Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mohli by ste mi poradiť, pretože mám jawu 350-638 a zo začiatku ide v pohode, ale ked na nej idem dlhší čas, tak už potom dochne a ked pridám plyn tak sa zadusí. Po čase trošku naskočí na chvíľku a zase zdochne. Zo začiatku vypadáva len jeden valec, druhý sa drží a nakoniec aj druhý vypadne. Skúšal som nastaviť zapaľovanie, čistil karburátor, trošku ho aj nastavoval a dal som nové sviečky shampion presne typ na moju motorku. A robí to stále. ďakujem |
Presne tak ako pisu, sitko filter, hadivca popripade hladina v karburatore....resp. Ti nedoteka dost benzinu...to iste som mal aj ja...ale nezdochinal |
sitko som neskúšal vyčistiť, ja mám hadičku priamo z nádrže do karburátora čiže bez filtru a ešte mi robí to, že po čase mi niekedy nateká benzín do vzduchového filtra, niekedy nateká, niekedy nie a ked sa trošku viac nakloní motorka tak z karburátora vyteká benzín. Menil som polovicu karburátora ako tie malé súčiastky a vždy to robí. |
Zeby vysoka hladina v karburatore?Alebo nezatvara ihla v karburatore(benzin preteka).Vyskusaj, uvidis co to povie... |
Ako píše jawa23 : najdôležitejšiu informáciu ti dajú vyskrutkované sviečky! |
Sviečky som kúpil Shampion a zo začiatku boli zaké dočervena ako tam kde hádže iskru, vypálené, ale teraz sú mokré a iskru dávajú kde chcu. Baterka je OK, pretože ju nabíjam a moja motorka si ju po naštartovaní sama dobíja. |
mne nieco podobne robil studeny spoj na kondenzatoroch |
novymi kondenzatormi |
nemôže to byť aj v indukčnej cievke? ked je nad motorom pod nádržov je staršia, tak keď sa zohreje od motora tak potom vypadáva? |
V prvom rade sa pozri do nadrze ci tam nemas bordel kedze aj v nadrzi je sitko a moze byt aj to upchate - vysrubuj palivovy kohut nechaj v nadrzi trochu benzinu potrep nou a uvidis co z nej potecie. |
ak by to bola cievka tak by mal prestat palit iba jeden valec to sa tiez stava ale co ti radil jawa 23 a jack tak sa zhodujem a ta baterka to je tiez dost mozne over si to ci ti fakt dost dobija lebo takuto srandu poznam drzi kratkodobo a ked potrebujes trochu podporu z baterky tak ziadna neni a zdochyna |
Niekedy to zvykne robiť napuchnutá, alebo prasknutá tesniaca gumička v uzatváracom kohútiku |
Mne tečie benzín keď ju nakloním tak skoro vždy a keď je v normálnej polohe tak niekedy tečie. Napríklad teraz je odložená v garáži, benzín zaspavený a stále je vlhký karburátor, ako ventil som pozeral netesní pevne raz za 1 až 2 minútky krapne, kvapká pravidelne ale zase ked je tam plavák mal by zastaviť a nepreplňovať karbik... neviem neviem |
Môže byť chyba aj v kabeláži ? Že keď sa zohrejú tak to už nieje ono? |
buc ti netesni plavakovy ventil alebo mas vysoku hladinu v plavakovej komore a tu gumicku co ti radi zeleno si tiez vymen lebo ti moze aj pri otvorenom kohutiku pretkat malo benzinu a vycisti si kohutik je tam aj to sytko |
ok skúsim prv prečistiť sitka, vymeniť gumičky lebo časom aj málo používané odíde a ked to nepôjde tak potom tú hladinu, čo bude práca asi nadlhšie. Len ten karburátor sa tam ťažko dáva tiež taký prístup! Upravené 2 krát. Naposledy upravil romankocanmi (07.01.2008 21:53) |
hlavne ked ty to nabudúce zdochce hnev v tej chvíli zatvor beznín z nádrži a pozri kolko je v plavákovej ak je to ok akú farbu majú sviečky, a odmeraj napätie na baterke a dobíja ty to vôbec ??? zmeraj napätie za chodu motora |
Roman - tak sa s tým trápiš, aj by som ku tebe zabehol, ale je to ďaleko. |
Mne moja 639 tiez robila furt problemy, tiez som menil tie kondenzatory, potom aj fajky, kable k nim...nakoniec som zistil že tie japan sviečky čo som tam dal su na chuja. Aj ked boli určene na jawku. Proste po pár km vždy jedna prestala ísť, akoby po zahriatí pod tlakom nešla. Vratil som to predajcovi a vraj to dal na skúšku ale sviečka je v poriadku. Ona aj šla pekne, ked som ju mal vyskrutkovanu, zavit oprety o valec a prekopaval som...ale po par km proste prestala. A to boli drahe sviečky (na jawku). Najlepšie šla na tych, na ktore bola zvyknuta, čiže Brisk. Vratil som tam tie stare Brisky a hned šla lepšie. Potom som sa naštval a kupil nove, tentoraz Brisk-y a uz som s tym problem nemal. Karburator je samostatna kapitola, s tym boli tiez problemy...chytalo mi to niekde falošny vzduch, utesňoval som to ako sa dalo. |
možno ja mám tie sviečky, tak keby si napísal ich značkua typ tak by som si to pozrel |
romankocanmi : aky typ mas sviecky??? neni nahodou s odrusovacim odporom?? lebo ked hej a podla mna aj fajky s kablami na jawe budu mat tak preto ti to moze robit ze ked sa zohreje sviecka aj kable s fajkou maju privelmi vysoky odpor |
ja som mal brisk N17c a teraz som dal Shampion, rozmýšľal som vymeniť aj káble Upravené 1 krát. Naposledy upravil romankocanmi (15.01.2008 19:58) |
kamarat to mas induckou ona sa kus zohreje po case a a akoby sa oslabila skus si pozicat od nejakeho kamarat indukcku a uvidis co to povie! |
ok skúsim dúfam, že máš pravdu, pretože aj mne sa to zdá. |
n17c aj tak je je velmi tepla sviecka myslim a vzdy ten isty valec sa drzi dlhsie?? skus vymenit sviecky medzi valcami a potom vyskusaj... a ked nie tak potom ked ti to uz nepojde daj dole fajky z kablov, kabel priloz ku kostre na 0,5cm a mala by t iprejst iskra nedzi kablom a kostrou |
ak je chyba v indukčnej cievke, tak ak bude rozorhiaty motor ak priložím kábel bez fajok tak mala by byť slabšia iskra alebo skoro žiadna? či tak to nezistím? Upravené 1 krát. Naposledy upravil romankocanmi (15.01.2008 21:51) |
Chalani, zlihanie oboch indukčných cievok naraz by bola obrovská náhoda! To sa mi nezdá. |
romankocanmi na tuto temu som nejako zabudol, ospravedlnujem sa a myslim ze tie problemove sviecky boli NGK (cislo uz neviem). |
Podla mna ked vypadne jeden valec je celkom normalne, ze za chvilu zhasne aj druhy. Mne to tiez tak volakedy robilo. Nakoniec bola chybna jedna fajka (ale moze to byt aj kondenzator, alebo indukcka). Na benzin mi to nevypada - hovoril ze ked mu to vypadne ma mokre sviecky. |
Jack zlyháva iba jedna indukčná cievka, druhá ide v poho, lenže keď dvoch ľudí má utiahnuž jeden valec a ho presajem tak potom nejde žiadny. kôly cievke prestáva ísť iba jeden. |
romankocanmi - Keď len jedna, tak to máš vyhrané! Veď ti stačí prehodiť indukčky medzi sebou a hneď budeš vedieť, čo robí problémy: |
ale ked budes prehadzovat inducky medzi sebou tak prehod aj s kablami a fajkami |
ešte som neprehadzoval, možno až v marci, pretože vonku je zima a garáž nemám vytopenú. |
no urobil som presne všetko to čo ste písali, od nádrže až po karburátor, všetko som prečistil, rýýchlo naskočila a aj pekne išla. Už ju treba iba vyskúšať na dlhšiu trasu. Menil som iba káble na sviečky. |
No ano kable na sviečky možu niekedy preražat a može robit to čo si popisoval...a ešte si určite vymen ten vzduchovi filter...ked maš zly vzduchovi filter to je ako keby si ty chcel bežat, ale niekto ti drži rukov usta ...tiež by sa ti tažko dychalo ... a ešte niečo ...skus si vyčistit aj vyfuky ....tie tiež musia dobre odvadzat spaliny ...motor musi spravne "dychat" a to či už nasavanim alebo vyfukom |
výfuky som už čistil v jeseni. Dnes ked som ju naštartoval tak jeden valec išiel v pohode a druhý strieľal, ked som vybral sviečky tak boli mokré, čo sa s tým dá robiť? |
prezri elektriku poriadne podla mna bude nieco z kondenzatorom premeraj ho ale hlavne pozri ci ho mas poriadne ukostreny |
ok tu máš mail: romankocanmi@centrum.sk , prípadne 405-184-371 icq diki |
mal som taký nápad, že už dať bezkontaktové zapaľovanie. Čo si o tom myslíte? Oplatí sa? Upravené 1 krát. Naposledy upravil romankocanmi (14.02.2008 14:02) |
jak si vyriesil tie kondenzatory?? bezkontaktove zapalovanie co tym myslis?? myslis VAPE ale to podomacky vyrobene?? |
audina motorka mi už ide v pohode, kondenzátory boli dobré. ďakujem za pomoc Ale minule, už neviem presne kde som čítal, že pri klasickom zapaľovaní vo vyšších otáčkach to stráca na sile a už nejde kde ďalej vytáčať otáčky a potom valce nejdú tak ako majú ale trošku akoby sa hádali, čím má motorka vo vyšších otáčkach väčšie vibrácie a to bezkontaktové zapaľovanie to vyrieši. Tak čakám na nejaké vaše názory aké máte s tým skúsenosti. Dik |
bratku ved mas Jawu ta ma svoje vyhody a nevyhody . tes sa ze ide ak chces nieco rychlejsie ,nico co toci 10000 a viac kup si liter a budes mat lej jeden problem gumy a spotrebu taze 2 |
Diki moc za rady, jawka ide ako nová, dnes už má zasebou 90 km a nakoniec problém problém bol v "fajkách", dal som nové, nové vysokonapäťové káble a aj kondenzátory, prefúkal som celý karburátor. Dal som späť staré fajky a motorku ani nenaštartovala. Na nových ide v pohode. Diki a veľa šťastných kilometrov. |
Nazdar borci....potreboval by som poradiť akú baterku treba na JAWA 350/638 s 12V elektrikou poradte mi prosím vás dáku aj s prijateľnou cenou diiky moc vopred |
BBZEDOLS ty si tu musel riadne dlho snorit kym si vytiahol tak staru temu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 195446 | Včera: 198547