Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim potrebujem poradit na akom principe pracuje privera sa mi zlomila a vytziahol som ju co sa moze stat alebo co to mopze ovplivnit???znizi to vykon??a nemoze to ublizit motoru?? |
ak sa nemylim, privera je otvorena v nizkych otackach aby to tahalo a zatvara sa vo vyssich otackach automaticky Upravené 1 krát. Naposledy upravil 10zaciatocnik10 (14.04.2008 16:35) |
10zaciatocnik10: ak sa nemylim,je to naopak. v nizkych zatvorena, vo vysokych otvorena, aby spaliny skor unikali do vyfukoveho potrubia... |
tak som to mal povodne asi dobre napisane Upravené 1 krát. Naposledy upravil 10zaciatocnik10 (14.04.2008 16:46) |
poradte mi plsssss Upravené 1 krát. Naposledy upravil kawuska (14.04.2008 16:57) |
v nizsich otackach zatvara a vo vyssich otvara vyfuk. Ked ju tam mat nebudes, tak ti moto nebude dobre tahat v nizsich otackach. Ci to ma vplyv na zivotnost motora, alebo nie, tak to neviem, ale spotreba ti stupne. |
ja si niesom isty ci ta motorka vobec v nizkych pojde. Ze ci nebude zdochynat. |
nie ale ona prave ze ide dobre aj v nizsich otackach |
kamarat nastavil tie privery na cr250-ke a povedal ze ide lepsie,a vo vysokyx otvara a nizkyx zatvara |
jasne ze sa privera otvara vo vysokych otackach v nizkych nema vyznam |
funes: len ta poopravim. privera je u 2-taktu prave koli nizkym otackam. Vo vysokych je uplne otvorena, cize ako by tam ani nebola a v nizsich otackach privrie vyfuk, aby bol v motori vecsi tlak. |
a on by vlasne mala potom mat menši vykon v nizkych otačkach??? |
nie tam su take klapky ked sa pozres do vyfuk.sania ktore sa otvaraju azatvaraju a jedna sa mi zlomila |
Ale sú dve prívery. Výfuková a sacia. Ktorú myslíš. 2T má saciu a tá je otvorená a zatvára sa až pri vyšších otáčkach, kým na 4T ide úplne opačne a je výfuková. |
Aký to máš ročník tú KX? Ja som to kedysi robil, len potrebujem vedieť rok a pozrieť sa do dokumentácie. |
Tomsbv> Skoro všetky 2T endurá a krosky majú ako saciu (klapky), tak aj výfukovú príveru. A pokiaľ viem, tak klapky na saní fungujú nezávisle od otáčok. Fungujú na základe tlakov v kľukovej skrini. Pri nasávaní zmesi vzniká podtlak, tým sa klapky otvoria a vpustia zmes, pri kompresií zmesi sa zavrú a tým zabránia úniku zmes späť do sania. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33715 | Včera: 213951