Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte! |
aj ja som to videl skoro na kazdej cinskej, a tiez nechapem, mozno to riedi emisie, tym ze tam primiesava cisty vzduch |
Aby to vôbec prešlo emisnou kontrolou, resp. aby to vôbec dostalo certifikáct na prevádzku. |
Hmm, čiže môžem mať problém na emisnej kontrole. V každom prípade, takéto riešenie sa mi nepáči. Asi to má byť nejaká lacná "náhrada" katalyzátora. Fuj fuj. |
nechapem co si s tym odpojenim a upchatim chcel vlastne dosiahnut??? a mimochodom sluzi to aj na chladenie z vnutra pridanim chladneho vzduchu... ked uz sme pri tom... |
aj na mojej to je a vola sa to Suzuki-PAIR, sekundarne primiešavanie čisteho vzduchu do vyf. potrubia z dôvodu dodatočného zhorenia škodlivín, zlepšuje to emisie. Akurat na suzuki je to trochu komplikovanejšie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (21.04.2008 15:22) |
To odpojenie vzduchu malo iný dôvod. Keďže nie som príliš znalý v motoroch, ale som dosť zvedavý, tak rád rozoberám. Najprv som myslel, že to je nejaký prídavný vzduch, ktorý obchádza karbec, ale je v zásade použitý na spaľovanie. To ešte nebol dôvod na rýpanie. Ale potom som sa kdesi na fóre dočítal o systéme EGR - vraj zavedenie výfuku späť do sania, za účelom "zlepšenia" emisií. A fakt som sa zľakol, či to nie je aj moja vec. To proste muselo ísť von! (Bolo to tam hromadne odsúdené a sprdnuté). |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 83957 | Včera: 159033