Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
[img]dlf.uloz.to/f9dd794adf6c7620d390b5ce7db3ac1b... |
Fezo, zmes nastav tak, aby si mal sviecku tehlovo cervenu. Ked ju mas svetlu, tak to znamena, ze je tam malo benzinu a preto ti nezhori vsetok vzduch, vtedy ti to moze vypalit dieru do piestu. Upravené 3 krát. Naposledy upravil janoval (28.01.2008 19:59) |
Tá zmes až taká chudobná nebude, veď spodok kontaktu a celý okraj sviečky je čierny. |
mne sa biela nezda... jedine ze by ta rozostrena fotka skreslovala... |
caf, mne nejde otvorit ta stranka, kde je odfotena sviecka, takze k tomu sa nevyjadrujem. |
Dik za nazory.Asi to nastavim tak ako to bolo, nechcem sa v tom zbytocne sparat a nieco pokazit. |
Nechcem zakladat druhu temu tak sa opitam tu.Mam 2 valec sviecky mam vypalene skoro ako fezo len ramienko sviecky nemam vypalene rovnomerne.Polovica je taka ista ako ma fezo a druha je cierna.A dalsi problem sviecky su vypalene cca rownako[asi na howno] ale karburatori nemaju rovnako sroby.. Teda jeden je cca o 2 obratky viac vysrobovany ako ten druhy.Ale sviecky cca rovnake!!! Cez leto ked som jazdil v meste tak boli obe taketo[sviecky] polovica seda druha cierna.Ale za mestom ked som motor zacal vytacat do nepricetnosti teda skoro na maximalku tak po prichode domov boli sviecky cierne.Dalsa zahada cez leto ked som prudko trhol plynom tak zacala tak dunet a neochotne sa zobrala.Teras ked som bol jazdit teda v zime 10 stupnou tak motorka bola ovela zivsia a ovela lepsie reagovala na plyn nedunela normalne sa zobrala a pekne sa vytocila...Tak vopred dakujem za nazory a rady a tento problem zahadu |
fezo ja si myslim a stalo sa mi ze aj sviecka moze byt vadna ale to zistis az casom |
pokial menis koncovku na lc4 prestuduj si stranku www.ktm-sommer.de cast tuning ktm lc4 karburator |
Pajo: to máš nepodarky, tehla je tehlovočervená. |
Fonedoskop mas pravdu ide mi o zvuk pretoze s original tlmicom to je len take sepatko.S vykonom som spokojny tak ze ziadne dalsie upravy podnikat nebudem.Po nahodeni toho ladaku sa zmenila vykonova krivka teraz zabera motor uplne od spodu a celkovy priebeh je ovela plynulejsi.Uz by som enduro bez ladaku ani nechcel.Original nastavenie volnobeznej skrutky je 2.25 otacky povolit, po viacerych skusaniach som prisiel na optimalne nastavenie 3.25 otacky a doladil som volnobeh tym druhym doladovacim srobom (tam som musel ubrat).Takto uz ani nestriela len obcas a motor ma ovela plynulejsi chod na volnobeh.Uz nech je teplejsie |
Ked je biela tak zere vela vapnika. Nemal by si jej davat tolko kosti |
fezo, to je zaujimave, ze si to musel povolit 'az' o 3.25 otacky a prestalo to strielat.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (31.01.2008 20:59) |
Pitaz, ja som to skusil pritiahnut ako ty ale mala potom nepravidelny volnobeh aj ked som jej pridal na volnobehu tym koleckom, tak som to skusil naopak a je to ok.Tiez tomu nerozumiem hlavne ze to slape ako ma.Ak sa ti da odmeraj prosim ta o kolko mas ten srobik teraz presne povoleny.Ozaj a aku farbu ma tvoja sviecka? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Fezo (31.01.2008 21:13) |
jasne, hlavne ze to funguje |
No musis to uplne zasrobovat a pocitat otacky. Skus ak sa ti da |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61508 | Včera: 127571