Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim mam cezetu r.v.1986 a robim GO nevite poradit ako rozpolit motor ?vsetky srouby som odkrutil co spajalo tieto dva diely vybral som aj hriadel radenia vsetko okrem rotora zlomila sa mi v nom srovba a neda sa vykrutit spet nejdu mi oddelit od seba byva to bezdne ze to nicim nechce ist?pls. poradte ak viete nejaku taktiku nato diki. |
šak jasné,že sa to tak ľahko nedá,keď je to zlisované dokopy,ja keď som rozoberal motor z pioniera,tak som na to použil taký sťahovák doma vyrobený |
Nepôjde to ľahko... Najlepšie je mať rozťahovák lebo ložiska sú "zlisované" do bloku a kľukovky... |
ak to nechces skurvit na kladivo zabudni |
prinajmensom. |
ja som to na cr,crf a yzf robil gumenym kladivom(jemne)viac razy a no problem.ta platna moze byt dobra,ale mne by sa ju nechcelo robit. |
na pioniera mam brutalnu fintu....ale vyrobit to aj na ostatne moto by bolo dost pracne........kratky popis:je to zhruba2-3mm hruby plat antikory v tvare kartra....su tam vyvrtane diery na skrutky ,ktorymi sa to priskrutkuje na karter(zo spojkovej strany),a na tom je navareny stahovak na klukovy hriadel(funguje to vynikajuco(inak vymyslel to a skonstruoval moj otec).....ked by ste si to nevedeli predstavit,tak to vyzera skoro ako dekel na spojku len ze nie je vypukly a je na nom stahovak na kluku a aj na spojkovy hriadel..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl498 (08.03.2008 21:17) |
img122.imageshack.us/img122/1838/pict1478eh4.jpg">Pozri obrázok[/img] |
ja som to prvy krat robil klinom na stiepanie dreva ked urobilo puk prvy krat bol to zabudnuty neodkruteny srob ktory praskol ked vrzlo druhy tak bloky sa oddelili . /Pre cz tu to bola posledna pitva prevodovy olej z nej po zlozeni vytiekol do 5 min takze bacha na tieto veci |
ancikrist1d- to bola dobre ze posledna pitva jaj to bolo dobre |
mno len vymena toho jedneho ozubenia nie je cela go!!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 75185 | Včera: 184658