Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj, |
Tak to si musel dlho hladat |
no ja by som chcel nejake origgo. |
Na 60 ccm je hlavná tryska 71. Upravené 1 krát. Naposledy upravil aceraspire (29.03.2008 15:01) |
ale v simbe maju len 35 a 72. a ta 72 by tam nemohla byt?aky je rozdiel medzi 71 a 72? |
aceraspire: normalne do s51 idu od 70 do 73 a to podla toho ci ces vykon alebo spotrebu a ked prevrtas na 60 tak nebudes potrebovat vacsie trisky ked nebudes robit nic dalsie staci len troska bohatsej zmesi nastavit |
no mne nejde o tu spotrebu ale hlavne o vykon!!! tak ze co by som mal spravit ked chcem ten vykon??? |
dvihni vysssie ihlu o jeden az dna zarezy ked ides davat na 60 a na prirube karburatora je na pravej strane zaplombovany srubik ktorym sa nastavuju otacky na volnobeh vysekaj ho z tej plomby a tiez povol troska a nezabudni aj na srub zmesi |
srub zmesi tam je iba jeden tak neviem co riesis videl si uz aspon karburator na simsone?? |
ducklin:nechcem rozputavat vojnu,ale...z ktorej dediny pochadzas?vazne si myslis ze bohatsia zmes mu dvihne vykon?ani na aute s 1.4i sa chiptuningom (uprava predstihu,zmesi,obmedzovaca atd.,najvacsiu ulohu robi predstih) nezdvihne vykon viac ako o cca 5Ps a nie to este u 50-ky.kazdy vie,ze cim vacsi objem motora,tym sa da upravami viacej dosiahnut.tak co ho tu motas o vykone?bohatost zmesi je len posledny clanok retazca pri upravach..zaujimave ze vsetci "majstri-upravari" zdielaju nazor,ze bohatsia zmes je ...ked da chlapec na tvoju radu,a prezenie to,tak mu moto ani nepojde nakopnut |
jasan ja som mu povedal ked dava prevrtavat nech da bohatsiu zmes ako je aspon tak som to myslel a isto mi das zapravdu ked ide dat vrtat na 60 nech dvihne ihlu o jeden zarez a povoli srubik na volnobeh.....bohatsia zmes je lepsia na vykon cca 0,9 lamba je najlepsia na vykon ale to na karburatore v celom rozsahu otacok nenastavis |
v pohode.ale pri 60-tke nemusi hned menit trisku,ta ihla staci.a lambdu 0.9 na karburatore doma nenastavi urcite ani v urcitych otackach.skorej mu to bude v niskych otackach robit nejakych 0.8.ja som chcel dorobit lambdu len na kontrolu+k nej budik aby som vedel.vyslo by ma to cca 2000Sk a s tym by sa ladilo .ale na simaka to je jedno.ja mam mierne chudobnejsiu a necitit to ani na spotrebe ani vo vykone.a sttartuje perfektne |
este otazka ked vies.... funguje lambda sonda aj na 2T?? lebo ked to spaluje aj ten olej moze to nejak ovplivnit aspon ja myslim |
Pozri obrázok |
Šimon kolko ta to vyslo?? a na 60ku alebo na 70ku potrebujes aj hlavu?? keby si dal staru hlavu nezvysil by si kompresny pomer?? Upravené 2 krát. Naposledy upravil ducklin (30.03.2008 15:52) |
Do bloku potrebuješ vrtať iba pri 70ke. 60ka má vonkajší priemer rovnaký. Hlava pasuje z 50ky na 60ku ale je ju treba trocha upraviť. Kompresný pomer neviem či zvýšiš. |
keby som si kupil 70 sadu na mojho simaca tak to my treba aj vrtat do blokov nove diery na stichty??ci tam je rovnaka vzdialensot dier vo valci ako na 50??? |
ducklin:ta lambda sonda snima mnozstvo kysliku vo vyfuku,a ked dobre spaluje kvalitny olej tak by to malo ist dobre.myslim. |
ano kit je zo simby za 2200 cca.. dnes som to montoval,ide to dobre,treba nastelovat karbec,lebo uplne inak ide ako pri 50tke.. ale citit vykon,uz som siel aj na plny,ale ked som debil :D... mal by som spravit naozaj zabeh :D .... |
to tesnenie to moze byt,lahsie potiahne vzduch ako benzin,ale nedavaj tam tesnenie,ja ho tiez nemam a ide super. |
budiky este nemam namontovane lebo robim digitalne, ale vysoke proste :D a ako tesnenie si tam nedal ? ved tam musi byt.. take cierne na plavakovej komore. a kompresia,nemam na to pristroj,takze neviem.. ale isto o vela nie. |
nemyslim kompresny tlak,ale kompresny pomer.a plavakovu komoru mam piamo bez tesnenia.od vyroby to tak je a som zvedavy na tie budiky |
Od výroby by to tak nemalo byť... Ani ja to tak nemám, mám tesnenie originál |
najprv skus nastelovat volnobeh a ked to budes mat potom sa bav s ihlou.... mozno mas vela benzinu na volnobeh a ked pridas tak ti pridusi ju a ked otvoris uplne supatko tak ide dobre lebo pusta najviac vzduchu....moj nazor |
viem ze tam ma byt tesnenie,aj mam doma celu sadu,ale ono tam proste nieje! |
V simbe maju aj osobitne po 10skk. Ja mám z tamade 2 -jedno náhradne. Predtým som mal aj sadu, a v nej bolo aj tesnenie plav. komory... |
moze mat iny karburator. a neschrumalo mi kruzky vsak som dnes este pred doma hodinami najazdil po meste aj cez 40km. triskami to nemoze byt,pochybujem,ved to staci len prestalovat.. |
poweredby: zozen si piest na 60tku a odnes si to na Moyzesovu ul.v TT, tam ti to vybrusia |
bohous:myslis tu babeta predajnu?a hovoris,ze to aj prevrtaju z 50 na 60ccm?a cenu nevies? |
startuje dobre,ked je studeny ide perfketne dnes som startoval bez sytica inak by nesiel. potom ked sa zohreje robi mensu sarapatu |
simon a aka je to zmena oproti 50?menil si aj nieco v prevodoch?je to rozdiel na stvorke? |
SSimon667: Ja mám trochu podobný problém. Ide naštartovať za studena v pohode ale ked sa zohreje... Mne sa zdá, že mám vysokú hladinu benzínu v plavákovej komore. Musím držať moto v otáčkach. Ale nie až takých vysokých. Tak sa mi zdá že ho prechľastáva a ak nie, tak pozriem aj tesnenie na sýtiči... Ale asi to bude tou hladinou... Lebo keď zastavím benzín tak problém prestane... Skús aj ty zastaviť benzín, či to neprestane... |
nie nie,uz je to ok,trebalo bohatsiu zmes :D cize mam ihlu na druhom z dola. no citit to je riadne,ale zistil som ze by som to nemal vytacat nici sa zbytocne,na 4ke nema problem ist plnym na rovinke,pyta si 5tku je to citi aj v kopcoch,tie kopce ktore som presiel na 2 neni problem ist na 3. za tie peniaze. dobra volba |
tak dufam ze to budu dobre vyhodene prachy.bude ma to stat 500Sk(prevrtanie na 60ccm a piest). |
poweredby: ano tu Babeta predajnu som myslel, maju tam aj kopec veci na Simaka a pionier... |
bohous:dnes som tam bol,povedal ze obycajny samotny vybrus stoji cca 550Sk!!!.v nemcinanoch mi valec vybrusia na 60ccm za 299Sk!!!este skusim v pezinku za kolko tam robi. |
aj ja co davam k nemu robit vybrusy tak stoja 300sk ale neviem kolko by stal piest cap kruzky power odkial to beres?? a neviete nikto kolko by stal repas kluky na simsona?? dnes som ho vybral a nejak blbo uz tam pocut cinkanie |
poweredby: no "prepaac"! ja som myslel,ze ti to nikde nechcu vybrusit,alebo nevies komu to dat... tak som ti dal iba typa... |
bohous:ved v pohode,ja som hladal niekoho najblizsie odo mna a za rozumny peniaz. |
diky ja zistim ceny v nasich koncinach a potom dam vediet ako to vyzera |
Zdravím viem že by som mal hladat inu temu,ale tuto som nasiel prvu,idem prestavit simson na 60,uz mam doma valec 41 mm,piest 41mm,hlavu valca,novy zvačsany karbec,odolnejsiu klukovku,16 zubove koliečko,a uz rovno som dokupil aj semeringy,loziska,tesnenia na cely motor,tymto sa chcem opitat co sa este hodi ,lebo mam doma tuningovy filter(hruška),a vyfuk hikone(zatial n pionierovi),ci sa mi oplati davat tam ten filter,alebo nechat stary,a ten vyfuk co ja viem,bude s tym dost roboty upravit to na simson,ale uz ked to mam doma,a ci to bude mat nejaky vpliv,diky za rady. |
pekne sa pítaš. Válec 41 mm s piestom 41mm nejdú dokopy. Lepšie by tam pasoval piest 40,98mm.Hlavu nechaj 50kovú, kvôli vyššiemu kompresnému tlaku. Hrušku neodporúčam,radšej vyčisti originál filter. Výfuk má vpliv . |
s tým piestom som sa dosekal, je to 40,98 ,ale mne ani nejde o ten vykon,skor o to aby bol motoricky uplne v poriadku,a vydržal mi pekne cele leto |
či ti vydrží simson celé leto ,to ti nezaručia ani súdruhovia z NDR. |
mám rád zaprášenú starú tému a staré dobré čítanie.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 148329 | Včera: 201206