Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
poradne ktoru motorku kupit:hyosung gt 250 r, honda cbf 250, kawasaki ninja 250 r alebo aprilia rs 250(radsej by som superšport) |
novu ? pouzitu ? aky mas rozpocet ? |
Na Hyosungu usetris peniaze a nestratis kvalitu, s Hondou si kupujes aj znacku, Kawa je celkom cerstva a tym padom velka neznama, ale najlepsie vystihuje slovo supersport. |
Ja som sa učil jazdiť jazdiť na Kawasaki ZXR 400 a bola skvelá pekne vyzerá a nieje až tak tažká a s dobrím ladákom má skvelí zvuk. Vyrábali sa do 1999 Upravené 1 krát. Naposledy upravil majomsp (11.01.2008 22:54) |
pind to čo si mu poradil? |
mno cosa tyka hyosungu nemusi to byt az tak zle bo brali koncepcie napr od suzuki ( vid sv 650 takmer identicka s ich commetou 650) mno a ak mam pravdu povedat tak dnes sa da setrit uz len na kvalite materialu( a nejsu to priepastne rozdiely)takze to nemusia byt zakonite zle stroje lebo nejsu z "japonskej štvorky" |
no k tomu hyosungu asi tolko neviem aka to je moto nemal osm tu moznost ale potom je problem to predat.... a ak tak uplne za smiesnu cenu...tak skor nieco od kawasaki alebo ta honda.... |
Hyosung by som NIKDY nekupoval. NIKDY. A tak radim aj tebe. Skoda penazi. |
Mal by som 110 tis. ale ja som skôr na superšporty a jediny tvrdy superšport je ten hyosung ktorý sa mi celkom paci a co som pozeral aj ine fora(aj videa) tak tam moc zle o nom nehovorili. |
Nadávate tu hyosung ale vobec ho nepoznáte keď som bol v korei tak tý šikmáči prevažne jazdili na nich a to tie moto im tam šlapali aj v zime! Káždý druhý z vás tu má Kiu, Hyundai atď. tie autá tiež v pohode šlapu. To neni posratá čína tieto moto su na takéj istéj kvalitatývnej urovni jako japonci. Inak šak bude mať na tu noto záruku tak neviem prečo ho odrádzať od nej. Ja na jeho mieste by som si kupil novu moto jako ísť do staréj 10r japnskéj šunky (kawasaki zxr 400) za rovnakú cenu. |
Mafiozo: Uz som to tu niekde pisal. Poznam chalana, co si kupil nejakeho chopera Hyosung. Po niekolkych kilometroch mal nejaku poruchu. Prisiel do servisu (Hyosung), mal to v zaruke samozrejme. Tam mu povedali, ze treba vymenit nejaky diel, ale oni ho prave nemaju. Tak mu do motora napchali kus handry. Potom so ho videl este asi 2 krat na motorke a od vtedy nejazdi. Asi sa toho zbavil. Vyber ktoru chces, ale 90 percent ludi ti odporuci overenu kvalitu. |
Samko1 to su rečí jedna teta povedala. Mój šéf si kúpil pasata a po dvoch týždnoch mu zbla elektrika a už ho má v servise tretí mesiac. A neznamená to že WV su autá na prd akurát nemecký roboši volačo posrali v tomto kuse a prejavila sa tá chyba až prevádzkou. To záleží od kvality servisu čo s tou motorkou spravia. Tak isto sa ti to isté môže stať aj na japoncovi. A pochybujem že budu mať v servise hneď nahradné diely ak sa jedná o špecificku poruchu. Najlepšie bude ak sa opýta nejakého člena čo má Hyosung ako je spokojný s kvalitou téj motorky. Ale za 130 nového japonca SS nekúpiš ani keby si sa roztrhal. A ozjazdené moto na ktoréj sa nekdo učil jazdiť tak to určita nebude v 100% stave skorej bude dobre rozdr... |
Max1: To niesu reci jedna teta povedala, ale Samko1 povedal... Toho typka poznam, nehovorim, ze mi to niekto povedal. |
Motorku keď dovezú do predajne tak je v rozloženom stave a tam ju skladaju. Možno to bolo slabo zatiahnuté. A keď 300 ludí / detí to spravilo to isté čo ty tak sa nečuduj že sa také volačo nohlo stať. K tomu prevedeniu sa vyjadronať nemožem lebo som ju na živo nevidel. Inak tá moto má maximálku okolo 140. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Max1 (12.01.2008 14:03) |
Aha. Supersport 600 ccm a ma maximalku 140. |
ja som myslel GT 250-tku Inak zas tu pleteš dve veci ktoré vobec nejdu do kopy dvojvalcový Hyousung 650 a 4-valec GSX-R sú to uuuplne iné motorky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Max1 (12.01.2008 14:32) |
Inak stanky Japonskych znaciek boli plne a aby si si mohol "sadnut" si si musel chvilu pockat. |
A teraz sme nehovorili, ktora ma lepsi motor. Je jedno ci chce chlapec 2 alebo 4 valec. Ja som sa vyjadroval k celkovemu prevedeniu a ku kvalite. Urcite by som ich nikdy neporovnaval. |
Chlapče tak kukaj ako chodia nové motorky do predajne motocykel.sk/clanok.php?id=1010 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Max1 (12.01.2008 14:54) |
Neviem, naco si chcel poukazat tym linkom, lebo sa mi zda, ze ten B king je zlozeny kompletne. |
Videl si nanom riaditká? Narážal som konkrétne na to. Inak chodia aj viacej rozložené. Toto bol len príklad čo som narýchlo našiel. |
Max1: Mne sa nezda, ze by boli riaditka demontovane. Tebe ano? Podla mna je na nich iba sacok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (12.01.2008 15:54) |
Max1, trochu v tej story nechapem, preco by bol Pasat 3 mesiace v servise. Do 30 dni Ti musia vadu odstranit, inak Ti musia tovar vymenit za novy kus, alebo vratit kupnu cenu. To idte plati aj pre samkom spominaneho Hyonsunga so zavadou po par km Ak nevedia vadu odstranit, sup naspat peniazky. Uz len preto by som isiel radsej do novej, aj ked nie znackovej.b |
BacilBA: A co ak ti zavadu odstrania a budes ich navstevovat kazde 3 mesiace... |
Samko1 pozri si celý album ešte raz a poriadne OK. S ojazdenou moto sa ti to môže stať to isté. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Max1 (12.01.2008 17:55) |
samko: po tretej reklamácii znovu platí to isté, až sa nepletiem.... |
Dobre. Ja som pisal svoj nazor. Este raz: Radsej si kupim 5 rocnu Suzuki ako novy Hyosung. |
Ja som sa rozhodoval minulý rok či si kúpim nového Hyosunga alebo jazdenú motorku. Po surfovaní na internete, čítaní rôznych diskusií som sa rozhodol pre toho Hyosunga. Väčšinou som čítal iba dobré reakcie, keď písal niekto niečo negatívne tak iba preto, že tú značku nepoznal. Presvedčilo ma aj to, že to bude nová motorka so zárukou. Teraz mi to je ale na nič lebo som ju rozbil. |
Plastik: Keby mas japonca, tak to ubrzdis a nerozbijes ju. (Tie maju super brzdy) |
ja vam to vysvetlim: hyosung ma 30 rokov ale na nasom trhu ho moc nepozname. GT 650 R ma motor z suzuki sv 650. po treti krat hovorim ze by som chcel supersport a jediny ss z 250 je hyosung. vodicak v 18tich je do 500ccm a ja si nekupim nejaku 600ku alebo ZXR 400 od kawi. 250 hyosung ma najvacsiu Vmax,pekny dizajn a ked tam v korei ale aj v USA stale jazdia tak to musi byt celkom kvalita. |
Mafiozo , si mylne informovaný . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (12.01.2008 20:34) |
Mafiozo: Myslim, ze aj kawasaki ninja 250 r je super sport, pokial sa pri takychto objemoch mozeme bavit o supersportoch. Casom zistis, ze maximalna rychlost motocykla nie je najdolezitejsi udaj. Len si daj pozor, aby ti neuletelo koleso v tej Vmax... |
s hyosung-om mam osobnu skusenost,15000 km a uplne bez problemu,dielenske spracovanie podla mna vysoko prekracuje hondu alebo kawu a este s akym pomerom ceny.Mozno s nejakymi nahradnymi dielcami je trochu problem a treba na ne cakat ale uz ked niekto rozbije moto tak myslim ze ci caka 2 alebo 3 tyzdne na diely tak to je uz jedno..a olej,sviecky,filtre,guma,brzdy,spetaky,smerovky,piesty,kruzky,vyfuk,tlmice....sa daju kupit vsade a nemusi to byt len ten "original"diel vsetko sa da prisposobit |
pado: Zaujima ma jedna vec. Ked to su take dobre, kvalitne stroje, preco si si nekupil namiesto tej Yamahy tu 650-ku Hyosung. Ved si mohol mat za rovnaku cenu, ale novu. |
samko1 no hej,ale ked som kupoval yzf tak hyosung 650 R nebol este na nasom trhu,a ja som chcel supersporta a nie nahaca-to je jedniny dovod |
pado: Pokialsa nemylim, tak toto je supersport. Hyosung GT 650 R. |
samko1 Čo ťa trápi že na Hyosung nikto nenadáva? Ty nemáš žiadne osobné skúsenosti s touto značkou a len na ňu kidáš. Ak sa chceš len vykecať tak choď na: wwww.azet.sk |
Max1: A ty mas skusenosti? Zatial si ju videl len na obrazku. |
Samko1 tvoje predpoklady sú dosť mylné ako si čítam čo si tu zatiaľ napísal. Takže aj teraz si dosť mimo. |
Hyosung je korejský výrobca motocyklov a tiež súčiastok a komponentov automobilov. Roku 1978 začal Hyousung produkovať motocykle značky Suzuki, vďaka licencii pre korejský trh. Za ďalších 8 lrokov, roku 1986 založili ich vlastné vývojové centrum v Japonsku. Hyosung bol tiež dodávateľom motocyklov pre olympiádu v Soulu. Postupom času sa začali zameriavať na motocykle s motormi o väčšom obsahu( 650 ccm a v plánu sú i 1000 ccm). |
aha tak s tým vodičakom je to potom v poho lebo ja som cital ze je to do 500 ccm a do 25kw tak to by som si kupil nejaku suzuki gsx-r 600 alebo yamahu yzf 600 |
V nemeckom casaku som cital porovnavaci test sv650 a Hyosung Comet650 to ma ten isty motor ako SV tusim. Pocas prvych km sa hyosungu ulomil drziak vyfuku a este tam boli nejake materialove vady, na stojane myslim a pod. Akurat ten motor bol dobry. Mozno to bol nejaky jeden z prvych kusov a potom to vyriesili ale aj tak by som sa toho bal a siel radsej do osvedcenej suzi ktora ma nikdy nesklamala. Nicim. |
neviete nahodov e-mail alebo www stranku na dodavatela hyosungu na slovensko |
ked mas 110 litrov tak uz kupis celkom slusneho japonca takze jednoznacne japonca a nie nejaku korejsku blbost.... |
lehy |
Ryžožrúti nič nevymyslia,ale okopčia čo len chceš. Abibas, Miké atd....... |
|
No Hyosung už dávno nevyrába okopčený motro z SV. Možno tak začali. Motor sa vyrába vo vlastnéj réžii dokonca maju spravené vlastné vývojové stredisko a dodávaju aj nejaké sučiastky pre japonské motocyklové firmy. Podľa toho čo som čítal v jednom americkom porovnávacom teste tak motor hyosungu opisovali ako o volačo športovejší ako je na SV.A dosť ho tam chválil čo sa týka dizajnu a jazdných vlastností. Pravdaže boli tam aj výhrady čo sa týka kvality nástreku a dizajnu prístrojového panelu. |
nechce to načíst server. Jukni na motorkari cz do sekce motocykly v diskuzním fóru. Je tam 6 stranová diskuze o 650 a utrženém ventilu na Hyosungu a i jiné skušenosti majitelú Upravené 3 krát. Naposledy upravil Wing (14.01.2008 18:23) |
max1: ty nejako taj korejskej kvalite moc veris ja by som to nekupil keby to bolo o 60litrov lacnejsie pretoze som neni tak bohaty aby som si mohol kupovat lacne veci.... |
myro ten sedesatlitrovy rozdiel bude s najvecsou pravdepodobnostou zapricineny tym ze suza je uz davno znama znacka, a hyosung alebo ktorakolvek ina zacinajuca znacka(serioznejsia) sa musi nejako presadit -zviditelnit na trhu, napriklad aj vidinou mensieho zisku |
KolaceK: mylim ze to nebude iba o znacke ale aj o kvalite troxa...inak uvazovali ste niekto nad tym ako sa to bude predavat ked sa toho budes snazit zbavit? podla mna tazko pretoze tieto masiny maju hodnotu len vtedy pokial su v zaruke ked padne zaruka tak to nik nekupi lebo o servise a nahradnyx dielox si clovek moze nexat zdat.... kupis Hyosung za 160 papierov alebo za kolko a za 3 roky to uz nepredas kupis japonca alebo taliana a toho predas kedykolvek... |
mafiozo: 1.najprv si zisti ake mas moznosti s vodicakom. |
skusenost s hyosungom nemam, ale jedneho som raz videl v predajni styxu a dielenske spracovanie ani nahodou nepresahuje to od hondy alebo kawasaki ako vyssie uviedol nejaky clen. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (28.01.2008 19:30) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46985 | Včera: 188086