Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
nazdar, neviem si dat rady, mam cz-tu 175, mam tam zapalovanie z buldozeru.. to ide v pohode v tom nieje chyba. Nechce mi ani za boha nakopnut, iskru dava dobru, aj benzin dostava tak v com to moze byt?... predzapal som nastavil som dal do najvyzsej uvrate a vratil som 2,7 mm.. a vtedy sa mispaja kladivko... uz som mal aj tak nastavene ze vtedy sa mi kladivko rozpojilo.. ale ani tak ani tzak to nejde normalne neviem co stym moze byt.... uz tolko som sa stym trapil a stale nic... nechce sa jej vobec... a este jedna vec v plavakovej komore je plavak a ten ma byt ako otoceny.. tym spicatym koncom hore ci dole.. ja ho mam dole.. je to spravne???.... prosim poradte velmi mi pomozete..dakujem... |
Hmmm a skusal si uz vymenit sviecku VN kabel. Inac ja som mal podobny problem na svojej jawe ze nechcela natocit iskru sice davala ale na nakoponutie to nestacilo taze som vymenill indukcnu cievke a kopla na prvy raz. A este skus obohatit zmes aj toto moze byt problem. No a ten palvak ma byt spicatym koncom hore |
heh diky ten plavak otocim.. ale potom mi vyteka stale benzin.. a ja tam nemam ziadnu inducku ja tam mam miesto celej elektriky... startovanie z buldozera... to je taky malycky ako keby motorcek a ten dava iskru... |
plavak spicatym koncom hore - je to v podstate ihlovy ventil, ak ti tecie benzin, skus vycistit viecko plavakovej komory, pripadne vymen plavak aj viecko |
Nooo presne odtrh musi byt 0,05mm cize hrubka cigaretoveho papiera. |
nastav hornu uvrat a nameraj 0.4mm potom otoc klukou spat a pri 2.7 mm sa musi spojit ramienko. ked toto mas daj novu sviecku, pozri ci nie je zla fajka a zapalko mas ok. plavak musi byt tym špicatym koncom nahor. ak tecie tak neuzatvara-moze byt dieravy-skus s nim zahrkat pri uchu ci nie je nahodou v nom benzin. ak si si 100% isty ze palivo aj iskra je f poriadku tak pozri ci nemas utrhnute gufero pri zapalovani-polej ho cele jarou a ak ti bude bublinkovat tak ho vymen. |
diky, som rad ze ste mi sem daco napisali.. secko skomtrolujem... a potom napisem.. |
ako uz bolo spomenute-skus vymenit sviecku-stava sa,ze sviecka pod tlakom neiskrí-vonku ti iskru hodi,ale ked ju nasrobujes,tak ju ani nehne iskrit a este jedna sranda sa mi stavala s tym zapalovanim-ak tam budes hadzat tie malinke cisla-medzery medzi odtrhovym ramienkom,tak to tiez nemusi fungovat-za 1ve-su to uz starsie zapalovania a tie miery su stanovene na nove a za 2he-tieto zapalovania niesu urcene na motorky,aj ked tam mozu fungovat dobre,ale s inymi mierami.Skus dat vacsi odtrh-neboj sa dat aj 1-2mm,ale v tvojom pripade ak ti hadze bohatu iskru-nie slabu ako prizrak v savane,tak skus len menit sviecky-aj nova moze byt na rit a hlavne tam daj taku sviecku,aka tam ma ist,inak zapalovanie mozes stelovat vecnost |
Tak si tam sprav komplet novu elektriku (ak zozenies zapalovanie a to by problm nemal byt) alebo skus dat pod sviecku benzin a kopnut... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19827 | Včera: 135548