Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Vie mi niekto poradit ci mam kupit 2takt alebo 4takt - cross/enduro |
No maaam tu istu dilemu tak si necham poradit aj ja ... |
kriste pane ludia mame tu taku sluzbu sa to vola ze vyhladavac tak sa kuknite tam |
pokial chces od toho vykony a nevadia ti castejsie servisne intervaly tak 2 takt |
2t: Kratsia zivotnost,vela zere,taha len vo vysokych otackach,lacnejsia GO |
Pokial mas peniaze tak uz nad 2T ani nerozmyslaj |
ja som presiel na 4T a je to rozdiel...risk je zisk....skus 4t uwidis ze je to prijemna zmena... |
ja by som bral 4takt,ale vela ludi tu by chcelo 2takt.je to len na tebe.musis vyskusat to, aj to,a uvidis ktore sa ti viac zapaci.A za skusku nic nedas. |
co je lepsie 125 4takt minicross alebo Honda cr 80 2 takt? vdik |
zvtomas:kamarat ma 125 4takt a je sonou dost spokojny!...a ked ideme niekde do terenu tak je to vazni traktor. |
Rolo: 125 4T ? traktor? v terene? ta cosi... taku by som nechcel ani za co |
Podľa mňa je lepšie CR 80 pretože ak chceš fakt jazdiť terén a naučiť sa jazdiť je to čo hladáš. Alebo 2T 125. |
xpass: v niecom ano v niecom nie |
Možno by si nám mohol naznačiť kde chceš jazdiť!! Lebo ak chceš hard terén tak by to mal byť určite cross a v tom prípade by som odporúčal 4T čo je teda veľa peňazí ak je tých peňazí menej tak 2T samozrejme stále berem do úvahy hard terén. |
zodpovedz si na tieto otazky: |
4 Téééééééééééééééééééé, aj keď 2 T má svoje veľké čaro ! |
ako povedal kxbibo: nekecat a vyskusat |
Do lesa (les, polne cesty, enduro, countrycross) - stvortakt |
solberg: teória v čom mi je jasná, chcel som vedieť subjektívne dojmy??.. skús trocha viac popísať |
crash:je to trosku lenive ale ked sa to rozbehne tak to ide dobre... |
ty mas ktm 125 a pýtaš sa? prečo už nechceš jazdiť na svojej moto? to by ti malo stačiť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marekon (25.08.2006 16:58) |
tomass41: ak uvazujes na kubature do 125, tak by som volil jednoznacne 2T, pretoze vykonovo je na tom lepsie aj ked ta vona nie je bohvieco... a tiez si myslim, ze to KTM by ti malo stacit Upravené 1 krát. Naposledy upravil m4a1 (25.08.2006 21:30) |
Boze. |
BEZ DEBATY-ROZHODUJU FINANCNE MOZNOSTI. |
2t jednoznacne 2t.a ked mas nad 100 000 tak jednoznacne 4t.lebo slusny 2 takt mozes kupit aj za 30(cr 125 r.cca90)trochu porobis a mas to.ale slusne 4t,take ostrejsie su az od roku cca 98(yamahy YZF 400-426-neskor 450)tak okolo 80tis.vsetko co som sem pisal sa tyka motocrossu a HARD endura.ziadne polne cesticky.a ked si zaciatocnik ber 2t 125 ta ta nauci.4t 125ky su slabe. |
Vazeny tomass41 ak je cislo 41 pocet rokov ktore mas a nejazdil si tazke enduro tak na dvojtakt zabudni aby sme si mohli vsetci spolu odovzdavat skusenosti z terenu aj na buducu sezonu. |
lenze je tu ten problem ze ja mam 15 nie 41 a z cross chcem iba zacat a nevem co mam radsej zobrat ale chcel by som zobrat suzuki rm 250 ... ale ja fakt nevem ci sa mi to oplati a ci je to dobra motorka |
ak chces cross iba zacat na cr80 tku sa vyser a ber jednoznacne 125ku...a potom jak pojazdis uvidis jak sa s nou zzijes a ked ti bude slaba,kupis silnejsiu. ... inac by si po roku 80tku hned predaval bo ti to bude slabe. ... 125... |
4T 250 sú tiež perfektné mašiny a na zaciatok su ako stvorené Upravené 1 krát. Naposledy upravil mx620 (17.12.2006 18:01) |
tomass mas s kade ze 80cr je slaba???? 15 rocnemu uplne staci!!!! ved ja som mal hondu cr 80 cross,a to chodilo ako dive,ta hadze na zadnom este aj na 3,a odpich ako taka svina!!! Stvortakt neni taky ostry ako dvojtakt,lebo stvortakt ma vacsi odpor ako dvojtakt,ma ventile,a zase dvojtakt nema,a taha ako svina,je prosto ostrejsi!!! este som sa nevozil na 125 crosse 2taktnej,lebo to musi tahat ako prasa v zite.. ale zase je prawda ze 2takt,zwrie vela,a ma vacsiu opotrebovanost,viac sa nici ako stvortakt.. ale jedine na cross je najlepsi 2takt,a to je prawda!! |
no tak 4t-kultivovany tichy(ak neni ladak)chod,zabera slusne v nizkych otackach,ma nizsiu spotrebu a nemusis sa dzabat s miesanim aleja s benzinom ale ma aj jedno minus-nizsi vykon ako 2t... |
tomass41: musis skusit jedno aj druhe a vybrat si co ti viac pasuje...ked mas prachy tak si kup 4T...vela offroadakov sa teras hrnie do 4T,takze nieco asi na tom bude |
miro146: Asi tak |
ja osobne jednoznacne 4T, tiez som vahal a vybral som si 4T z viacerych dovodov. tah odspodu, mensia spotreba o dost menej si ziada servis a tak.ale masinu si pre kupou poriadne vyskusaj aby si nekupil srot;) |
MIRO 146 - mne hondu ukradli,a zostal mi simson.. a ten debilny kamos si ju kupil,aj ked v horsiom stave,ako bola moja.. a on ju furt teraz porovnava so simsonom,tak vies ako sa citim... ale mne to uz je teraz jedno.. to zralo ako svina,som nemal ani na benzin.. to ked sa idete vozit,za 2 hod koncite a zastanete.. tak to je 2takt..a je super.. |
tomas41 ak chces crosu tak 2-takt lepšie zabera ale aj viac žerie. |
Cross007- 2T urcite viac nezabera a hlavne nie v malich otackach |
Cross007: 2T lepsie zabera ale vo vysokych otackach resp. po otvoreni privery(iked cr500 zabera stale)..vtedy to je riadna supa ked ta vystreli napred a 2T proste zeere, afsak ten benal mi za tie supy pod ritou stoji ..inak na tej moto v profile si ty?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil miro146 (19.12.2006 21:08) |
ja som si mohol vybrat a vybral som si dvojtakt okamzita reakcia na plyn (občas sa my stane ze my od otrasov trocha trhne ruka z plynom by ste sa divili ale je to vzrušo ked vam o centimeter na stotinku sekundy uleti prava ruka a uz sa deju divi pod zadkom ) okamzity a divoky a sialeny chod velmi skoro a rychlo ide do otačok (kym som na Drke 350 zaradil 2ku na KX som mal 3ku a davala ma na zadne) dych vyrazajuce zrychlenie,v 3ke na zadne ide na plyne (momentalne dosť rychly prevod mam este o 4zuby vecsiu rozetu a o jeden zub mensie sekundarne kolečko ale uz bez toho je to zverina), tah od spodu da sa aj endurko kludne mozem dať 3ku a pufkať kopčekami ale ja radsej tomu osolim a vyhutnavam si pohlad na modre nebo, biele mračna a žiarive slniečko to je doprevadzane skakanim a taktiez hrabanim... |
El Pegas: skusal si napr. CRF450, YZ450F, SXF450 alebo nieco podobne? |
čo mysliš čo na nich objavim mysliš ze este vecsiu divočinu asi tazko si pozri inzeraty ako si ceny drzi CR 250 2000 100baby... a CRF 450 2004 120baby na to ze to je super 4t a o 4 roky novsi nič moc a videl som kupu dalsich dokonca po 100.. |
PegasBoy: Upravené 1 krát. Naposledy upravil juod (20.12.2006 18:05) |
Pegasko, kocurik! Islo mi len o tu Tvoju OKAMZITU REAKCIU NA PLYN. Sadni si na horeuvedne moto, chod na trojke 30 a pridaj plny. Potom presadni na Tvoju nepojazdnu KX250 a urob to iste. Co zistis? |
tomxx: si ma predbehol som to chcel pisat |
tomxxko na KX zistim ze motorka ide uletiet spod rite v zavyslosti od povrchu a začne sa primerane spravať bud velmi rychla axcelaracia alebo na zadne alebo pojdem bokom zlava do prava stači? či mam ti mam este porozpravat ako som len tak z prdele dal z ničoho nič prdkajuci plny kotol a ma vyhodilo zo sedla tak ze som si ani neprdol a moje telo letelo ako kus handry toto je divočina |
pegas 100litrov za cr 250/2000??? náhodou ju mám a ak by mi niekto tú stovku dal som najšťastnejší na svete ,k téme:2t aj 4t má okamžitú odozvu na plyn(mal by mať) a moje dojmy z jazdenia?2t -zo zatačiek slabší odpal,treba sem tam spojku zato na rovinke to ide a so zvyšujúcimi otáčkami začína to pravé orechové,4t-brutálny odpal zo zatáčiek,na rovinke tá akcelerácia je so zvyšujúcimi otáčkami taká vlažná-toť moje dojmy,a chcem 4t! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 160129 | Včera: 121254