Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj Motoride! Stala sa mi strasna vec. . po cisteni vyfuku som vyfuk chcel zalozit a pri dotiahnuti matici na valci sa mi matica krutila a nezatahovala a ja ze so ca deje,len dufam ze to neni strhnuty zavit.. zavit na valci je tak povedane rovny a mna ide slak trafit ze co s tym mam robit.. treba novy valec? je s tym velka robota? zaciatok sezony a mne sa stane toto.. |
Skús to niečim vystlať. Sú rôzne prípravky, ja som mal na to taký červený prípravok, a funguje to nasledovne: Závit obmotáš s konope a poriadne potrieš tým prípravkom (už neviem, ako sa volá). Skús sa spýtať na dačo také v obchode so železom alebo niekde u vodára. Ale pozor !!! |
No neviem co s tym teraz. Som pocul o opravovani strhnutych zavitoch na sviecky ale vyfuk?? Mozno by to spravili v neakej dielni kde by zavit prerezali ... . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato150 (28.02.2008 15:39) |
Alebo skús dať iba to konope. Ale neviem, či to bude na výfuk vhodné |
ako neviem si predstavit ako to mas s tou srubou.......ja som strhol na karburatere zavit...ale dalo sa to poriesit srubou z jednej strany a maticou z druhej (kedze to bola diera skrz nastastie)......ale ak hovoris o zavite v diere....no podla mna sa da v pohode vyrezat druhy zavit takymi rezakmi neviem ako sa volaju....ale skus to ukazat radsej dakemu strojarovi, kovo-obrabacovi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil stig (28.02.2008 15:47) |
aceraspire ze si ty pegasBoy-sov bratranec Upravené 2 krát. Naposledy upravil rapid (28.02.2008 15:49) |
zavit sa neda narezat lebo to znamena ze priemer bude mensi a to bude prilis tenke to vyfukove potrubie takze to je zle riesenie.. si myslim.. a matica to je taka specialna proste ja neviem.. |
valec neni problem objednat,ale neviem kolko je stym roboty.. teda co vsetko treba dat dole,myslim tym piest a podobne ci sa motor "nerozsteluje" a pod.. motor je este seriovka nikdy nerozobrata a ja som totalny debil ze som toto spravil... cisty oot.. |
co sa plasis treba dat iba dolu hlavu a odpojis karburator, výfuk uz mas odpojeny ,valec vytiahnes hore, pozres ci su dobre kruzky, das pozor aby zapadli do zamkov na piste a nasunies do valca, vsetko zmontujes a ked si kupil dobry valec na prvy vybrus tak si umyjes ruky a mozes ho roztlacit,ci nakopnut |
narez tam o cislo vedsi zavit a daj vedsiu srubku |
tak valec sa da objednat novy,a on nemusi pasovat na piest? a staci len hlavu dat dole a valec uz pojde sam? a predzapal sa mi nerozsteluje? ....a zavit sa neda rezat vacssi to by sa musela zvacsovat rura (potrubie) |
sam nepojde musis ho chytit a tahat nahor pod 45stupnovim uhlom |
tak to mi je jasne,ze sam nepojde:D... tak som myslel ze ci ho tam daco este nedrzi.. ale ako mam vediet ze sa mi predzapal nerozsteluje? |
Simon, ja som tam mal tiez zly zavit. Nahodou som doma v supliku nasiel taku bielu teflonovu tenucku pasku - pouzivaju to vodari na zavity. Zo dvakrat som to pevne obtocil okolo toho zavitu na hlave a vyfuk som tam mohol pekne uchytit...Ale zakrucaj to s citom! Vyskusaj to.Konope je dost hrube ale ta paska je tenucka a jemna tak to islo |
nema sa ti preco rozstelovat, lebo dlzku piesta nemanis, a zapalovanie neprestavujes. ked to dotiahnes tak by to malo byt ok, len nestrhni potom sktutky co drzia vale a hlavu Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (28.02.2008 16:37) |
Daj valec nejakému majstrovi s CO nech ti obvarí ten strhnutý závit a daj si vyrezať taký aký tam má byť. |
uz si nepametam ako to je robene na simsone ale keby si mohol tak tam narež vedši zavit a je dobre mne sa to stalo iba na hlave valca potom som tam do hlavi narezal zavity do toho dopasoval medenu rurky a do nej zavity na hlavu a na sviečku |
cervo: a ta paska myslis vydrzi taku teplotu? a ta paska vlastne robi co? nahrazda zavit ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSimon667 (28.02.2008 16:55) |
vydrzi tu teplotu lebo je teflonova...to ako ten teflon co je aj na panvici nezhori (a na tej paske nie je lepidlo drzi sama k sebe prilnavostou tak ju musis napinat ked ju namotavas) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cervo (28.02.2008 17:30) |
Podľa mňa, keď už meníš válec, tak vymeň rovno aj piest, kružky, a aj ojničný čap a ložisko. |
mne sa stalo to iste.no vlastne nie mne...jeden sme uz taky kupili...je to vyriesene nasledovne...v rebre valca su dve diery...na maticu su navarene 2 matice asi šestky ..cez tie spominane diery su vsunute ohnute sroby...do pismena J mozno trochu viac aby nevypadly...dufam ze si pochoopil..ked nie napis ss...skusim nakreslit... |
ssimon667: ja to mam tiez cele postrhane ale trocha to drzi ta som okolo toho zavitu obmotal alobal a ten sa prisposobil.kedze je to vonkjsi zavit a valec stoji okolo 990Sk rozmislal som dat na ten zavit zavarit z CO2 a narezat taky isty ako je povodny.ak mas niekoho kto ma CO2,neni o com.len zohnat take zavitove ocko,mozno na strojarskych ucnovkach,tam robia zakazky. |
Ja som to riešil podobne,ako Rogid. Tri malé matky privarené na koleno, tri dierky v rebrách valca a tri pružiny. Veď je to enduro... |
Keby si bol z Pezinka tak mame tu jedneho pana ktory taketo veci robi.Tiez som mal takyto problem a on mi tam navaril krasny novy zavit a stalo to iba 300 SK. |
aa este nieco...to aj ked na valec nieco dovaris...neverim ze najdes ocko do rezaca....ja som hlada asi vsade sice len v RV...a nikde nic...ale mozno sa ti podari |
pozri totowww.simsonviglu.cz/?sekce=motor&clanek=10 |
ducklin:no na bezne jazdenie po poliach to moze byt naozaj funkcne ale na cesty to moc vkusne nevyzera.to navarenie a narezanie noveho zavitu je neporovnatelne.tak to robia vsetci restauratory ked si uz nevedia rady.ked ma niekoho z co2 a zozenie niekoho kto ma zavitove ocko,tak to ma ako nove. |
v mudrych knihach som nasiel techniku renovacie zavitov, naziva sa HELI-COIL.je to zavitova vlozka .vlastne v tvojom pripade by sa narezal na ten strhnuty zavit novy,o cislo mensi a takym specialnym pripravkom sa tam natoci tato vlozka(vyzera ako spirala) a mas hotovy povodny zavit.vacsinou sa robia vnutorne.ale ste som to v praxi nevidel ani na strojarskej technologii sme sa to neucili.mozno je to iba patent ale vyzera to dobre |
este jednu vec ti poviem...nerobil som to ja...na druhom simsome bol tiez asi strhany zavit...maticu niekto rozrezal dal ju na o cislo menstiu srobu(aby sedel zavit) a kraj zvaril..a na valec narezal mensi zavit...alebo kup novy valec |
rogid:si pisal ze neveris ci najde take ocko.vodari maju zavity takych velkosti a niekto ich narezat musi.vodarske zavity sa oznacuju tusim T a cislo |
shodou nahod jeden chalan mi v pondelok donese simika s tym istym je to asi na kazdom podrbane... ti odfotim jak som to vyhutal ja... somk zrobil taku uchytku. pri karbeci je pasovina so srubami ktore idu pomedzi rebra do uchytu a zosruboval som to. vysledok??? rok natom brahco chodil ale predal ho ale urcite to drzi doteraz.zajtra odfotim ked nezabudnem |
ja som mal ties taky problem dovnutra mi krsny navrtal zavil vytocili sme vlosku zakrutili ale ta vloska je s dakej ocele zo sa rostiahne aby to neodpadlo drzi doteras len nato treba sustruh ale tak as mas dost kes kup si novi valec 60 ccm a mas poprobleme :D |
a kam do vnutra?do vnutra vyfukoveho kanalu? alebo do kolena? |
poweredby pisal som ze v roznave som to nikde nenasiel...s oco sme boli aj za jedny sustruznikom...on hovoril ze oko ktoré by malo taky priemer a take stupanie este nevidel...a on uz rezal aj vacsie zavity...ale toto nie..ale urcite by sa niekde naslo...ale koli tomu by som radsej kupil novy valec ako behat napr do ke hladat jak *** a nic nenajst.. |
tak ja netvrdim ze na 100% existuje.ale existovat musi!a na sustruhu ho nespravi? |
na sustruhu zavit??...ked nemá oko tak nie...mohol by zosustruzit stary zavit...ale nema tam co narezat...lebo hovoril ze niekde v nemecku robia zavitne oka (nevem ako sa to presne vola) na prianie...presny priemer, stupanie...simson ma myslim 1,5 stupanie..ked sa nemylim..tak to hovoril on...ale tie z nemecka stoja cca 100 euro...ak tolko mas na vyhodenie tak si kup par valcov a men ich ako ponozky |
hehe. na sustruhu robia zavity u nas na praxi.ze vraj na sustruhu su pevnejsie aako rucne robene.a ked to ocko ma ten pan z pezinka tak musi existovat |
ke som dostal povolenie tzazby dreva tak pred lesom krasna rampa.. som musel 2 km obchadzat.tak som jedneho krasneho dna pomeral taky specialny kluc s lavotocivym zavitom.. pomeral som objednal v zeleziarstve... cena 630 a od vtedy neobchazdam Upravené 1 krát. Naposledy upravil felesiga (01.03.2008 22:44) |
a naco to je,ten kluc? inac,meral som ten zavit na simsone a je to tusim M35x1.5,keby ste niekto vedel o takom ocku dajte vedet |
www.technaco.sk/default.asp?cls=stoitem&stiid=28610 |
a potom ze neexistuju!!! foter ich tiez predaval a mali az do M70 . |
ok sry...necital som len som hodil link...ok ospravedlnujem sa tym ze neexistuju...staci hladat..a ja som nehladal |
Neviem, ako to vyzerá na simsone,ale ja som podobný problém riešil kedysi na Jawe 90Cross,kde sa často vibráciami uvolňoval výfuk a závit sa doslova vyklepal(na valci bol v hliníku vnútorný závit).Na výfukovú rúru som za strhnutý šrób navliekol kovový krúžok s priemerom trochu väčším ako má pôvodný šrób(alebo matica) s tromi dierkami po obvode a na rebrách valca som na vhodných miestach vyvŕtal dierky a natiahol som medzi valcom a krúžkom silnejšie pružiny...a bolo po problémoch.Možno to nie je zrovna estetické ale je to pružné upevnenie a tým pádom to odolávalo všetkým vibráciám, jazdil som s tým ešte 2 roky než som Crossku predal a verím že to fungovalo aj potom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kasty (01.03.2008 23:50) |
na simsone je to ako na starych jawach.len mensi priemer |
Skús pozrieť ešte toto: www.simsonviglu.cz/index.php?sekce=motor..." onclick="window.open(this.href); return false;">www.simsonviglu.cz/index.php?sekce=motor... |
poweredby: dovnutra do vyfukoveho kanalu je narezani zavit a dotoho je nakrutena redukcia s dakej liatiny mozem odfotit a hodit nejaku foto sem Upravené 2 krát. Naposledy upravil samson51 (02.03.2008 17:32) |
aha,chapem,ale ved s tym zmensis prierez vyf. kanalu |
poweredby: moc nie je to tak narezane ze je to uplne tenke aby to nevadilo ale je to riadne hlboko a dobre to drzi zatial som stim nemal problemi |
neviem isto spitam sa ho ale asi je to mosadz alebo daka liatina neviem skrsni mi vravel ze ked sa motor zohreje tak sa to roztiahne a drzi to este lepsie inac keby to bolo s ineho materialu tak ze bi to vipadlo von |
mosadz sa tusim moc neroztahuje.liatina skor alebo nejaka ocel.med ma minimalnu tepelnu roztaznost takze ta asi nie. |
neviem spitam sa ti... ale je to take zlate ale zlato to neni asi :D ale ma to talu farbu |
Neviem, či si to už vyriešil, ale našiel som na tejto stránke (ku koncu) opravný závit výfuku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil aceraspire (04.03.2008 0:24) |
aceraspire:maju tam dost veci odlisnych ako v sim-be ale ceny su vliac menej poriadne vyssie.malo veci je lacnejsich.ale ta orava zavitu v podstate nic neriesi kedze sa aj tak musi narezat novy zavit |
Sorry necital som celu diskusiu, ale hovorit tu aj niekto o mezikuse co sa dava vtedy ked strhnes zavit na vyfuku? Ja som to mal a sluzilo to celkom dobre a neskor som tam dorobil taky drziak a pekne ten vyfuk drzal na mieste. Bolo to uplne jednoduchce. Su tam 2 dlhe ticky na ktorych je zavit z jedne strany a z druhej hlavicka ako na srobe( v podstate su to 2 dlhe sroby ) ktore idu cez rebra a okolo vyfukoveho potrubia je zelezo ( nieco ako podkova alebo take siroke U ) tie dlhe srobi ohnes das na ne tu "podkovu" a pritiahnes. Medzitym pritahujes aj matku co mas na vyfuku k valcu a hotovo. Ja som takto fungoval 5 rokov a nemal som s tym ziadny problem. Ked chces mohol by som to aj odfotit a dat sem predsa lepsie je raz vidiet ako 100 krat pocut. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kico203 (04.03.2008 7:24) |
kico:ale esteticky to moc neprida.keby som jazdil polne tak kludne,ale... |
Aj mne sa dnes to iste stalo Upravené 1 krát. Naposledy upravil timi14 (27.03.2008 18:46) |
Na závity (hlavne teplé) VEĽKÝ POZOR !!! idú veľmi ľahko strhnúť... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 293354 | Včera: 187446