Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím. |
Keď plaváky uzavrú ihlový ventil, mali by byť vzdialené 8,7 + - 1 mm od roviny karburátora. |
mam tiež problem so suzuki rm250 a to taky ze mi stale preplavuje karburator a podla toho nastavenie na obrazku by mi ho napustalo este viac na kolko som skusal dat plavak do benzinu a ponara sa tak do dvoch tretin tak podla obrazku by bola hladina az niekde vysoko nad prepadom. Co by ste poradili v takomto pripade? |
no bud diera v plavaku, alebo ti nezatvara dobre ihlovy ventil. Vyber ventil vonku, poriadne precisti, potom prefukni a pred tym ako ho vlozis, tah ho mozes namazat motorovym olejom, co prilievas do benzinu, pokial je to 2-takt, alebo proste nejakym olejom. |
počujte ja mam RM 125 a mne raz tečie a raz netečie cez prepad ... to už ako nechaoem ?? idem sa voziť prejdem jedno kolo na trati zastanem nekvapne ani kvapka dam si druhe zastanem a tečie ako z krhli cez prepad .. vypnem benzin zapnem prejdem po dakom hrobole a ptm prestnane zase tiecť .. čo stým mám :-/ ?? |
mozem mat na CR 80 tento problem ked sa mi robi toto nastartujem tak mi ide moto skoro na plny plyn niekedy to robi niekdy nie neviem si to vysvetlit... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 6183 | Včera: 216170