Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ja som to robil tak že tlačil so m páku až to tej kompresnej doby kedy je tlak vo válci a páka ide veľmi ťažko, skoro ani nejde pretočiť , potom som stlačil dekopmpresor, páku som potlačil takých 5cm dole , zavrel som dekompresor a poriadna šupa a už to išlo |
neboj naucis sa ja moju DR-Z ked som kupil tak som sa zapotil a teraz na supu aj v slapkach :D |
citis podla tlaku...vtedy ide dost tazko |
a ako viem ze je piest v hornej uvrati? |
Presne ako píše Mariom. Piest pomocou nakopávačky k hornej úvrati a kopnúť bez plynu. Ja to zvládam za studena na 3 - 4 krát, za tepla na šupu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rmz450 (17.08.2006 16:16) |
za studena : zapni sýtič , piest si daj pomali pomocou nakopávačky tesne za hornú úvrať a kopni , nepridávaj plyn Upravené 2 krát. Naposledy upravil mariom (13.08.2006 20:44) |
Caute všetci mal by som jednu prosbičku.Kúpil som štvortakta ale neviem ako sa to má správne štartovať dosť sa pri tom zapotím.na mojom starom dvojtakte to bolo jednoduhšie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73297 | Včera: 159683