Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, hladal som na fore ale nepodarilo sa najst... |
Serus: Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSuminko (31.05.2008 13:48) |
Prosim ta cavan vyriesil si to s tymi smerovkami? |
ja som tento problem riesil na kolegovej stvorkolke suzuki LTR 450. vyriesil som to tak ze smerovky su napajane stale, a nie len ked je zapnuty klucik. ak je kluc v polhe vypnute zapalovanie, tak prepinac smeroviek sluzi ako vypinac pre vystrazne. je jedno do ktorej strany ho zapnes. ak kluc zapnes, tak uz prepinac smeroviek funguje upne normalne. cele zapojenie sa pripoji 4 vodicmi ku kabelazi, a hotovo. no ale netvrdim ze to bude mozne u kazdej moto. |
da sa kupit rele ktore ma tuto funciu v sebe, alebo sa dava diodovy mostik... |
som sa teraz vozil bmw gs a ten mal teda smerovky uplne psycho.na každy smer mal zvlášť prepinač a ked si stlačil oba,tak si mal vystražne.môžeš to urobiť aj nejak tak. |
ved ja tam mam diodovy mostik. no ale koli ubytku napatia na diodach je zlozeny z schotkyho diod. pritom sa pocita z pouzitim povodneho prerusovaca, a nieje potrebny dalsi prepinac ktory by si musel niekam umiestnit. chce to len malu upravu elektroinstalacie, a potom to uz ide plne automaticky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 246107 | Včera: 201956