Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

nakopovačka MZ - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiunakopovačka MZ - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

03.03.2008 18:59

nakopovačka MZ

MZ251ETZ
 Kávičkár 

nazdar všetci znalci motorov, stala sa mi nepríjemná vec...pri spúšťaní motora MZ 251 mi páka zišla ľahko dolu, žiadna kompresia, je makká,...čo sa dá s tým robiť?treba rozobrať motor?


03.03.2008 19:08

Re: nakopovačka MZ

MZriderZA
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

hmmmm chcel si povedat ze proste ked ju ides nakopavat tak ti nakopavacka len tak naprazdno zbehne dole ze? skus si tam zaradit rychlost a potlacit motorku lebo s tou kompresiou ako si spominal sa my to niak nezda.podla mna mas len vydraty polmesiacik na nakopavacke to nebude ziaden problem potom ta navediem ako to presne spravit a popripade ti to aj nafotim [dobre] 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)


03.03.2008 19:20

Re: nakopovačka MZ

miso251SK
 Turista 

251 je diametralne odlisny motor ako 150

ide o to ci sa ti vobec pretoci kluka. 150 mozes nakopnut pri zaradenej rychlosti a vypnutej spojke, 250/1 nie.

ide o sposob vypinania spojky 250 motora. Je to zariadene dvojicou sikmych ozubenych kolies, jedno ako veniec, druhe normalne s celnym ozubenim, ktore sa pootacaju a tak vysuvaju. Krasne je, ze niekedy sa postasti, ze zuby vyjdu zo zaberu, opru sa o seba vo vypnutej polohe a natvrdo spojku vypnu. Indikovat to moze spojkova packa, ktora iba vysi. Ak je to tak, staci pootocit kluku, najjednoduchsie zhodenim praveho veka a pretocenie kluky cez alternator, budes pocut cvaknutie. Opravit sa to neda, vymena sa neoplati, pri beziacom motore sa ti to nestane, musis iba stlacit spojku pri vypnutom motore, aby si si nieco take privodil.

Dalsia moznost je, malo pravdepodobna, pretocenie spojky na kluke, sice nepravdepodobne, ale moze sa stat, pocuvam dost casto ako junaci z dzedzniny boduju pojku na kluku neusmernenym trafom a holou elektrodou. I-GRR

dalsia moznost ma nenapada. startovaci segment na 250 je vcelku blbuvzdorny, s ozubenim v stalom zabere s kolom 1.prevodoveho stupna, velmi podobne riesene to maju motory vyssich objemovych tried japonskej produkcie.

Musis zistit ci sa kluka pretaca, a ci ju nahodou nesmyka v spojke. Ak si stratil kompresiu, z nenazdania, bola by tam ina zjavna pricina.

ak nieco budes rozoberat, napis sem, spojkove veko 250 motora ma nejake zaludnosti >:-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 63139 | Včera: 147904