Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Kto mi vie poradiť ako sa nastavujú predné tlmiče Marzocchi na KTM 250 EXC. Sú to klasické tlmiče, s hliníkovou rúrou dole. Neviem či sa to nastavuje hore na tlmičoch, kde je koliesko s číslami, alebo to závisí len od oleja. |
Kolieskom navrchu šteluješ tlmenie smerom naspäť /ako rýchlo sa sa vracajú/ a úplne na spodu |
UZ KED DEBATUJETE O TLMICOCH,MOZES ZELENO VYSVETLIT CO SA STELUJE NA ZADNOM TLMICI-KTORA SRUBA JE NA CO?LEBO TEN NEVIEM PORIADNE NASTAVIT.DIK |
TRUBA: na strane tlmiča, kde končí piestnica /väčšinou dole, kvôli menšej neodpruženej hmote/ |
Zeleno ty si mi píšal o zadnom tlmiči alebo o predných tlmičoch? |
revuce: o predných. A keď sa na niečo konkrétne pýtaš, nezaškodí uviesť rok výroby moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (30.07.2006 18:53) |
Ja by som chcel vedieť nastavenie tlmenie predných tlmičov. Jeden tlmič pruží inak ako ten druhý. Menil som guferá - to je už v pohode. Bol som ju otestovať v kopci a nie je to ono. Keď som mal dole koleso tak som ich skúsil zatlačiť rukou. Jeden tlmič sa vracal pomaly a ten druhý sa vrátil naraz. Natavuje sa to len tými krúžkami s číslami čo sú na vrchu teleskopov? |
Nastavuje sa to len tými kolieskami na vrchu, ak tlmí málo, bude niekde zrada. |
Mohlo by to byť kôli tomuto? Na spodku tlmiča je imbusová skrutka, ktorá drži stred tlmiča - pumpu zo strunou. Keď som menil guferá, tak sa mi stratilo hliníkové tesnenie, ktoré bolo pod tou skrutkou. To tesnenie bolo hliníkové a na vnútornom priemere malo ešte umelinu, alebo tvrdenú gumu. Ja som tam namiesto toho dal fíbrové tesnenie. Akurát ten tlmič sa vracia príliš rýchlo. On netlmí, ale len pruží. |
JO,DIK ZELENO. |
No a sú to tlmiče na KTM 250 EXC r.v. 1994. |
TRUBA: priťahovaním pružiny pritvrďuješ perovanie podľa svojej váhy, aby koleso nešlo na doraz pri tvrdom dopade a využíval sa celý chod perovania. |
Neviem ci je to presne co napisem ale ktm davala pravy tlmic iny ako lavy . Vzhladovo su tie tlmice rovnake ale creva v tlmici su ine . Ja mam magnumi a tie su ine ale je to r.v. 1996 . Takze to moze byt aj od roku vyroby . Na obrazku by to malo byt vidiet . Ak sa mylim tak sorry . img79.imageshack.us/img79/6782/predntlmi269ecv6.gif[img][/img] |
mariom: na novších tlmičoch je to tak, pravý tlmí viacej, ako ľavý. Má sa tým vykompenzovať |
HMMM,MOZNO JE TO TYM ZE JE ZADNY MAKKY,LEBO NAFUKANY JE CCA NA 5 ATM.PREDNE MAM CCA 0.7-0.8. NO MUSIM SKUSIT NATOCIT.DIK MOC |
mariom: Jasne sú to presne oni ako sú na tom obrázku čo si priložil. Ja mám tiež magnumi a sú identické s tími na obrázku. Aj ja som už o tom počul, že ľavý je iný ako pravý, no len sa mi to nezdalo, pretože sú naozaj rovnaké. |
revúce: ak sa ti zdá, že tlmia menej, ako pred výmenou semeringov, tak je to len hustotou oleja. Predpísaný je 10W, alebo po 14-tich rokoch možno bude treba aj 15W. Dôležité je aj správne množstvo oleja. malo by ísť 5,25 deci do jedného. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 723 | Včera: 331599