Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte chalani, viem že tu už bolo pár článkov na štartovanie DR, ale toto som nenašiel . Mám taký problem, že moju DR600 za studena musím nakopávať asi hodinu ked chití ,aaj to bez sitiča na voľnobeh. Keď je motor teplý my to chytá na prvý šup. Dekomressor my funguje a teraz som kupoval do nej aj nový vzduchový filter. Aká zrada tam ešte môže byť? |
tuším si otázku nepoložil dostatočne vtipne a tak sa ani odpovede nedočkáš - tak už to tu chodí |
Som rád že si to aspoň prečítal, máš s DR-kou niaké skúsenosti? Ja predpokladám že my to robia dve veci, a to sviečky alebo karbes, no neviem. |
Pitifaldy: aspoň jedno pozitívum má to hodinové nakopávanie teraz v zime,nepotrebuješ rozcvičku a hned,môžeš skákať backflipa a doporučuje to aj 9 z 10-tich kardiológlov!No teraz ked tam máš aj nepodarený vtip snad ti niekto poradí! Nič v zlom,svetu mier! |
Fitipaldi: a ked sa ti nik neozve do jesene s radou ,skús kúpiť bufík z Tatry 813 a tak pol hodinku pred jazdou to spustíš a chytí na prvý šup,/mám vyskúšané v ČSLA/!!!!! Niekedy je tá forsaž trošku silná a moto by mohla chytiť samozápal,preto je vhodné mať po ruke hasiaci prístoj ,alebo v prípade moto jamu 3x2x2 metrov a 12 kubíkov piesku! Upravené 1 krát. Naposledy upravil cazzo (11.02.2008 22:20) |
podobne ako cazzo viď vek/motorka skúsenosti nemáme, len mi to pripadá divné, že nikto nevie poradiť, tak zviditeľňujem Tvoju tému aspoň vtipom a držím palce, nech niekto skúsený poradí |
Shrek: to je fakt ,s nakopávačkou nemám skúsenosti ,naposledy ma nakopol v príjmači jeden debo- čatár ,ale hned som fungoval s mazlákom a kýblom na chodbe |
To mňa nakopol naposledy spolužiak - odpredu - týždeň som nefungoval |
Este z Jawiek a pod sa mi nieco mari: sviecky odtrh/nove, svieckovy kabel... V nadrzi sajrajt/voda... Ufoni.. |
noo tak ja skusim trocha poradit... asi by som kupil v prvom rade nove sviecky ked ich budes mat a nepomoze, skus vycistit karburator a hlavne ci spravne pracuje plavak pretoze sa moze stat ze ti tam nepusti benzin a po pol hodinke startovania ked sa tou moto trasie tak sa to uvolni vbehne benzin a ide... alebo moze byt zla aj zmes alebo nefunkcny sitic (zapchaty kanal) ak nic nepomoze priprav love na GO... caf |
Presne tak to skúsim , kúpim si sviečky a uvidím ,možno nie som jediní ktorý má taký tréning z nakopávania. |
Fitipaldy! čo ty nemôžeš spať? O 5-ej píšeš? Či si si privstal ,a šiel do garáže nakopávať,aby ti do 7-mej chytila a mohol si odfičať do práce? Upravené 1 krát. Naposledy upravil cazzo (12.02.2008 8:42) |
NE, išiel som do práce a predtím som pozrel ako to tu vyzerá , Už zatial nechám DR na pokoji dokedy nebudú sviečky, chytil som z toho nakopávania akurát tak dobrú chrýpku , tréning začne až potom. |
A týchto fanúšikov si sa pýta, alebo si tam aspoň hľadal ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Household (12.02.2008 15:25) |
Ty Fitipaldi - ja som so svojím Hornetom riešil podobný problém. Dva mesiace stál chudák v tej zime v studenej garáži, baterka v teplej pivnici, tak som ju ešte dobil pred dvoma weekmi, reku šak nech sa s chlapcom pobaví keď dva mesiace stál. Všetko zapojím, blblblblblblb a sem tam že rách do karbecov. Tá chudera baterka bola úplne spotená, že sa motor nie a nie urobiť. Tak som ju trochu oživil na nabke a potom ten debil na sytič bez plynu kooonečne chytil. Mu vravím (to ako motoru) mooj keby ma takto moja doma dráždila sa urobím aj tri krát a to som desať krát starší jak TY. Chalani radiiili ale jeden zabodoval že aby som si išiel do Hondy kúpiť aspoň 20 dekov kompresie do valcov a za hrsť podtlaku (alebo pretlaku?) do sánia. šak funny neee a že kamaráti - debili sú to |
No Fitipaldi od teba by som nechcel dostať kopanec do zadku po toľkom tréningu |
Na tento víkend hlásia -18 , tak sa na to vykašlem, nemám vykurovanú garáž, takže ani robiť snou teraz nič nebudem (možno), vymením sviečky a uvidím. Ináč tréning je to fakt dobrý ked to neštartuje , vrelo odporúčam pri obezite , |
To je pravda , japonci mohli dať aj na druhú stranu nakopávačku. Bolo by to stereo . |
ked to ešte nebudeš rok riešiť ,tak by si mohol pre Slovensko doniesť zlatu medailu z olympiady v Pekingu za skok do dialky!!!!/budeš mať aspon 2-metrový náskok pred druhým skokanom,Keby si mal štartpáku aj z druhej strany ,mohla by pribudnúť medaila aj z trojskoku!!! |
ahoj neboj niesi sam moja xt ma tiez neposlucha tiez musim asi kopat a kopat este som ju poriadne nenastartoval nejak vynechava sviecka ,,,,,,,,,, prosim vas ma xt nejaku platinu? preco vinechava sviecka,,,,,,,,, |
Wert600 Prečo by mala mať XT platinu? To nie je Rolls Royce!A Kde by ju vlastne mala mať?Ved kup novu sviečku za pár šupov ,tá sa vždy zide ,a ked to nebude ono skušaj dalej! |
Vieč wert600, ono to sú v podstate len 3 dôležité veci prečo to neide, iskra , benzin a kompresia a pravdaže všetko zosúladené. počuj cazzo , ked v Pekingu vyhrám tu medailu tak zaplatím pivo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fitipaldi33 (13.02.2008 21:42) |
s takými stehnami ,môžeš po skončení atletickej kariery,vystupovať v cirkse Kludský,ako tí 15-ti čo robia tu pyramídu z ludských tiel ,len by si to inovoval ,a tvoja pyramída by bola obrátená : ty sám dolu a 14-ti na tebe!!! a to pivo beriem! |
dôležité je ju poriadne, ale poriadne (nie štekliť) prekopať (DR sa rýchlo sa zachlastá za studena)a až potom začať štartovať... |
Jopo, štartuješ ho so sytičom alebo bez? a až potom mu dáš sytič?Ked my nenaskočí na sytič môžem mat zle nastavený pomer alebo zlý karbes , za tepla šlape ako hodinky a na prvú šupu. Ja už neviem... |
no môj systém štartu je nasledovný - podľa toho ako dlho moto stála, prekopem so stlačeným dekompresorom (cca 10krát) a až potom vytiahnem sýtič a ide sa na to...zvyčajne chytí na 3,4,5-ty kop...pokiaľ ti chytá bez sýtiča, znamená to, že máš pravdepodobne problém v bohatosti palivovej zmesi...Máš aj nejaké iné závady, ktoré by mohli viac napovedať? |
Myslím si že máš pravdu, jedinú závaduo čom viem je , že my chýba v karburátory v spodnej časti karburátora kde je plavák drobná súčiaska s pružinou ktorú som nahradil skusim sem dat foto, či to nemôže robiť galibu. je to na schéme karbesa 20 a 21 |
Možno ti prepúšťajú sedlá ventilov kompresiu a treba ich zabrúsiť.Mne stará Yamaha XJ tiež ťažšie chytala a netesný bol len jeden ventil.Asi pri 100 tisíc km som skontroloval sedlá ventilov.Daj dole hlavu motora aj s ventilmi a pružinami , otoč ju opačne a do kompresnej komory nalej benzín či naftu.Kedˇsa ti stratí hladina (kedˇnie tak je to OK) a pretečie cez niektorý ventil tak ten musíš zabrúsiť.Na brúsenie sediel sú 3 brúsne pasty ,do hrubej až po jemnú.Niekto si myslí že len na starých a ojazdených motoroch sú také problémy ,ale kamarát na GSXR 1100 pri 40 tisíc km musel zabrúsiť až 8 sediel ventilov. |
marek750 môže mať pravdu...niekedy môže byť sedlo ventilu aj vypadnuté, vtedy je to jasne poznateľné nízkou kompresiou pri nakopávaní... |
Skúsim vymenit karbes a potom uvidím ,tam je jedna porucha istá, dám určite vedieť, dakujem všetkým za rady . |
nečital som všetko čo ste tu pisali,ale skus si ako prve vymenit sviečku za novu a dobre prečistit karb. |
som rád, že sa diskusia nakoniec rozbehla a určite daj vedieť výsledok... |
Ale ano, ja som ich tam dal a nič, presne to isté. Ono to teraz som si objednal druhý karbes ,verím tomu že je 100% na vine. Na druhý týžden v nedelu by som to už relativne mohol mať aj spravené a dám vedieť, či to bolo ono. |
a skusal si stelovat zmes (na spodku karburatora je srobik je dost schovany, clovek by ani netusil ze tam je) |
keď už budeš mať ten nový karburátor, musíš ho na 100% nastaviť... najlepšie je podľa manuálu...inak rozladený karburátor na DR-ke mi pil krv dňom i nocou... |
Najprv ho asi nahodím bez štelovania a ked nepôjde tak si ho rozoberiem a nastavím. Len už aby som ho mal. |
Čaute chalani, slúbil som že ked opravím DR-ku tak dám vedieť čo my pilo krv. S kúpov druhého karbesa za 2000sk v dobrom stave sa problém v podstate vyriešil, karbes som dobre prečistil nahodil hore a mohol som začať štartovať. Asi 5x som ho prekopal s ruč. dekompressorom a potom my chytilo so sytičom na šup. Neviete si predstaviť ten pocit. Konečne je to tak ako to má byť. Veľmi pekne vám dakujem za radu , pomoc pri hladaní problému a ked sa my zas niečo pokazí na DR ke ( dúfam že nie) hodím to hore nech máme čo riešiť. Ešte by som chcel dodať , že v starom karbesy my robila galibu práve tá chýbajúca súčiastka o ktorej som písal hore pod č.21 v plavákovej komore. Ešte raz vdaka a veľa KM bez ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 139918 | Včera: 152049