Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj panstvo...mám maličký problém so svojou Kawou. Pri pridávaní z voľnobežných otáčok mi mašina ide na tri valce do tých cca 2500 otáčok, potom ide úplne hladko. Deje sa to hlavne pri chvíľkovom státí na voľnobežných otáčkach. Pozrel som sviečky a zistil som, že sviečka tretieho valca je mokrá. takže mi ho s istotou prechlastáva, podľa toho ako sa to chová by som povedal že sa to deje na voľnobeh. Môže byť ten karburátor tak rozladený aby to robil? Alebo skôr len niečo upchaté? |
Nemáš náhodou prasknutú membránu karburátora?Vtedy vynecháva v nízkych otáčkach a pri vyšších už ide. |
Podľa toho, čo opisuješ, to vyzerá na zle zatvárajúci plavák /vadný ihlový ventil, deravý, ťažký |
Zeleno: niečo podobné som mal na mysli, ďakujem za radu. Ten karburátor som rozobraný nemal, skúsim to rozobrať a uvidím čo nájdem za problém. |
Skús hlavne vymeniť tú sviečku. Môže byť vadná, aj keď je nová. A ak vo valci pod tlakom pri určitých otáčkach prestane hádzať iskru, tak bude mokrá aj od normálne správnej, no nespálenej zmesi... alebo iná vada v elektro ak si už niečo nenašiel v tom karburátore Upravené 1 krát. Naposledy upravil ShrekDaniels (08.02.2008 9:57) |
Shrek: sviečku som mal vytiahnutú a hádzala iskru prenádhernú....ale vyskúšam pre istotu tú. |
Pozri ci nemas akurat na tom karburatore podtkakovu membranu na privod paliva...ale 100 percent mas a je derava... |
...zabudol som.... teda nie je na nom diera ako svet, ale cez membranu preteka benzin... Pri malych otackach nestiha zhoriet...musis mat aj peknu spotrebu... idem uz OFF ale viem kde maju take membrany...ak mam pravdu napis mailik... |
patt: Dík za radu...podtlakova membrana na privod je ktora? nemal som to rozhodene, ale skúsim sa zamerať aj na to...chýba mi však manuál Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (08.02.2008 17:07) |
Manuál pozri na megabikes.servehttp.com/index.html |
Vďaka chlapci, dnes som to zmákol. Rozhodil som konkrétny karburátor, prečistil, prefúkal, znovu spokladal a je to v pohode. Príčina bola v nejakej nečistote alebo neviem čom na na ihlovom ventile na plaváku. Každopádne to asi neudržovalo správnu hladinu a tým to zachlastávalo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120756 | Včera: 234972