Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

CBR 1000 F asi rozvody? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCBR 1000 F asi rozvody? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

03.05.2008 21:16

CBR 1000 F asi rozvody?

zubco1
 Kávičkár 

Ikona

pred dvoma rokmi menena retaz rozvodu a ani nie pred rokom aj sponovak original v honde. asi pol roka isla motorka krasne a po zime druha jazda zasa chrastenie ako pred vymenou sponovaku. mechanik v honde hovoril ze pozna ludí co aj ked pomenili vsetko po case to zacalo robit zase aj na 1000 aj na 600 do r.v. 1995. Má s tým niekto skúsenosti? či je to pravda alebo mam ist na reklamacku? :'( :-((((((


04.05.2008 8:19

Re: CBR 1000 F asi rozvody?

gabo1985
 Turista 

Ikona

S tym neurobis nic kamo, toto je chyba serie, a aj ked si das vymenit vsetko (ako si tu pisal), o rok alebo dva to zacne zas.... skutocne vyhodene peniaze... s tym chrastenim u tychto typoch treba zit spolu :-( . Inac netreba sa bat, z toho nebudes mat ziadne problemy... 1000 f je nezmar ;-) !


04.05.2008 9:51

Re: CBR 1000 F asi rozvody?

zubco1
 Kávičkár 

Ikona

gabo1985:diky. ako ono by mi to nevadilo keby to nebolo vymenene, ale vazne skoda penazi. ale do takych 2 800/min to chrasti pekne, potom nad uz je ticho. no co uz


04.05.2008 23:23

Re: CBR 1000 F asi rozvody?

gabo1985
 Turista 

Ikona

Aj moja robila tak isto... do tych 2500 ako kombajn, potom ako hodinky. Sponovak sa funguje u tychto typoch tak, ze okrem pruziny pracuje aj tlak oleja... je tam malicky valec, co sa dost rychlo zoderie, a preto mu nestaci normalny tlak oleja, a rozvodova retaz neni dostatocne napnuta... u vyssich otackach je vacsi tlak, sponovak uz pracuje dostatocne, a retaz nebude chrastit. Takto ,,jednoducho" sa funguje sponovak I-GRR

Upravené 1 krát. Naposledy upravil gabo1985 (04.05.2008 23:24)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141644 | Včera: 184151