Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar, mate niekto skusenosti s touto stvorkolkou, chce si to kupit otec, ma 115kg, nebude mu to slabe? Aj ked pretekat na tom nebude, iba na ryby a tak, hoby jazda. Ma tato stvorkolka nejake neduhy alebo nedostatky? Dik za rady. |
ahoj, nedavno som kupil honda rancher 350 (realne 320). Pre mna ako pre zaciatocnika to ma sily az az. |
s touto kawou nemam skusenosti ale z vlastnej skusenosti by som malu pracovnu 4-kolku neradil kupovat teda ak to nechce otec naozaj iba kôli tym rybam ale verim tomu ze ked na to sadne tak s toho nebude vediet zliest tak ako moj. Nedavno som zazil taku mensiu nehodu, chalan mal suzuki eiger 400 nevsimol si mensi kopcek 4-kolka ho roztancovala na kazdu stanu a vysipal sa a to koli tomu ze zadna naprava je len jedna polo os a nie nezavisle zavesenie kolies. takze uz ked tak radsej vacsiu napr. yamaha grizzly 660, 700, suzuki kingquad 700 (ma ho aj moj otec) alebo nieco podobne |
Fakt je to iba na ryby a sem tam hoby jazdenie, ziadne extremne kopce. Viem, ze vzadu to nema nezavisle zavesenie. Ma to 21 koni a 15.6 Nm, je mi jasne ze po zadnych to jazdit nebude, ale ak by to bolo uplne nepouzitelne, snad by sa to nevyrabalo... |
samozrejme ze nepouzitelne to neni vyblaznit sa na tom da uzasne ja len tak ze by som ta nahovoril na grizzlyho |
No je fakt, ze s tou tuhou zadnou naparavou to v terene pri vacsich rychlostiach riadne tancuje. Dnes som jazdil asi 2 hodiny a som z toho vyklepany ako rezen. Boli ma z toho cely clovek. |
Ak by niekto v buducnosti hladal info o tejto stvorkolke, tak napisem niekolko skusenosti. Na slovensku sa sice vyskytuje zriedka, ale par kuskov sa najde. V europe sa predava pod nazvom kawasaki KVF... Pred kupou sme sa najviac obavali toho, ze to bude slabe, no na nase prekvapenie sa obavy nenaplnili, vykonu na hobby jazdenie ma dostatok. Po zapnuti predneho nahonu to vyjde snad vsade, taktiez nechyba uzavierka predneho diferencialu a ani v prudkom stupani nema problem s vykonom a je ochotna "zrychlovat". Je pravdou ze za blaznenie v terene si vyziada svoju dan a nema problem za 1 motohodinu zozrat 6 litrov benzinu. Aj som sa tu na motoride snazil dopatrat ci je to pri tomto objeme OK ale viacmenej bezuspesne. Je to vzduchom chladeny jednovalec so vstrekovanim cez karburator, nechyba olejovy chladic s pridavnym chladenim, zadna naprava je "tuha" ale toto by som pri beznom jazdeni nevidel ako problem, tahometer a pocitadlo kilometrov (motohodin) by sa sice zisli ale nic sa neda robit... Kazdych 100 motohodin je potrebne skontrolovat remen vo variatore a prepojit dva zvazky kablov aby kontrolka po kontrole opat zhasla. Po tom ako sa nam dostala do ruk vsetko fungovalo ako ma, akurat lano navijaku bolo zamotane, tak sa to vymenilo. O nieco neskor sme vymenili vsetky oleje, do motora sme naliali Mobil1 10W40, trocha ho zacala papkat, asi ho pri dalsej vymene budeme zase zmenit za inu znacku, na druhej strane ma za sebou tri roky jazdenia... S predosleho oleja, ktory tam bol neubudalo. Okrem olejoveho filra sme zatial ziadne nahradne diely nepotrebovali, filter nam s tatramoto svit ochotne zaslali v priebehu par dni. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134767 | Včera: 206426