Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mate niekto skusenosti so synchronizaciou podtlakov na masinach so vstrekovanim ? Je potrebne nastavovanie tak casto ako na masinach s karburatorom ? |
Mne povedali že pri vstrekovaní sa nič takého nerobí |
konti tak to ta ojeklamali.. mam striekacku a synchronizaciu podtlakov beriem ako sucast servisu Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.05.2008 12:59) |
raptor: nejedná sa skôr o nastavenie pretlakov v prípade vstrekovania ? |
egres ano ak ideme do detajlu tak mas zrejme pravdu ale bez ohladu ci je to podtlak alebo pretlak /nevyjadril som sa asi uplne spravne/ tak to raz zacas treba zosynchronizovat bez ohladu na to ci je to striekacka alebo karbes.. na tom sa urcite zhodneme |
raptor: Samozrejme že aj " pretlaky" treba zosynchronizovať tak isto ako podtlaky:Je jedno akým spôsobom či podtlakom alebo " núteným pretlakom. |
Ty kokso! To fakt? A ja som si doteraz myslel, že nič také sa na vstrekovaní nenastavuje. Ešte šťastie, že sa na motoride angažujú takí erudovaní odborníci. |
Vadim: nemáš dieselový motor?Ale neviem ako prakticky sa to nastavuje, myslím že to má na starosti elektronika.Ale niečo to musí synchronizovať. |
Vadim: Ber ohľad ja som vyrastal a dorástol len po Venturiho trubicu. |
egreš: Veď ja pripúšťam, že v niektorých servisoch ti pretlaky nastavia... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (02.05.2008 14:32) |
tak teraz otázka do pléna: treba či netreba? lebo som z vás už domýlený |
Vadim: Venturiho trubica nasáva do vzduchu benzín.Eustachovu trubicu ti priškrcuje Daňový úrad alebo manžeka. |
konti: Aj vo vstrekovačkách (kde ti dodávku paliva riadi elektronika) sa podtlak dávkuje klapkami (na rozdiel od áuť, kde je klapka len jedna). |
Vadim: Motorky nemajú priame vstrekovanie? |
egreš: Majú - všetky. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (02.05.2008 14:43) |
Vadim: Za prvé neviem čo je to GW a za druhé sa ťa pýtam pretože neviem ako to je u motoriek so vstrekovaním a dokonca to neviem ani ako je to u áut. |
Hmmm, aka vysokosofistikovana debata smerujuca k humannemu kompromisu na zaklade uplnej absencie humannej platformy... |
konti: V drvivej väčšine prípadov je to OK. |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.05.2008 15:28) |
Konti, Kappo: treba to synchronizovat, ja to davam robit kazde 2 roky, mam tam na to take 4 hadicky na airboxe, napoja to ten blikajuci merak, co vyzera jak "hi-fi equalizer", otacaju plynom a robia si z toho take "disko". Takze treba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (02.05.2008 15:22) |
vidicon: mám ročník 2006 a najazdených nejakých 22.000 km. Myslíš že je to nutnosť, alebo iba pre pokoj duše? Upravené 1 krát. Naposledy upravil konti (02.05.2008 15:27) |
ja mam v manualy toto: kazde 2 roky alebo 24 000 km kontrolovat volu ventilov. A vzdy, ked sa nastavuju ventili (u mna to pozostava z vymeny podloziek), treba spravit synchronizaciu. |
...Je úplne jedno, či do pneumatík natlačiť vzduch, alebo ho odtiaľ vytiahnuť... Niečo tam raz za čas robiť treba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (02.05.2008 15:44) |
no jasne... najskor zacnes mudrovat o tom ze citujem "A ja som si doteraz myslel, že nič také sa na vstrekovaní nenastavuje" Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.05.2008 15:50) |
Možno si si to nevšimol, ale po Awiovových vyhrážkach BANom reagujem na teba len vtedy, keď ma priamo oslovíš. |
heh typicke... svoj preslap zacnes zamlzovat a ked prihara tak odvadzas temu na to ci uz mam zamestnanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.05.2008 16:32) |
Ja len že zopár pokusov o zamestnanie ti už nevyšlo, tak by som ťa vzal, nech mi tá mexická búda už konečne začne prosperovať. |
vadim o tom ci mi vysli alebo nevysli viem lepsie ja ako ty o tom ci treba alebo netreba nastavovat podtlaky aj na striekackach mam taky pocit... ty si bol kde zamestnany? v atlantise? ako casnik? ze preco si musel odist? vieme vsetci Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.05.2008 16:40) |
Unikol "všetkým" len malý detail. Inzercia na predajňu "Mexická búda" bežala v Motomagazíne" podstatne skôr, ako sa Atlantis pretransformoval z auto-moto predajne na autoservis. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (02.05.2008 16:56) |
vadim mna nikto nevyhodil... zas tie tvoje slovicka plne polopravd a poloklamstiev alebo ako hovorievas ty s oblubou.. co sa babe chcelo to sa babe zdalo Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (02.05.2008 17:01) |
konti, v manualy pre tvoju (nasu) moto je napisane: |
pitaz: Ďakujem Túto sezónu to už nejak hádam vydrží, po sezóne to dám niekomu pozrieť a premerať |
Vadim ty knizkovy vseveda zase si sa sekol?hmmmm no toto...A to som si myslel,ze vsetko vies vsade si bol a takto nas vsetkych sklames...... |
Inak tema je: Re: Synchronizacia podtlakov - skusenosti . |
Nechcem mudrovat ale pokial viem tak podtlak v sacom potrubí charakterizuje opotrebenie jednotlivých častí, ktoré uzatvárajú spaľovací priestor...inak povedané dá sa podla toho urcit tech. stav piestovej skupiny a ventilov...a este raz inak povedane da sa podla toho zistit ci saje falosny vzduch. Podtlak je vyvolaný sacím zdvihom piestu. No a viac menej to suvisi s vykonom motora. |
Allfik: mas pravdu, ale ide o synchronizaciu, aby sa ti vsetky klapky rovnako pohybovali... teraz hovorim o karburatorovych verziach... |
kappo: zle nastavené podtlaky sa prejavujú pri prechode z nízkych otáčok, napr. pri rozjazde. Vtedy to trhá. Neviem, aké vybrácie si mal na mysli. |
fedajkin: To je jedno, či karburátory, alebo vstrekovanie. Princíp klapiek je rovnaký. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (04.05.2008 1:00) |
Vadim do GW ide jeden esmal kybel kompresie, ak si uz niekedy stierkoval |
kappo u tvojej motorky sa daju sinchronizovat vstrekovace, po nastaveni ti motor zvycajne zmeni chod na pravidelnejsi zvykne klesnut aj spotreba (samozrejme nie o 2l ale nieco to urobi)a motorka je zivsia hlavne od nizkych otacok.Robi sa to asi v takom istom intervale ako u klasickych karburatrov.Ak sa budes vozit niekedy okolo krupiny tak dobehni pozriet a mozno by som ti to popripade nastavil..zdar |
Konti, mozno by ti to vedel spravit kamos v garazi, ja sa v tom vobec nevyznam ale raz som ho nieco take videl robit..... robil to na choprikovi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Express (04.05.2008 22:08) |
No dneska som chcel synchronizovať 1200rt a prisiel som na to ze budíky nemám doma niekomu som ich pozical a neviem komu tak sa chcem spýtať či niekto okolie zh vie požičať lebo keď som hľadal na nete tak keď kúpim ďalšie dodanie je dosť dlhé a také čo budú do 5 dní je celkom dosť euro a to môžem dat aj do servisu ďakujem Stiv. |
Pripadne j kúpim ak niekto chce predať Stiv |
nemusis kupovat |
barlac pecka,,tak toto si zalakoval,,,,,,,,,,,, a to odborne meranie je čerešňa,,,,,,super |
Re: stiv: Ahoj TN máš síce trochu od ruky ale ak by si vydržal pokiaľ bude na teba dobré počasie tak dobehni s motorkou. Mám doma TWINMAX za 5 min to nastavíme ak už budeš mať nastavené vôle. |
Re:bubak650 : Nazdar zatial dakujem chodievam dosť často do Banoviec ak to neporiešim tak sa ozvem Zatial Vďaka |
Ahojte viete niekto odporucit budiky na meranie podtlakov? |
Vatsinna budikov, ma jednu blbu vlastnost, ze ventil, na nastavenie tlmenia, je ocelova gulocka, tlacena sroubom na hadicu, do manometra /vakuometra/. |
Merlin dik za odpoved. |
mam aj carbutone.mam ho aj vyskusany,ale o tom to cele mozno az tak neni. |
Tak na to treba potom pozicat od plynara digitalny merak. |
barlac kludne napis presnejsie co je potrebne skontrolovat pred nastavenim podtlakov |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48395 | Včera: 120897