Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
cavte...chcel by som sa opytat kolko vydrzi c 02 ked jazdim tak teran cesta asi 60/40!!!nevem si vybrat c 02 alebo e 09!!!newete mi nekto poradit dikes!!! |
C02 je cisto offroad plášť urceny hlavne mimo cestu a E09 je "stupel" pre cestne endura takze pokial jazdis po polnych cestach a po asfaltkach sem tam nejaka luka tak E09 no ak jazdis luky lesy bahno potoky a sem tam asfalt (podla motorky predpokladam skor to) tak chod do tej C02 Upravené 1 krát. Naposledy upravil temny (15.04.2008 14:39) |
a jazdim hlavne po dost tvrdych podkladoch...sa bojim len toho aby sa neodlamovali stuple...takze preto newem |
tak toho sa neboj, za 2 sezony som nestratil na c 02ke ani jeden stupel, a vydrzi dost dlho |
Lubo600 - C-02 je zvlast urcena pre kamenity az tvrdy teren,takze s XLkou v pohode vydrzi min. jednu sezonu. Na asfalte jazdi opatrne - inak ti odide skor. |
C02 mám už druhý rok a tiež ma varovali, že sa mi budú odtrhávať štuple - nestalo sa, jazdím tvrdý kamenitý terén, asfalt tak 20-30%. |
dikes....seckym....a kolko ste za nu dali????a ked mam bezdusove nevadi to??? |
hej ved to som sa cudoval ze tak lacno...co som ja pozeral tak stala to okolo 1800 a vyssie... |
Lubo,ked lacnejsie nezozenies.tak Ti viem poslat C02 na dobierku za 1500 + 100 Sk postovne,pripadne Deestone 4,60-17 D 982 /120/90-17/ za 1400 +100 Sk postovne Upravené 2 krát. Naposledy upravil rgw (18.04.2008 9:18) |
LUBO600 ---no co ako si bol spokojny s tou C02 ?? planujem ju i ja nasadit teraz na DRZ400 ,napis jak sa osvedcila .... planujem teraz jazdit cesta/teren 30:70 , teraz mam michelin AC10 a ide velmi rychlo dole sa mi zda ... |
vies co tu C 02 som mal na HONDE XL ..teraz mam XR 650 co je uplne inde..a teraz mam MITAS c 16 ta guma je urcena na kamenisty a velmi tvrdy teren a percento teren cesta je 80/20 takze tak...a zda sa m ize aj vydrzi...skus radsej to ako C 02 |
degrad-C-02 -je dobra pre cestne endura co maju 17" rafik vzadu a nic lacnejsie a terennejsie tam nedas, pokial mas 18" mas omnoho vacsi vyber a lepsich gum s lepsimi terennymi vlastnostami, nad C-02 by som uvazoval iba vtedy keby bol cesta/teren 70/30 lebo vydrzi vcelku dost dlho(v pripade 18" rafika) , ja jazdim teraz cca 50/50 cesta teren a mam cca 4-5000km na nej a ma este cca 4mm stuple-co je v blate nahovno ale na strku a asfalte sa da este jazdit.(v samotnom blate to nie je ale bohvie aka guma, pozitivum je tvar a hustota stuplov po bokoch, stred sa vsak lahko zasere) |
no ved toto pozeram ze ta C02 ma nahusto stuple co znaci ze ked sa zasere blatom tak uz s tym vela vody nenamutim , asi kupim len zas AC10 a jazdim ako doteraz , tiez to nieje ziadna slava , ale vzdy lepsie ako ked som jazdil C10 i cesta i teren , v terene vyborne ale na ceste katastrofa , ked mate niekto nejakeho typa na gumu vhodnu 70%teren 30% cesta sup s nou sem , diky |
aj mna to strasne zaujima, ja mam mitas C-10, v terene je v poho ale strasne rychlo sa derie, po ceste nejazdim max. 100 m za 1 vyjazd kym sa dostanem od domu na polnu cestu ale od zaciatku roka sa zodrel uz nejake tie 3-4 mm a to som vyjazdil cca 4 litre benalu. |
ducklin --- ja som mal C10 zo zltym pasom aa ta bola v terene vyborna , i dlho vydrzala i dobry zaber mala , ale na cestu sa s tym neda vyjst .... preto pozeram po niecom ako C02 a podobne , len zas radsej zdrem 2 gumy ako by som mal v terene trapit s gumou co sa zadrbe blatom a som skoncil ... |
lubo zavisi to od stylu jazdy , ked pojdes na doraz aj mitasky rychle dorazis, mam to z vlastnej skusenosti , pohodicka je pre tieto gumy najlepsi recept |
za tu cenu kto by nechcel a este ked je 130/80-17 tam nie ej moc toho vyberu...vydrzi tak do dvoch sezon aspon mne ked jazdim len vikendovo... |
trochu odveci, Upravené 3 krát. Naposledy upravil YamaXT600 (04.10.2009 23:02) |
YamaXT600:jediny problem s tym mozu mat policajti,kedze tento rozmer nemas zapisany v TP. |
superflanker, |
Inak pri tej C-02 je najvacsi problem bocna vodivost.Ak s tym zajdes do mokreho terenu,tak mas o pad postarane. |
petox-moje skusenosti s C-02 su opacne, jej bocna vodivost v porovnani s E-09 je ovela lepsia. Hoc C-02 nie je priamo na makky teren, avsak pomoze viacej "gazovat" , aby sa precistila, mokra trava je prenu vsak tiez spanielska dedina. Klasicka lesna cesta ci kamenita zvaznica po dazdi jej nerobia problem, pokial ma plast este dostatocnu vysku stuplov. Pre stroje ako DR=600-650, xtcka,xlky a pod, co maju vzadu 17" rafik je to do terenu asi najlepsia volba.( uzitok/cena ). |
miros: dobre pises. Ja by som este dodal, ze ked je ta guma uplne nova, tak motorka sa na asfalte neciti velmi dobre, ale ked sa trochu zjazdi, tak sa da. |
janoval-ja ked som nahodil prvy krat C-02 tak mi pneuservisak natlakoval 2atm. Aj dopredu (C-05tka)...tak som lietal +/- meter po ceste , pomohlo sfuknut na cca 1-1,5atm. Ked sa stredne stuple trochen ojazdia uz je to potom prijatelne. Ta guma plava tak ci tak, chce to iba zvyknut si a hrat sa s dofukanim. Zanova:cesta a teren podfuknut, po "zabehu"(kym zmiznu na strednych stuploch tie lamelky hehe ) moze ist na cestu normalny tlak, v terene je samozrejme prijemnejsia podfuknuta, ak je moc natlakovana na kamenoch velmi odskakuje, ale to si treba doladit, velmi zavisi aj od nastavenia pruzenia. Niekto vravi ze to nie je vhodna guma na cestovanie a asfalt, ano nie je, ale ked si zvyknes da sa v pohode chodit hore dole bez prezuvania aj po dialnici a pod. Vzhladom na makksiu zmes sa da na nej jazdit aj v chladnom pocasi a aj v dazdi. Skratka ja som s nou velmi spokojny, na ceste sa stejne s motorkou iba plazim a priblizujem (nemyslim si o sebe ze by som na plesinach bol az extra rychlejsi),tak to pretrpim a v terene je na nezaplatenie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (05.10.2009 15:02) |
miros: nebojis sa ze lahsie dostanes defekt, ked je guma na 1atm, ja si nepamatam na kolko je na nasom DRku, ale urcite viac ako 1.5. No proste tvrda, lebo sa bojim, ze sa cvakne niekde o kamen a vyfuci. |
---mne vydrzi cca minimalne 4000-5000km, menim na jesen a vydrzi celu sezonu do dalsej jesene , cize v jeseni a na jar dalsieho roka mam v blate este dostatocny dezen, v lete ked je sucho mi nevadi uz ojazdeny stupel, a na jesen ho menim hoc na ceste by este pojazdil dalsiu tisicku. |
janoval-maval som nedopatrenim aj 0,5atm a nist, defekt som dostal iba pokial som isiel cez napilene vetvy a tenka vetvicka ..napr. 1cm dlha a 3mm priemer sa vbila do stupla alebo povedla, na kameni som nemal defekt, ano raz mi odfuklo ventil ked som nestihol brzdit pred jamou ale napredku. Na kamenoch moc tancuje, tam bezne mam cca 1,5. |
miros 139.Hej,Pravdu mas ked to porovnavas s E-09,ale Ja som zvyknuty na vacsie extremy,takze ma c 02 nejak neuspokojuje.No ale s tou velkostou 17" tam toho fakt neni moc na vyber.... |
peto-no jasne ved C-02 je v podstate najlepsia "nudzovka" keby mam 18" rafik tak je vyber vacsi. No tak zavisi aj od jazdca, samozrejme si nedovolim to co niekto na ostrej masine, cize k mojim schopnostiam/neschopnostiam uplne postacuje Cecko |
miro-No ved hej .Ja som si zacal dovolovat a preto som spomenul tu zlu bocnu vodivost.Hodit drzku na vytocenej trojke neni bohvieco .Kebi ze aspon raz,ale zadok ide driftom neustale.Potom sa to odzrkadli na vzhlade moto a zdravotnom stave osobi co na nej sedi...Proste C-02je dobry plast,lacny,moc sa nederie,ale taky Pastrana bi s nim zakuril v peci... |
a ked sme uz pri tom tak mne C-16 vydrzala 1000km...v kamenistom terene a hlavne po CESTE |
cawte_ jazdím na ŠPZ. Ta C-02 ma homologizáciu na PK. A vôbec pozerajú zelený iba na rozmer alebo aj na to či má pneu homolog... |
ja som daval c-02 nejak začiatkom jari a pohoda, aj teraz bahno nebahno prehrabem sa s nou kam chcem takze som spokojny za 38e by som vac nedostal |
all-hosani skusil som obut trelleborg Army special 4.75-17 a zatial sa mi javi lepsia ako C-02, hlavne v blate. Napr. vyjazd zvaznicou kedy jadro zeminy je tvrde a len povrch hliny vlhky a slizky, smyka menej ako C-02. Stuple su extremne makke, velmi dobre sa zrejme prisposobia aktualnemu povrchu a hrabe fakt len ked to vylozene ziadas, pokial potrebujes citovku tak drzi ako jebla. Ako horsi sa mi zda bocny naklon pretoze naboku su stuple menej vytiahnute do stran ako na C-02. Uvidim ako sa bude spravat ked sa zjazdi na polovicu, C-02 vtedy robila picoviny typu v bocnom naklone podrzala ale stred bol uz zodraty a tak sa niekedy stalo ze sa motorka zvrtla okolo osi a jebla na zem, nemalo ju uz co tahat dopredu, a clovek to nevedel odhadnut, ze ked drzi bok stred uz nepotiahne. Cize aj zjazdeny C-02 relativne dobre este drzal v naklone, len hrozil od isteho uhla ten efekt so zvrtnutim. Army mi robi teraz za nova to ze prave naopak v naklone trosku podskoci motorka nabok ale pod stalym plynom sa pekne narovna a taha rovno v pred. Drzi uspokojivo aj na asfalte po meste pri brzdeni do krizovatiek a pod, o vyjazdoch sa nevyjadrujem zavisi od gazovania vtedy asi hrabe kazdy drapak. Myslim ze zmes je este ovela makksia ako C-02 - vhodne na jesen - zima -jar. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (04.11.2010 17:03) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251453 | Včera: 201956