Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nazdar neviete niekto presne aky ma ist karburator na simsona s 51 enduro a hlavne ake trisky? chcem davat KN filter a neviem ci uz nemam meneny karbec lebo sa mi zda ze tam ma ist 14 a mam 16 |
Má tam byť 16, ale ak chceš dať KN filter, hodnoty originál trysiek sú ti aj tak nanič, budeš to musieť dolaďovať a nastavovať podľa sviečky... Ale niekde tu sa dá nájsť aj origo tabuľka karburátorov a použitých trysiek na všetky simsony.. Príp. skús Fera Googla |
Na stránke www.simsonviglu.cz/?sekce=download si stiahni manuál, karburátor je tam |
baho : ale chcel by som vediet origo trysky aby som mohol kupit vacsie |
ked ste us pritom plis ako nastavim volnobech na simsone 16N3 asi mam tam len jeden srobik na zmes a plavak je dobre nastaveny komora tesni ja us neviem kde je chyba plis o oradu da sa dako to zaliate odblombovat ?? |
tha musi sa dat odblombovat skus so srubovakom zhora uplne pri valci na pravej strane myslim |
akoze co pomoze ten KN filter na Simsone na dvojtakte? fakt nechapem..preco tie motory nemozte nahat v seriovom stave,alebo uz ked chcete zvysit vykon spravte vybrus,ale srat tam sportove filtre je na rit.. ak ti ide o zvuk,tak to mozno zmeni zvuk,ale kde ho umiestis? na karbec? vedla horuceho motora nech si taha teply vzduch? a v karburatore je daky ten pomer benzinu so vzduchom teda zmes.. a ty ju rozstelujes.. (podla filtra) |
ducklin ako sa to da odblombovat?? to je take zaliate tam dakim cinom alebo olovom neviem co to je.. robili ste to us dakto plis?? |
cisto tryska ti prd pomoze atak isto aj priepusnejsi filter..akurat ziskas hluk a spotrebu |
taze simson ma 3ti vybrus ladeny vyfuk hikone a idem este davat znizovat hlavu preto chcem nieco urobit aj so sanim takto som to videl Pozri obrázok a myslim ze ked bude to vsetko tak by sa vacsia tryska zisla |
potom tam daj taku velku trysku ze sa bude dusit cca o 20-30 cisel vacsiu ako mas a....a potom znizuj stale o 5 cisel a kukaj stale sviecku jaku ma farbu a ako ide simson |
nie to neni dobre ked nasava teply vzduch,tam sa ten vykon moze znizit..cim chladnejsi vzdcuh tym lepsie,,yslis ze turba preco zacali robit s intercoolom? lebo bude chladnejsi vzdch privadzany do valca.. a v dazdi ti motorka ani nepojde,lebo ti zvlhne filter,alebo nakoniec aj bude on mokry,takze cela komora karburatora nebude plna cisteho benzinu s olejom ale aj s vodou zriedeny.. a na umyvanie moto z filitrom zabudni.. |
ssimon667 : preco by mal odtial nasavat teply vzduch? a na filter takehoto typu sa strieka nejaka kvapalina na to, aby sa moc nenaprasil a nezmokol, ked asi vyrabaju take filtre myslia na take veci!!! |
preco by mal nasavat teply vzduch? lebo pri chodeni na motorke motor chladi vzduch ktory sa akoby "obmiva" rebrami okolo valca.. a ten vzduch odvazda teplo do zadu nema kde inde len do zadu,lebo ty ides rovno,proste ako ked fuka do tepa vietor tak je to to iste.. no a ten teply vzduch si nasava aj fliter.. o tom neviem ze existuje na to sprej,ale aj tak to nebude to prave orechove.. |
majstri ... zo simsona nikdy nebudes mat R1 ... radsej si kup silnejsiu moto a posun simaka dalsim chlapcom, ktorym staci tento vykon |
ssimon667 : a co takto dat pred filter nejaky hlinikovy golier ktory bude odrazat ten vzduch aby nesiel priamo na filter??? |
simson.. som myslel ze ci teplejsi vzduch nasajes tym prebehne lepsie horenei nie?? preco maju nove asuta v nasavani odporovu mriezku? sa nahreje a pri starovani cucne teply vzduch a hned odpali... preco sa v zime v3s kam davaju do nasavania precitat zapalene noviny??? teraz daj vysvetlenie |
felesiga : teply vzduch je dobry na startovanie ale nie na vykon ssimon ma pravdu |
V3S je nafta,my rozpravame o benzine,a pri startovani mas mozno pravdu.. ale len pri startovani.. a nikdy som nepocul ze by sa bchali odpory na mriezky ale ak hej tak je to tym ze pri startovani teda ked si napriklad motor zhavi (naftak) tak si nazhavi aj zhavice aj teply vzduch,inak to nema byt preco.. Benzin to nepotrebuje.. Nafta je tuhsia a zapali sa pri vyssich teplotach nez benzin... a predstavi si ze neprebehne nema preco.. chladnesji vzduch ti doda vykon (ale nie pri 50ccm) je to lepsia zmes na spalenie ako teply vzduch.. a volam sa Śimon,ja nechapem ci ste vsetci slepy alebo co.. |
no dobre no... doma som listoval v literature o turbach ale som nenasiel nic o chladeni stlaceneho vzduchu.. i ked viem ze daco sa tam chladi. a odpory sa tam nebchaju ale mriezka co sa nahreje. aj tak nechapem naco chce dakto tunovat simsona.. z pol decaka nedastone aj tak 20kw... a su to podla mna aj zbytocne vyhodene peniaze |
felesiga :inac aj ja som si myslel ze teplejsi vzduch lepsie vybuchuje ale tak nejdem sa hadat :D a zas pochybujem ze sa as tak ohreje ten vzduch od toho motora ze to bude vadit |
to sa neohreje az o tolko podla mna.kym prejde karbikom a tou prirubou tak sa tak ci tak zohreje.. |
nemente na tom nic simson ficii jak svina aj sam netreba do toho je.at........radsej setrite a kupte nieco vacsie |
tak keby sa neohrial tak by to riesili tak a spravili by vacssiu skrinku ale asi ked to dali inzinieri do skrinky tak to asi tak ma byt nie? |
ssimon667: intercooler je na to abysa vzduch ochladoval a nie aby sa chladili zvody je to vacsia skrina za turbom pretoze stlacany vzduch sa ohrieva a nie od zvodov |
no tak to. a zohrieva sa od zvodov od toho ze turbina je tepla s vyfukovych plynov. |
nie tam su dva rozne turbiny jedna na vyfuk a druha na novy vzduch ale zohrieva sa to od toho ze za turbom sa ten vzduch plni tak rychlo ze sa tam stlaca a tym stlacanim sa ohrieva |
ak das otvoreny filter, mal by si vymenit aj vyfuk... trisky musis dat vacsie do karbca, no potom poriadne nastavit zmes, samozrejme zmenit aj sviecku... ALE, tomu filtru bude skodit jazda v dazdi, umyvanie a podobne, bude to treba nejako prekryt... stare V3S sa zohrievali kvoli tomu, ze maly vo valcoch velke odpory trenia a celkovo sa ten motor tazko tocil ked bol olej studeny, teda tuhsi... starter to nevladal pretocit... inak na beh motora je lepsi studeny vzduch do sania, a to z dovodu ze je bohatsi na kyslik... cize lepsie hory... vo valci sa uz rychlo ohreje na zapalnu teplotu, ale je rozdiel ked mas napr. o 50percent viac kyslika... v naftakoch su zhaviace sviecky na to, aby sa ohrial vzduch na prvotne pretocenie motora pri nastartovani, potom uz ide normalne chladny, pripadne z medzichladica... Upravené 1 krát. Naposledy upravil biatlon (03.02.2008 21:45) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99233 | Včera: 158969