Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých aktívnych motorkárov. Po 5 rokoch útlmu sa plánujem opäť vrátiť medzi Vás a mám dilemu s akou motorkou. Určite to má byť Honda. Mám slušnú výšku 190 cm a 90% kilometrov budem generovať rekreačne na cestách medzi Bratislavou a Prešovom - 420km cez slovenké Alpy Donovaly. Za sezónu to vidím na slušné kilometre. Poraďte čo vybrať: |
z tych dvoch urcite transalp. ani vlastne nechapem preco porovnavas prave tieto dve moto.. su uplne ine. kde si zobral, ze transalp ma mensi vykon ako cbf500?? |
Z tychto dvoch by som pre teba odporucal radsej Transalp. |
Keby si to porovnaval aspom s novou CBF 600S tak to beriem. Vyber zalezi aj podla toho na co chces moto vyuzivat. Na CBF 500 zabudni. Je to sice dobra motorka, ale nema moznost ABS, vpredu ma len jedne kotuc, nema polokapotu, takze nulova ocharana pred vetrom a pre Teba bude mala. Za to Transalp je super motorka, maximalne vhodna pre Teba a ponukne Ti ovela viac ako CBF 500. Cenovy rozdiel je tam dost velky, ale ked zoberies taku CBF 600S, ktora sa hodi viac tvojim poziadavkam, tak cenovy rozdiel uz medzi Transalpom a CBF 600S nie je taky velky. |
Chlapi, viem že typovo su tie motorky nebo a dudy. S vykonom ma pomylila honda.sk - nechapem prečo keď hodím porovnanie moto pri jednej ukáže kone pri druhej kilowatky. |
to locksley: musis ale sam uznat ze to porovnanie CBF 1000 s Transalpom je trochu vhodnejsie ako to tvoje. Chces motorku na dlhe trate, CBF 500 je slaba, na Teba mala a hlavne nema ziadnu ochranu proti vetru. Preco si vyber zuzil len na znacku Honda? Kvoli servisu? Tazko sa porovnava neporovnatelne. Transalp je lepsi vo vsetkom az na cenu, ale bohuzial dost casto vitazi cena nad vsetkym ostatnym. |
ja bych bral cbf1000 a aj transalpa.kazdopadne obidve su super.ani s jednou nebudes lutovat |
ak nechces vyzerat ako osa na bonbone vies co si mas vybrat..JuriK ti pise dobre... |
|
To mensie predne kolo je preteba idealne nakolko chces robit dlhe trasy po asfalte nie v terene. Cestovat sa da na skoro kazdej masine ale myslim si ze transalp na to je viac vhodnejsi, pohodlnejsi, ochrana proti vetru vacsia ako CB, viac vyuzitelna, mala by zvladnut aj menej upravene cesty ktorych je na SVK pozehnane. Spotrebu netusim ale myslim ze velke rozdiely medzi tymito dvoma motami by nemali byt. Akurat cena ale ak na to mas tak radsej Transalp |
Ale to boli vyhrady starych OFFROAD Transalpistov, ktori motorku vyuzivali hlavne v terene. Pre nich to bola zmena o nieco k horsiemu, ale ked sa bavime o zmenach s porovnanim k CBF 500 tak sa nema ani zmysel o tom bavit. |
Matox, ako to vidíš pri dlhších trasách s motorom a prevodovkou u Transalp a CB. |
ja by som bral radsej fakt toho trasalpa. ked na cbf pojdes 130 dlhsi cas budes taky prefukany ze budes nadavat ze si mal radsej zobrat trasalpa. si myslim ze nahac na to co si napisal na cestovanie nieje vobec vhodny |
Vykonovo su sice podobne ale transalp bude mat vacsi krutak (vacsi objem) a tak isto je puzitelny vykon u transalpa v nizsich otackach takze si myslim ze by transalp praveze mal reagovat na pridanie pohotovejsie ako "sportovejsia" tocivejsia 500ka, ako neplanujes dlhsiu jazdu 160 tak 5 rychlosti ti uuplne staci. 6ta je aj u CBcky hlavne na spotrebu a nie na nejake prudke zrychlenie ta uz moc sily nema. Ja vytim pre dlhsiu jazdu urcite lepsiu volbu transalpa. Ale lepsie ti poradia majitelia tychto motoriek Drzim palce pri spravnom vybere. |
CBF 600S ! |
CBF 600S alebo Transalp! |
kup si jednoznacne transalp lepsie na nej vyzeras |
berobi CBF 600 je dobra motorka ale rozmerovo taky vacsi bicygel... ak ma chalan 190cm tak nech na vsetky motorky radu CBF /aj litra/ moze hned zabudnut |
ked je to tak jak vravi raptor kup radsej toho trasalpa abu si na tej motorke aj nieco pocul-aby si si kolenami nezakrival usi |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil berobi (27.01.2008 18:37) |
tak to bude fakt najlepsie treba to vyskusat |
určite transalp... nie je o čom ... pri tvojej výške budeš na menšej motke ako cirkusový medveď na bicykli ... |
kup Transalp - a potom napises skusenosti chcem pocut daco z praxe o tejto novej masinke |
Na obidve motorky som si sadol, všetko vyskušal, dokonca som sa aj odfotil, fotočky analyzoval a opticky vyzerám na Transalpe horšie ako na CBF (berme výšku 190 nie môj face). Samozrejme na Transalpe som sa citil s mojou výškou lepšie, pohodlnejšie, ale na tej CBF to tiež nebolo úplne zlé. Otázka je čo pri väčších rýchlostiach. Idem dumať ďalej. S tou kapotovanou CBF600S celkom fajn nápad, ale keď už som cenou tak blízko transalpu, asi by som išiel do neho. Uvidíme . čoskoro. |
hlavne si rozmysli, co chces vlastne jazdit... |
Keď chceš priplatiť, tak si priplať, na CBF 1000. Na to prídeš neskôr. |
aj na transalpe budes vyzerat trocha dost velky a ked sa nezmenila ochrana k lepsiemu oproti starsiemu modelu, tych 420 km a jazdy po dialniciach ti nezavidim. Ja by som bral V-strom 650, uz len koli lepsej ochrane proti vetru a tocivejsiemu motoru. |
Vyhral Transalp!!! |
190 cm, hlavné využite - presun medzi BA a PO. TransAlp vyhral, ale ty si prehral. Ale z dvoch prehier je TA ta menšia. |
Pilgrim tak tak, jazdit BA-PO na Transalpe ho zachvilu prejde. |
Riešil som podobný problém na jeseň, len sa nejednalo o novú moto a mám len 172. |
Definitívne som rozhodnutý pre nový Transalp. Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (30.01.2008 20:03) |
gratulujem...uz len realizacia. |
Superflanker - hoď nejaké dojmy z jazdy na tvojom TA. Nový TA je síce dosť zmenený ale jablko nepadá ďaleko od stromu. |
duggo: preco by ho to malo prejst? aj ked ma vysku, vahu atd, atd, ale na spravenie X stoviek kilakov v pohode nepotrebuje mat motor aspon liter, ani neviemco ine. Strom ma sice o volaco silnejsi motor, ale spravil som na nom na supu cez 700 kilakov, jazdim na nom uz druhu sezonu a ver, ze vykon mi stale este postacuje. Teda ak si myslel na toto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kmotr (30.01.2008 20:10) |
Kmotr: tie zazracne formulky niektorych jedincov ze citujem: "objem nicim nenahradis" + "casom ti to bude slabe" + "ma slabsi vykon ako konkurencia" su zrejme dosledkom toho, ze jazdia nad svoje moznosti a svoj handicap kompenzuju tak, ze ich zo sraciek taha motorka. Ked sa naucia jazdit podla svojich moznosti, nebudu potrebovat tak vykonne masiny. Postaci aj 3apola. Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (30.01.2008 20:23) |
Kmotrisko, na vykon som vobec nepoukazoval, na TA mi najviac vadila ochrana proti vetru. Ked si to niekde chces pomalucky prdkat po kopcoch tak je to dobre, ale na dialnicnych prejazdoch to neni nic moc. strom je v tomto odost lepsi. |
duggo:Mam turisticke plexo a pozri na deflektor co mam na nom. S tym jazdim 130 s otvorenou vyklapackou. Ked prsi musim to dat dole lebo mi neodfukuje kvapky z prilby. Nohy mi zapasuju do nadrze....takze kua kade fuka? A ak budes argumentovat, ze je to doplnok nedodavany v serii tak sa hned pytam preco 90% Stromakov ma namontovany MRA deflektor? |
ja som ten deflektor nemal, s otvorenym plexi sa nedalo vobec jazdit.. tak asi preto |
locksley: gratulujem k výberu, veľa šťastných km bez nehody! |
Páni uzatváram túto tému, nakoľko dilema bola šťastlivo doriešená. TA už je v garáži, najzdených cca 90 kilometrov. Cesty + ľahší terén. Krásny ťah od 3000 otáčok, zdolaný prejazd cez retardér v 100km/h(nevšimol som si ho a s TA sme ho pekne zdolali). Krásny dizajn, zvuk, prístrojovka, ťah a istota vo vyšších rýchlostiach. Prajem úspešnú a pôžitkársku sezónu. |
...to radosti veselosti so svagrom sa povozit |
Však hej , len radšej presedlaj na edvenčr, lebo do toho blata sa mi novučičkou mašinkou 3krát nechce. |
kup BMW GS a nespekuluj nad nezmyslami |
neda mi to, ale mal som moznost moju CBF 500 vymenit za BMW GS 650, previezol som sa na nom cca 150km a ti poviem - katastrofa!!! Jednobuch strasne hrkotal, cela masina akosi malinka, slaby vykon... Slzy od dojatia mi isli, ked som sadol na moju CBF... |
neda mi to, ale to musel byt na hovno jazdec, ked sa mu CBF 500 zdala super rychla oproti GS a naviac musel mat asi poruchu videnia, ked povie ze GS je akasi mala oproti CBF |
caves |
maresisko keby si cital tuto temu tak by si vedel ze locksley si uz kupil TA, a tato tema je uz rok stara Upravené 2 krát. Naposledy upravil Mahoo (01.01.2009 17:56) |
Nie Tranalpa ale radsej CBF, iba a len preto lebo mas tazisko na CBF proklate nizko a Transalpovi je to opacne a posuvanie po meste je prekliatim, ked stojis na kazdej krizovatke a nemozes dosiahnut poriadne na zem. Parkrat som tak tranaplpa decentne polozil na krizovatke a citil som sa dost mizerne. CBF stojis na krizovatke a nohy este mas veselo pokrcene. Ale ked si sa rozhodol radsej transalpa ako CBF 600s tak dobre uz Upravené 1 krát. Naposledy upravil miuko (02.01.2009 6:29) |
mahoo vidis sakra to som si nevsimol ten datum. no co uz. tak sorry |
názor po funuse: |
LOCKSLEY, Upravené 1 krát. Naposledy upravil quanto (03.01.2009 23:20) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 67126 | Včera: 199287