Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Videl som na nete tuningové ostré vačky, len zrejme bude treba prečasovať zapalovanie, aby to chodilo košér. Robia to niekde na moto s íčkom? a na karbeci to ako riešia, keď tam je pevne stanovená poloha na magnete, kedy hodí iskru? upravia CDI-čko či čo? |
poslusne hlasim ze ja som videl ostru macku tusim puma to bola |
crossbiker a do akej motorky? a na co ti to vlastne je? co jazdis ze zvazujes ostru vacku? "beznemu" smrtelnikovi staci aj tupa vacka.... |
..najhorsia je kombinacia ako mam ja ..ostre vacky a tupa hlava |
Po vymene vacky a karburatora na DRZ400S sme zapalovanie nastavovat nemuseli. Pridalo to na vykone tusim nejakych 7-8 koni. Vymeneny vsak bol aj zvod ku vyfuku. Pri 40 konovej masinke vraj bolo poriadne citit vykonovy rozdiel - po novom mala do 50 koni. |
nerd čiste teória videl som to na môj šijací stroj, tak len taká úvaha i keď s variátorom, spojkovými strunkami a výfukom by to spravilo svoje. ale džgať do toho 20 litrov ee... |
Crossbiker skus sa popytat na forach scootrovych stranok , www.scooter-tuning.sk , www.scootland.cz a podobne.... Upravené 2 krát. Naposledy upravil mirecxl (26.03.2008 16:03) |
mirecxl jj chodím na tie stránky, ale tam miestny kinder mančaft väčšinou vypotí dáke sprostosti, tak som zalovil tu medzi fotrami |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93516 | Včera: 139022