 13:48) |
Ano mam vzduchovy filter, nikto okrem mna nema s Pionierom podobny problem? A este, piští ako turbo, a zabera razantnejsie ako simson. Sice sa mi to pači, ale je to normalne? |
preboha to musi ale riadne pištat ked aj toho psa vykotilo s toho.kuknite tu foto chudak pes |
Hej poznam zvuk zadierania, ale aj sanie pisti, podtlakom, a ano puzdro vystruzujem aby cap isiel lahko dnu. |
Ten pes je dobrý... Skús dávať pomer 1:20, ihlu daj vyššie aby bola bohatšia zmes, skontroluj predstih a odtrh, malo by byť 1,5 mm a 0,35mm. A drž sa do pol plynu, aspoň prvých 300 km, a nie že mám nový piest, idem skúsiť čo to dá... |
počuvaj , nemaš voľu na kľuke ? predzapal v poriadku ? |
Praveze ja vzdy zabehavam ako debil 1500km, idem si o nervy prist, chodim s tym ako s bicyklom, ziadne stupanie netlacim na trojke, dozabehavam, skusim zbehnut stupanicko na trojke, idem idem, ziadne tlacenie na plyn a cvik Pod 1:30 mi na polosyntetike uz orosuje sviecku a nestartuje na kvalitnych olejoch, M2T som isiel aj na 1:5. |
!. Bolo "sahane" do prefukov? Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (18.06.2008 14:16) |
Predzapal ok, 1,8mm. Kluka by mala byt ok, ked som mal vytlcenu tak som nevedel nastavit predzapal, lebo ako som suvisle tocil klukou, piest v dolnej aj hornej uvrati zastal, teraz ide hore dole bez zastavky, na simsone mam kluku origi, 24tis km a nezadiera sa, neviem. |
Kanaly original, mam styri valce a tri hlavy. Kluka je kombinovana, lavy cap z jednej pravy z druhej, su identicke typy aj hmotnosti, vyvazovana nebola, centrovana na 0,03, odjazdenych ma 6 tisic a robilo to aj na predchadzajucej, ktora bola oba capy z jednej. Vyfuk orig. Cela ta motorka je seriova, len repasovana. |
tak zabehavat by si to tiez nemal jak priposrany inak to je zahada |
nie centrovana bola len raz, od repasu kartre rozhodene neboli, len raz som zadrel tak ze som domov tlacil, inak len pisk, podradenie a potom furt pisk, a vybrus a tak stale dokola. Na liter davam 30ml oleja velkou striekackou. |
to zadieranie nie je olejom, to je "mechanickeho povodu", kluka, vola piestu atd. Aj ja mam vybrus od tej firmy, aj momul, po minimalnom zabehu oba motory do zavodneho nasadenia, a vydrzali, tam chybu nehladaj, ked zadieraju vsetky valce co nesadis. My mazeme /ja a momul/ 1:40 a staci, a ak mas piest.cap na ihlach staci 1:50. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (18.06.2008 14:53) |
Teraz jazdi, len je to nespolahlive, keby som sa nekrotil tak ho cviknem. Co mam merat? Kartre su z jedneho motora, takze vymenit kluku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tinky46 (18.06.2008 14:55) |
suosost kartrov, ax. a rad. volu ojnice, vycentrvat kluku /0,03 max./ volu piestu vo valci....proste vsetko co sa da a mas aj dajake data. |
Ja mam presne takeho pincla len zeleneho a ma original riaditka a nie je prestriekany. Mne to robi tiez ze piska ked mu riadne za jazdy pridam. Neviem co to moze byt ale mne sa motor nezadiera. Len pridam riadne na trojku a tak piska ozaj ako turbo:D:D:D:D Olej miesam v pomere 1:40 a je to v pohode. |
mal(M) som jawu A VIEM CO TO JE ZA MOTO |
hardtrack: Tiez som na tom podobne, kedze som uz na vybrusy minul riadnych par tisic, fakt by som uvital kvalitny magneziovy piest, nech stoji aj 1500Sk. Ono tamtie co sa mi zadieraju nemusia byt blato, ale ak su zo zliatiny pre vodniky co maju 90-100°C tak v Pionieri co ma v juli v kopci aj 200 stupnov proste odide. Neviem co robit aby Pincko lietal. Jedine co mna napada je piest zo zliatiny pre vyssie teploty, mozno aj so zaliatym prstencom proti roztahovaniu, a aby hmotnost bola cca rovna originalu koli vyvazeniu, ale kto mi to urobi je vo hviezdach |
tinky46 , toto posledné o "piestoch na vyššiu teplotu" si celkom slušne zapotil. Teplota tavenia obvyklých zliatin hliníka , aj pre závodné motory ako CR,YZ,KXapod, je okolo 650stupňov celzia. Akurát , že do vzduchom chladených motorov sa montujú s väčšou vôľou. |
karol1: Oukej skusim. Puzdro som skutocne susutruzil natesno, poradil mi to stary mechanik, zevraj najlepsie by bolo keby som pred samotnym dosustruzenim prerazil oko gulkou z loziska o priemere capu. Skusim teda sustruzit tak aby tam isiel lahko, nie tak akurat. A k tym piestom, ja sa v tom nevyznam tak som nechcel mudrovat, len mam jednu brozurku o repasoch a je tam asi 5 druhov zliatin piestov ktore sa lisia zlozenim prvkov. |
za tie prachy za vybrusy uz by si mal tri motory neprijemne. na pincli sa da urobit 8. vybrusov? Upravené 1 krát. Naposledy upravil frog (19.06.2008 13:40) |
zdarco ja som ho nezadrel aj ket som ho vytinal v kopcoch lebo tam bola velka vola medzi valcom a piestom. Tusim ze mala byt 0,04mm a bola 0,08mm_ale zase sa to odzrkadli na výkone. |
pocuvaj do puzdra ti musi ist tazko ti to tam mas nalisovat a nie lahko |
www.ceba.sk/ |
GhostRider125 a to máš z kerej múdrej automechanickej hlavy? Nepleť si auto s motorkou. |
Na Pincka sa da urobit vybrus az po 42mm, akurat som sa vratil z ELY v Opatovej. Urobili mi jednokruzkovy vybrus 40,5mm. Tomu jednokruzkovemu az tak rad nie som, ale je to racing tak bz to malo vzdryat moj napor. Na druhej kluke sa pracuje. |
asi si nepochopil vyraz "racing" pri jednokruzkovom pieste.to znamena ze ma znizene straty-trenie oproti klasike,zivotnost ma kratsiu ako normal. |
Ešte ma napadlo, robil si do tých nových púzdier na čap aj otvory na mazanie? |
hej robil, a viem co je racing, ja som jednokruzok nechcel, ale iba taky piest mali od seriozneho vyrobcu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35620 | Včera: 207347