Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lovejoy (21.01.2008 17:12) |
Zatah motora na CBF 1000 je nadherny, taha krasne odspodu a je jedno ci tam mas 6. rychlost alebo inu. Motor ma skrteny z Fireblada, takze zivotnost motora je v pohode. Je tam moznost ABS co sa na turistiku hodi. |
Ja jazdím na TA . Pre mňa je to veľmi dobrá motorka lebo po nekonečne dlhej pauze, čo som nemal motorku, som sa na nej rozjazdil. Ale už by som chcel niečo silnejšie, lebo pri 140 na diaľnici už ten motor veľkú rezervu nemá. Ty si mladý a okrem toho jazdíš na Hornete a preto si myslím, že keby si kúpil TA s vtsrekovačkou aj tak by si moc spokojný nebol. S tých dvoch určie ber toho silnejšieho. A čo Tiger? Bezvadný motor, dobre vyzerá a je hodnotený nie ako cestované unduro, ale skôr ako športovo cestovná motorka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bohusact (21.01.2008 17:49) |
sam si si odpovedal.. ak cesty tretej triedy tak Transalp Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.01.2008 18:21) |
trocha rozdielne moto .ked sa budes rozhodovat nad cbf tak priama konkurencia je fazer 1000.obidve su super.aspon si myslim .ked si raz budem opet kupovat moto tak ja sa rozhodnem medzi fazerom a cbf.len musim este dosetrit |
v podstate vsetci co sa vyjadrili maju pravdu, ale ako pise raptak..sam si si odpovedal. A kedze mas momentalne Horneta dobrakovi TranAlpovi uz asi na chut neprides. Urcite ocakavas od motorky nieco ine ako ti on moze ponuknut. |
toto s Transalpom neurobis, teda aspom nie tak efektne |
ja tuto dilemu nemam bude cbf 1000 |
Tiger .( V pohode aj 955) |
Takze ako som písal, bude treba si vyskusat obe a potom sa rozhodnut... |
TA ti bude slaby, skor daj Varadero... |
CBF 1000 vymysleli pre teba, po Hornete sa ti bude zdať TA asi slabý a bez výkonovej rezervy - ostatne Bohusact ti radil podobne ... A keby CB 1300 toľko nežral .... |
Jazdil som len chvilku na CBFke ale myslim ze ak by som chcel troska turistikovat ze je uplne dokonala - celkom sikovna konstrukcia, servis a dostanes sa na nej naozaj vsade (obrazne povedane) A motor....tak ten vazne nepotrebuje ziadnu kritiku - objem nicim nenahradis... |
jhacek Neregistrovaný |
Mal som Horneta a riešil som podobnu dilemu. Chcel som viac cestovať a to na Hornete išlo ťažko. Vyhral to nakoniec V-Strom. Skúšal som aj 1OOO aj 65O a bonsaj ma skrátka chytil. Je točivejší ako obvyklé dvoj válce a mal som z neho podobný pocit ľahkého ovládania ako s Hornetom. Uvidíme časom a kilometrami či som urobil dobre... |
Aj jedna aj druhá bude od marca u nás ako predvádzačka. |
Ak vyberáš vážne len medzi týmito dvomi motorkami, tak ti radšej odporúčam CBF 1000. Dôvody tu už uviedli chalani predo mnou. |
Caute, |
To je zaujímavé že vždy je lepšia silnejšia motorka.Lovejoy neviem koľko máš najazdených km na tom Hornete ,že ťa asfalt ešte neomrzel.Vedˇpozerať do krajiny iba z cesty a nemôcť ísť z cesty tam kam chcem je obrovské mínus.CBF je vymakaná ,ale len cesta je nuda . Transalp je dobrodružnejší a dvojválec tiež pekne hraje. |
Dakujem vsetkým |
CBF 1000 mám r.2007 od konca leta, kupoval som ju novú, takže zatiaľ najazdené len krátko. Ovládateľnosť je super aj pri nižších rýchlostiach a vďaka celkovej stavbe sa s ňou prepletieš aj cez mesto. Veľkou výhodou je, že veľmi neriešiš čo tam máš hodené a v pohode ťahá od cca 2000. Polokapotáž je funkčna podľa mňa tak do 140/150 - potom už zápasíš, ale na väčšie rýchlosti sú asi iné moto poprípade keď to niekto potrebuje iný štít. čo sa týka spolujazdca tak moja drahá sa nesťažovala na nepohodlie ani po dlhšej jazde bez prestávky pričom motor to veľmi netrápi či ti tam niekto sedí aj s kufrom alebo nie. Brzdy mám CBS systém a tie môžem len doporučiť. ABS funguje spoľahlivo a november na Štrbskom Plese by mohol rozprávať . Ak máš rád štvorvalce, pohodlie a bezproblémovosť za rozumné peniaze tak môžem len doporučiť. |
Z môjho hľadiska je TA výborný na "bicyklovanie" po meste a blízkom okolí. Ideélne by bolo mať aj tú CBF 1000-ku na dlhšie výjazdy. Pre mňa je to už len sen, ktorý sa mi bude snívať aj na "druhom svete". |
No bohusact, čo sú to za reči?! Myslíš, že nejakých 73 je limitujúci faktor? Začneme šetriť a ideme na to, ta neeee? |
Presne tak, hlavu hore, ved den este neskoncil |
Chlapci ďakujem vám, ale ja som to myslel inak. Verím, že modzog mi bude fungovať tak ako teraz do stovky. Ja stále hovorím, že motorka sa riadi modzgom a nie svalmi. Ale je iná doba a nemám už vôľu prekonávať peripétie spojené so speňažením mojich nápadov. V polovici 90-tych rokov som musel zrušiť svoju firmu ktorá bola založená na mojej odbornosti, pretože už vtedy som sa bál zobrať si pôžičku l milión, pričom riziko bolo asi 5 %. Keby som mal vtedy odvahu, môhol som mať toľko peňazí. že by som si môhol dnes kúpiť akúkoľvek motorku. |
Bohusact - Ak to bolo len financiami, tak prepáč. Už som sa zlakol. |
papiboy: za tou tvojou /rozumej Nevadou/ by som sa veru otočil. Nemám rád tuctovosť. Aj u žien som vždy hľadal originály. Tvoja nevadka je tiež pekný kúsok!!! |
Tak. A CBF 1000 je doma. Niektorí z vás už postrehli túto informáciu [null Len Tak: Moja nová Honda CBF 1000] |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 111422 | Včera: 182280