Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute kupil som novy piest aj kruzka a stale sa jej nechce pri 3stupni pri 7000 otacok zacne skakat motor aked to nahodou sa rozbehne tak ked tam dam 4 straca tah ale dolu kopcom sa rozbehne ale akonahle zejdem na rovinutak uz to spomaluje |
cau.pred vymenou piestu isla dobre? |
cau isla dobre |
Skus v Zilina Honda zacali predavat Apriliu aj """servisovat""" |
Výfuk som nepozeral.... to najdôležitejšie si vynechal. |
mno ja mam tho iste ale newitocim ju do otacok ani na Neutrale wyfuk ok karburator ok a zapalowanie tam som sa newrtal nowy piest wlozka a kruzky dakuje |
vsetci co vam nejde turek aj akykovlek 2 takt do otacok alebo je nieco s motorm tak sa riadte tym ze aka je sviecka.. cierna+mokra=vela gajzu =chyba karbeca |
mozu byt aj semeringy na hovno ze nema dobru kompresiu alebo tesnenie pod hlavou |
Môže to byť aj tesnenie medzi válcom a výfukom, mne to spravilo veľký rozdiel, keď som ho tam nemal a kúpil som tam medenú podložku!!! |
MEDZI VALEC A MOTOR STE DALI AKE TESNENIE??? TAM MA IST TESNENIE O HRUBKE 0,5 A POTOM ESTE KED JEJ UBERIES A OPAT PRIDAS AKCELERUJE?? |
Soopy:medzi válec a motor som dal tensnenie presne podľa vonkajšieho a vnútorného priemeru a hrúbka bola asi 2 milimetre...ono je v podstate jedno čo tam dáš, hlavne aby to bol mäkký kov(meď hliník, etc...)a 0,5 je málo daj 1mm-2,5mmto by malo stzačiť...A k tej akcelerácii-vo vyšších otáčkach to dosť kopne(nie tak ako predtým, určite sa to zlepšilo pridaním tej podložky) |
tesnenie pod hlavu vystrihni z klingeritu potri ho cervenym tmelom a poskladaj. a mas istotu ze v tesneni to neni |
na winde je tesnenie pod hlavou silikónovým O-krúžkom , hlava má mať špecifický tvar |
ja to typujem na gufera na kluke- na tie si kukal? |
karol.logicke to je.ale je to chybou karbika.. mne to robilo tiez. a vysledok bol taky ze vybehana ihlicka + hlavna tryska. dal som hrubsiu ihlicku a facha to |
Ked si dal novz piest,kruzky tak by si to mal zabehnut mne nesla tiez nad 7tisic sekala a tak.Teraz mam po zabehu cca 300KM a uz ide aj na 11 ale jazdim tak 5,6 ,. |
maco... sa necuduj ked ti za velmi kratku chvilu ujebe na novo cely motor... 300km je zabeh tak na bebetu... taky motor sa zabehuje aspon 1500km. |
mal som už aj prípad , keď som musel dať medzi koleno a koncovku do rúrky zoškrcovacie púzdro . koleno bolo arow , koncovka origo a hádali sa . Po zoškrtení prierezu za kolenom na 18mm mašina točila 14500rpm. pred tým sa jej nechcelo cez tých 7. |
karol1:mám ten digitálny tachomete/otáčkomer a najvyššia nameraná hodnota je 15255ot/min. |
karol... rotaxovy motor na aprilii dokaze vytocit 14 tisic??? to uz neni stav na pretocenie motora? resp...co sa stane ked sa tzv.pretoci? |
dvojtakt v zásade nepretočíš , lebo pretočiť sa dá len štvortakt . Pretočením motora sa totiž rozumejú otáčky pri ktorých struna nestihne zavrieť výfukový ventil a dôjde ku kontaktu výfukového ventilu a piestu. Napr u Ducati tiež nehrozí pretočiť motor. |
Karol:ono sa ten výkon delí na "fázy" najskôr len rapká do niekoľko tisíc otáčok, potom od asi 7000 do 9000 je cítiť nárast výkonu(prívera) a potom je tam ešte jeden kopanec od 11000 vyššie, cca.Ten posledný "kopanec" som zpozoroval hneď potom, jak som medzi válec a koleno dal tú medenú podložku |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143447 | Včera: 214150