Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chcel by som sa poradit ohladom karbosa na starej kyvacke, robil som GO motora a tak niekde som tu cital ze sa inac nastavuje vzduch a aj ihla, len akosi to neviem teraz nikde tu najst ....neporadi mi niekto? a este jedna vec, zabeh sa robi do 2500 km? lebo cital som uz viacej variant, tak niesom si isty teraz... |
1000km uplne staci a aky mas typ karburatora?? presne cislo by som potreboval aj presny typ motocykla potom ti poslem lebo 353 a 354 mali ine nastavenie a tak |
no tusim to ma cislo 360 a to je asi panelka ze, neviem presne aky je v tom rozdiel...ale zajtra sa pozriem presnejsie na to cislo, vlastne uz dnes |
pozrel som to cislo, takze karburator ma cislo: 2926SBD-17b, no a s typom motocykla niesom si priliz isty, lebo ma tam cislo 360 a myslim ze to boli panelky, ako som uz pisal neviem ci je nejaky rozdiel v motore medzi panelkami a kyvackami...a ak to pomoze tak je s vojenskou upravou a je z roku 1973...mas nejaky manual k tomu? |
nad syntetikou ani nerozmyslaj mozno nejaku polosyntetiku ale aj tak no neviem ide o to ze kazdy olej zacina mazat pri istych teplotach a otackach a mohol by si syntetikou zadriet co sa vraj v nemecku stalo... a na zabeh obycajny m2t by som odporucal aby to lepsie sadlo nedzi seba a po zabehu nejaky lepsi |
na zabeh: hl. tryska 96 volnobezna tryska 50 ihla 4 zarez zhora a srub naprazdno 1/4 otacky od zatvoreneho |
neviem teraz ci dobre rozumiem, 4 zarez z hora, to ju dam vyzsie, ci ju spustim nizsie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84696 | Včera: 192990