Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
CAF, takze mam strasnu dilemu rozhodnut sa medzi tymito dvoma strojmi! Kedze ceny su rovnake a stav tiez tak babo rad. Kawa mala GO a ta vysla na 30000Sk ma najazd asi 600km (po GO) a TDR-ka je ako nova ma najazdene 13000km!!! je to sice rok vyroby 89, ale moto stala 8 rokov v colnom sklade. Len pripominam, ze TDR je 2-takt. TDR ide brutalne maximalka konci niekde okolo 190-200Km/h. Vlastne je to na rozhodnuti ci 2-takt ci 4-takt?? Dakujem za vase rady |
No mas to tazke TDR je rychla a je to 2-valec ze?!!, ale zase KLR ide pekne odspodu! A myslim, ze na KLR je aj ta spotreba o nieco nizsia! Tiez by som sa nevedel rozhodnut |
Faust |
Pri TDR pocitaj so spotrebou od 9 litrov hore pod 9 to neberie na nete su nejake nemecke testy skus pohladat.Taktiez som si chcel kupit TDR len tak na zabavu ale ta spotreba ma odradila |
TDR 250 je u nás zriedkavá mašina, takže by bol aj problém s použ. dielmy |
KLR je osvedčená kvalita ak brať tak len tu Kawu |
Ano, je to ta co tu bola, prednim ju mal kolega a za tie km dam ruku do ohna, ale tiez som myslel na tie nahradne diely a ta KLR mala komplet GO motora vysla na 30000 a bola striekana. tiez by som sa asi priklonil k tej KLR. Ta TDR je na exebate myslim ze za 65000sk, (dal za nu 50000 ) pozrite si foto, je fakt pekna |
Neviete niekto, kde by som nasiel testy tej TDRy, lebo neviem najst |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158044 | Včera: 228212