Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

2T alebo 4T na 50ccm? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu2T alebo 4T na 50ccm? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor.

19.01.2008 20:17

2T alebo 4T na 50ccm?

Poradte mi co je lepse(2T alebo 4T).....ake su nevyhody a vyhody,,,diik


19.01.2008 20:28

Re: 2T alebo 4T na 50ccm?

simson14
 Jogurťák 

4taktny 50ccm motor je velmi slaby.2takt ma dva-krat vacsie otacky ako 4takt a pri tych 50ccm to dost pocitis.Jednoznacne 2T.


19.01.2008 20:34

Re: 2T alebo 4T na 50ccm?

petopp
 Kávičkár 

Ikona

urcite 2T, 4T je boc slaby a lenivy v tychto objemoch ani 125 4T sa mi nepacie a to uz nehovoriac o 50ccm


19.01.2008 20:47

Re: 2T alebo 4T na 50ccm?

jasne, tak sa pozriem po nejakom 2T.
...bude moc velky rozdiel ked maju 2 50ccm odlisne parametre?: jedna- 3,2Kw/7500ot./min..
a druha-2,3Kw/7500...


20.01.2008 13:18

Re: 2T alebo 4T na 50ccm?

Mafiozo
 Jogurťák 

Ikona

ja co mam apriliu rs 50 tak ma 10k/10000ot./min a pádi to ako ďabel po cestach ;-)


20.01.2008 13:18

Re: 2T alebo 4T na 50ccm?

Mafiozo
 Jogurťák 

Ikona

a je to 2T


20.01.2008 14:52

Re: 2T alebo 4T na 50ccm?

dano203
 Štvorkolkár 

Ikona

no moje derbi je tiez 2T a tiez mi to fici pri niejakych 10000RPM a ma to tiez okolo 9 konikov ale 4T 50ccm by som moc nechcel aj ked napr co som robil vodicak na jawa robby to bolo 50ccm a 4T tak to bolo docela zaujimave >:-) ale technik co robil STK hovoril ze to ma okolo 100cm a nie 50 jak podla papierov :-D ale jednoznacne 2T ;-)
P.S vacsina skutrov je blokovana a v papieroch nemaju uvedeny skutocny vykon aspon sa mi teda zda :-} dost zalezi aj na znacke a ked chces motorku tak na vyber vela nemas ale najskor bud aprilia RS50 alebo derbi GPR50 alebo Derbi Senda 50

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dano203 (20.01.2008 14:57)


20.01.2008 15:21

Re: 2T alebo 4T na 50ccm?

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Marek007 zalezi aj na co chces ten skuter pouzivat. Ak ho chces na kazdodenne vozenie a nejde ani tak o vykon ale o uspornost a zivotnost tak 4T.
4T je konstrukcne zlozitejsi motor, kedze ma ventily tak ich musis nastavovat, ma mensi vykon, je tichsi, nemusis liat olej do benzinu, mal by mat vacsiu zivotnost a nizsie naklady na prevadzku.
2T je vykonnejsi, hlucnejsi, musis miesat olej s benzinom(ale novsie skutre uz maju samozmiesavacie zariadenie, ktore si same pridava olej do paliva) ale ma drahsie prevadzkove naklady, ma mensiu zivotnost, kedze pracuje vo vyssich otackach, da sa lepsie tunnigovat avsak vsetko na ukor zivotnosti.
Kedze ale Ty chces novy skuter a cenovo to vychadza len na Cinu alebo podobne masiny tak neviem. :-~



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61873 | Včera: 216399