Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
CAV NEMA NIEKTO NAHODOU EL.SCHEMU NA PITBIKE MOTOR JE 250 STVORTAKT ZNACKA ZONGSEN ALEBO ASPON NIECO PODOBNE ALEBO ASPON AKO TO FUNGUJE STIM TIRISTIROM CO VSETKO POTREBUJEM ABI MI TO DAVALO ISKRU |
www.zongsheninternational.com/webtest/Products... |
Zdravim |
dduuro - ak idu do cdi 2 kable tak jeden to napaja a druhy dava impulz/hornu uvrat, zmeraj si voltmetrom ci je to stabilizovane napajanie alebo tam lietaju volty podla otacok... ak je to stabilizovane tak tam radsej nic nepripajaj,nemusi to stabik vydrzat, ak napatie lieta tak tam kludne pripoj ziarovku a uvidis ci ti neuberie tolko ze nebude dost na iskru v tom pripade je stabik az dnu v cdi.. no a ak stator nema ziadne ine vyvody tak svetelna cievka chyba ako si si spravne odpovedal. |
TheTraveller ano ako pisem od zapalovanie idu 2 kable do cdi zmeral som ich multimetrom tie dve medzi sebou ale to som asi urobil somarinu kedže jeden ja vlastne iskra a druhy mozno elektrina ale aj tak mi tam ukazovalo cca 45 voltov striedavých ale aj jednosmernych -neviem preco a multimeter som kupil teraz nový ..ale asi preto ako pisem iskra(impulz na zapalenie) a elektrina... |
ides na to dobre len tie dva kable do cdi sa maju merat kazdy zvlast proti kostre,jeden z nich predpokladam bude napajanie cdi a ten druhy impulz. |
tak cez sobotu nedelu sa na to pozrem lepsie ale zatial som prisiel na : |
NIKDY nic nepripajaj na VYSTUP z CDI. Ak zatazis vstup tak zatazujes cievky alternatora,ak zatazis vystup CDI tak to mozes olutovat |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 108382 | Včera: 171911