Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, absolvoval som krasnych 540km so syticom. |
Mohlo ti poriadne prehriať zvody, odfajčiť katalizátor a sedlá ventilov... |
A nedavalo ti to šupy do laufu, alebo aspoň čosi divné to nerobilo? Nedusilo ju po chvíli? A na čom sa ti to podarilo, hádam len nie na 2007 Hornete čo máš v profile? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (27.04.2008 19:51) |
hovada mi do technicaku napisali, ze nemam katalizator, aj ked to podla udajov ma... tak ak ma budu kontrolovat na STK, tak aj keby tam nebol tak je to OK |
Nemam horneta, ale CBF600S, a to mam aj v profile Upravené 1 krát. Naposledy upravil Richie600 (27.04.2008 19:55) |
Prehriate zvody majú len kozmetickú vadu... |
Dik albi, budem to sledovat... ale jazdi to v pohode... tak zatial som kludny... |
mne sa pred par dnami tiez podarilo behat so syticom ale len takych 5-6km som sa cudoval ze volajako to nejde do otacok |
Čítal som, že pokial je sytič otvorený, motor nie je dostatočne mazaný. Zmes, ktorá sa vytvára a neskôr spaluje, spôsobuje rýchlejšie strieranie oleja zo stien. |
Tak si si spravil výbrus valcov, keďže príliš bohatá zmes ti nestíha dokonale zhorieť a benzín ti zmýva olejový film z valcov. |
veverak: hovoris to s takou istotou, ze mam z toho strach (to myslim vazne, nie ironicky). Neni aspon najmensia sanca, ze palivo stihalo horiet a nic sa nestalo? |
jak vraví veverak možno si si spravil výbrus lebo vlastne nato slúži sitič aby skôr zohriala a to sa zohreje skor trenim bez toho olejoveho filmu. Ale nebude to až také strašné. Možno si si skrátil životnosť o také dva roky a to je nič bo valce majú dlhú životnosť pri správnom používaní desiatky rokov. |
Zas až tak vážne to nebude, Honda je Honda a CBF určite znesie dosť. Maximálne si si skrátil interval nastavenia alebo výmeny niektorých súčiastok, ale kedy sa to ukáže je otázne. Može to trvať aj pár rokov, ale to si už ani neuvedomíš. |
Ako sa to mohlo stať? A ako funguje taký sytič na motore so vstrekovaním? Nevypína ho RJ automaticky? A aký to tam je vlastne katalyzátor? |
Hospoder ma predbehol. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (27.04.2008 20:40) |
crash: ja mam 2007, nie 2008, takze ziadne FI ale podstivy karbec so syticom |
hospoder, mrqa: dik chalani. to ukludni. Dnes fakt jazdila v pohode, bez akychkolvek problemov. Ak by bolo nieco vazne poskodene, tak snad zbadam... |
Richie600> a volnobezne otacky si nemal vysoke, ked si stal? Ak nic ine tak by ma na ten sytic upozornili vysoke otacky pri volnobehu, ni? Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaPetko (27.04.2008 20:47) |
popravde mi tiež nejde do hlavy, ako niekto nezistí, že má otovrený sytič...v mojom prípade je to na volnobehu o 1000 rpm viac |
JaPetko: neni to az taky velky rozdiel na mojej moto. Je ticha a kludna tak ci tak. Rozdiel poznas v podstate iba ked to priamo porovnas... |
Nejako nechápem ako si si nevšimol, že otáčky na voľnobehu máš o hodne vyššie pri sitiči a teplom motore... |
berobi - Sitič uberá vzduch v palive! |
tak tak ... ako píše albion... |
V profile mas CBF r.2007 - co je so vstrekovanim. Ako to moze mat sytic????? |
Prosím vysvetliť ako môže sitič uberať vzduch! Vzduch sa nasáva podtlakom v sacom potrubí a sitičom sa otvorí prídavná triska obohacovania zmesi paliva so vzduchom. Keby sa zatvoril (priškrtil) prívod vzduchu do spaľovacieho priestoru sitičom, tak by motor nešlo vytočiť do otáčok so sitičom. A také riešenie by potom fakt motoru už škodilo... |
Ale možno som ja blbý a videl som málo rozobratých karbecov a rozumiem sa do motorov houby... |
sytic urcite neubera vzduch |
Ja som ma pioníra 555 a tam bol sytič=uzavretie vzduchového filtra. Ha! |
2007 je este stary dobry poctivy karbec, lepsie povedane 4 karburatory az od 2008 je FI,lebo je v nej novy motor z 600RR 2007 |
berobi,raptor - Môj názor nemením, a je mi jedno, čo o tom viete. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Albion (27.04.2008 22:59) |
K tomu zmývaniu: čo má čo hľadať zmes paliva pod krúžkami, a teda hlavne pod stieracím krúžkom oleja, kde sa ten olej nachádza na tých valcoch? A čo má čo hľadať olej na stenách valcov nad krúžkami v spaľovacom priestore? I keď možno dajaké tie stopy oleja (mikrofilm) tam môžu zostať, ale to by už dymil motor po spálenom oleji... |
Albion- veď ti ho nebereme, a ani svoje skúsenosti nikomu nevnucujem |
jj sytic, je obvykle tryska za skrtiacou klapkou v karburatore, ktora davkuje palivo. |
Tu ide o podstatu... |
ja mam otazocku k teme myslim.mam GS a podla rad z tade ho nahrievam na sytic na 2 dieliky na pristrojovke /cca 1:30-2 min.podla okolitej teploty/mam ale kamosa motorkara/XX/ a on sa nestacil cudovat co robim.vraj to motorke skodi.mas startnut a hned ist.sytic vypnut pocas jazdy po zahriati.je mechanik,tak ma zmiatol.asi by o tom mal co,to vediet. |
Albion ma pravdu , sytic na klasickom karburatore priskrcuje privod vyduvchu a tym obohacuje zmes. |
malylako Uvedena dilema sa riesi aj na moto aj na plechovke. Ked som mal benzin, tak som v zime nastartoval, pustil kurenie a pomalicky skriabal okna. |
tiez si myslim ze by sa to malo robit tak ako pise malylako, kankoXF ja tiez nastartujem moto ked nieje prave pokazene , obleciem sa a az potom idem, mne sa napr.podarilo odpalit sviecku tak ze som nakopol moto a hned isiel, sytic som hned zatlacil. "zohriat moto mi poradili uz aj dvaja mechanici, ktory opravuju motorky" |
motorky maju bezne aj manualny sytic a aj vstrekovnie trebars VFR, BMW GS ... |
majklcarli linka krasna ale co tak nieco k problematike rovnotlakych alebo aspom supatkovych motocyklovych karburatorov?? |
presne ako pise Speedman 30sek sytic a 3-4 minutky bez a ide sa...tiez mam 2007 a je s karbosom |
ja som si stale predstavoval /a nadalej si/ ze sytic,je vlastne len pridanie plynu,na trosku vyssie otacky,ako je volnobeh.mylim sa? |
Ja iba pre malé doplnenie krátky výcuc z článku z motorkari.cz: |
A pre tých, ktorým sa to tam nece hladať : |
ja davam sytic dole po 10-15 sekundach .. motorka krasne drzi volnobeh, necham ju zohriat na 1-2 dieliky a potom pomalou jazdou zahrievam |
Pani sytič je v cinnosti iba ak je uzvreta skrtiaca klapka,pretoze iba vtedy je pod nou dostatocny podtlak,aby mohlo byt nasavane palivo zo syticovej trisky. Ak pridate plyn,klapka sa pootvori,podtlak klesne,a sytic vyradite z cinnosti.... a opotrebenie valca nieje sposobene bohatou zmesou,a ale studenym motorom..pretoze vtedy sa palivo kondenzuje na stenach valca. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karburator (28.04.2008 20:01) |
kmotr ticho!! poznas tie dve pravidla? |
karburator-no neviem ci sa sytic vyradi ked pridas ale asi ee lebo inak by s tebu pekne trnzlovalo |
no podla clanku od mrqa,ma ten moj kamo-mechanik pravdu.startnut a tahas kabel do prec.to ma tesi.lebo stale cakat na zahriatie ma otravuje.na cigu kratko,na bez cigi dlho... |
Nazdar Temny - mas recht , preto som pisal v prispevku " klasicky karburator" - zopar prispievacov po Albionovom prispevku to oznacilo za ........ ehm , pochybovalo. Podla toho linku to s tym obmedzenim vzduchu pravda je , vecsinou na malych karburatoroch.U vecsich kubatur je tam ovela zlozitejsi system - ale vzdy je vysledok rovnaky...bohatsia zmes . |
Kmotr - to je jeden dôvod, a druhý je, že boli chladené náporom vzduchu pri jazde.... Ja som si to kúsoček poplietol zo stojacím motocyklom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82201 | Včera: 141382