Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím páni poprípade aj dámy! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Satancek (09.03.2008 16:24) |
ja son na jawu 634 dal hlavy z čz 250-471 dvojvalca a kompresný pomer sa zvýšil z asi 1:9,1 na 1:11,3 .Ale na 638 tie hlavy nenasadíš |
na 2takt moc zo spal. priestorom nevymyslis.ked mas sviecku presne v strede a mas dobru antidetonacnu strbinu tak nic nespravis.najlepsie lestit do zrkadla.este by sa dalo prepracovat vyrenie,preklapanie zmesi na dobre spalovanie a nasmerovanie prudenia zmesi na kanaly.ale to nespravis pokial nemas na to skolu aby si vedel presne vsetko rozpocitat a vymyslet.preto to robia isty pani ktory maju vysoku skolu zo zameranim spal. motory,a ty si nechaju zaplatit!na 4T je podstatne viac moznosti.takze lestit,znizovat,a sporit na 4T |
satanček - upraviť no problem , aj keď je zaujímavé , že ja som v knižke od 638 našiel údaj o kompresnom pomere 10,5:1. |
karol1: ja som nsuel napisane na jawackej stranke 9.8,ale zmeram to... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161041 | Včera: 206135