Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravym vas,mam taky problem treba nastavyt podtlaky ma to 4karbesi,a len z 3troch idu hadicky a stohoho jedneho.je to mozne?a jak nato?dik |
Serus! |
mam to chapat tak ze privod benzinu kam tecie?karbesi idu vedla seba privod benzinu smeruje medzi 2 a 3 a hadicka chyba na 1.na 4 je.na tom prvom je zamblendovany asi od vyroby jak nato spravit iba tie 3 dik |
Nie privod benzinu. Z nasavania ide mala trubicka na ktoru sa nastrkuje hadicka. Jej druhy koniec je nastrceny na ventile na benzin(hlavny privod z nadrze). Sluzi to na to ze ak sa motor nastartuje, v hadicke vznikne podtlak a ten otvori podtlakovy ventil aby mohol benzin tiect do karburatorov. Cez tuto hadicku benzin netecie! Ak by tiekol isiel by priamo do valca! Upravené 1 krát. Naposledy upravil robco33333 (13.03.2008 18:44) |
Jeden valec, ktory nema moznost nastavenia podtlaku je referencny. To znamena, ze k tomuto valcu treba nastavit podtlaky pre ostatne valce. |
a uz viem co myslys robco,ale predstav si ze ani taka podtlakova hadicka na benzin tam nie je!je to stara masinka,SONNY tak to znamena ze ten prvy karbes nastelujem tak ze ho uplne pritiahnem a podla tych ostatnych ho nastelujem,lebo stoho prveho nejde ziadna hadicka!dufam ze som to pochopil dik |
motozdar,,,prosím budte taký dobrý a poradte aj mne,,ked sa dávajú robit podtlaky tak ktorý valec je smerodatný,od ktorého sa začína? dakujem velmi pekne za odpoved,,,,,,,ps:nie som technický typ,neviem to vyčítat v manuále,,,,kawasaki zrx1100 |
- podla mna je to jedno, teoria hovory ze najprv zosteluj krajne, 1+2 a 3+4 ich zosteluj strednou skrutkou navzajom. |
VORMAN |
K synchronizacii... podtlaky sa musia merat naraz na vsetkych valcoch, pretoze hodnota stale lieta. Neda sa zmerat jeden a potom merat a nastavovat druhy, je nutne vidiet naraz subeh vsetkych tlakov... ak jedna hadicka chybam je tam napojeny podtlakovy ventil, alebo niekto dal miesto dutej skrutky obycko srob.. |
jeden majitel kawy my poslal toto |
pouzi ten domaci vynalez stare pohare a hadickyyy. aj karol s 30rocnou praxou to zastava ze je to presna robota. |
Na nastavenie viacvalca v nudzi stacia dva podtlakomery.Jeden je stale napojeny na karburator s lankom a druhy budik budes pripajat postupne vzdy na nastavovany karb postupne od toho s lankom.Ved nikdy namozes nastavovat viac karburatorov naraz ale postupne.Viac budikov je len komfort a rychlejsia praca. |
Vorman, ak mozem tak by som Ti rad odovzdal osobnu skusenost. ak si to nerobil nerob to. nebudem pisat prečo a ako lebo sa to tu zase rozbehne a skonci to na zastancoch hadiciek a merakov - |
ty si presne ten pravy - |
Re: VORman:Ako si dospel k tomu ze potrebujes synchronizovať karburatory? ? Čo od toho očakávaš? |
wšade čítam,že po nejakých radovo cca 24000 km to treba dat urobit,,,,moja láska má niečo máličko cez 50 000 km a ja som to ešte nerobil a neviem či to vôbec robil aj predchadzajúci majitel ,,takže preto,,,ináč mašina ide ako hodinky,štart na brnk,sviečky pri výmene krásne vypálené,wšetko ide ako má,ale ked sa to tu píše ,že to treba dat urobit tak na o tom rozmýšlam aj ja,,,,,, |
Tak som nasiel tu moju zabavnu-vzdelevaciu temu o synchronozovani....., odporucam precitat cele Upravené 2 krát. Naposledy upravil Toman (27.02.2015 15:47) |
VORman..ak ti masina ide na volnobeh pekne hladko, zrychluje tak ako je obvykle, tak podtlaky nemusis riesit. Tie sa robia ked je podozrenie, a to je vacsinou vtedy ked nieco nie je koser... Viac krat som uz riesil podtlaky pre ludi co mali pocit ze ich treba a mali ich pekne v tolerancii. |
Re: VORman: Ak na volnobeh pridas a uberes plyn a na to ubratie nepadnu otacky jednoznacne na volnobeh alebo nazvem to horko-ťažko padajú pretoze valec na ktorom je viac pootvorena skrtiaca klapka sa snaží tahat zvyšok motora... treba skontrolovat ci netaha motor falošný vzduch a nasledne synchronizovat klapky. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 234884 | Včera: 137897