Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
poradte pls ako spravne skakat aby som sa nedochramal. skusam a raz to ide na predok raz na zadok a nie sa dopracovat k stabilnemu vysledku. daka teoria by sa hodila. ako to robite? dik |
nie som nejaký odborník ale ja sa tesne pred skokom dám do stupačiek, potom sa už iba nakloním dopredu alebo dozadu podla toho ako sa motorka nakláňa, tiež využívam brzdu a plyn, ak sa motorka moc nakláňa dozadu tak ťuknem nohou po zadnej brzde a moto sa pekne narovná, zasa naopak ak sa moto nakláňa dopredu tak trochu potiahnem za plyn a stane sa to isté čo v prvom prípade... |
pekne sa dozbehni,nerozmyslaj,pridaj pred skokom,nesmies obrat,a ked si chces uzit vo vyske tak sa celym telom milimeter pred skokom vysvihni do vysky,tym padom sa odlahcis a budes letiet pekne,pokial mas plochodrazne drapaky a je blato a este ti pred skokom nedajboze otvori priveru tak ta smykne pred skokom a budes letiet krasne nakryvo a zjebes sa.a skac na obi dve kolesa a pokial ti to nejde tak najprv len na zadok.a ked sa vo vzduchu nudis tak skus nejaku fintu,na 125kach sa robia celkom lahko. |
juro:myslim ze vovzduchu ti pridat alebo ubrat plyn moc nepomoze tam sa naklanas vlastnou vahov. |
soson: nehovorím že to nejako strašne pomáha ale je to vcelku citelné... |
senvo: univerzálny recept na skoky nie je. Chce to prax a prídeš na to sám. Je to celková |
podla mna dost vela robi strach jednoducho sa nesmies bat skac postupne od najmensich az po velke dokial nebudes isty... neboj sa skusat experimentovat z rychlostou rozbehom atd |
Takto nejako : |
soson: juro ma pravdu. presne ako to opisal to funguje a bolo to aj v casopise motocykl, ked tam bola krosova skola... |
Ale joooooo, plynom a brzdou sa da let korigovat, a celkom uspesne. Tiez som zo zaciatku dopadal ako kabela, ale chce to len trening. Napriklad na lavici je lepsie skocit dalej, na doskokovu cast, tlmice vtedy menej trpia ani dopad nieje taky "nasilu", ako skocit 3 metre. Chce to len odvahu. Ine je skakat do kopca, ine z kopca. Najlepsie je ist na nejaku trat a skusat a skusat. Pozeraj na tych co to vedia, neboj sa ich spytat, urcite Ta neposlu do predele... Ak robis dlhe skoky, je dobre si vo vzduchu preradit na vyzsi prevodovy stupen a trochu sa pohrat s plynom (odvrnknut) aby si zrovnal otacky kolesa pri dopade - menej trpi retaz a motor, hlavne na stvortaktoch Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (20.07.2006 10:42) |
Suhlasim s tomxx, plyn a brzda su dobrou pomôckov pri korigovani dlhsich skokov. Ako tu už bolo spomenute, velmi dôležite je drzat nadrz pevne medzi nohami. Vtedy presne vies ako sa motocykel sprava a ty vies rychlejsie zareagovat. |
Brother: výraz " velmi dôležite je drzat nadrz pevne medzi nohami" netreba zovšeobecňovať, Upravené 3 krát. Naposledy upravil zeleno (20.07.2006 21:12) |
Na com chces skakat ?Guma?Postel?Traktor?Mutant?Aka motorka? |
najmä tréning, postupné oťukanie kam až dokážeš ísť a aké sú možnosti moto...terén je ďalšia veličina nezámych... potom príde odvaha a zistíš, že niektoré veci sa bez razancie, rýchlosti a poriadneho plynu ani nedajú zvládnuť... veľa vytrvalosti a šťastia pri prekonávaní seba samého... |
na countrycross.sk v sekcii škola jazdenia su dobre članky, na skakanie aj na všetko ine |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 308183 | Včera: 140305