Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Po kupe simsona asi po dvoch tyzdnoch sa mi zacala vytahovat nakopavacka(hriadel)tak som to dal opravit.Ked som po simson prisiel tak nakopavacka sa uz nevytahovala ale ten K... mi zacal rozpravat ze je to srot ze ani nemohol fungovat a ukazal mi zapalovanie a povedal ze to treba nove.Vraj on mal ten isty problem a ked to kupil nowe tak ze mu uz siel.Povedal som mu nech ho nastartuje a zacal zahovarat,no pocuval som ake chyby tam este nasiel.Pridem domov simson nakopujem a nic no predtym ked som ho tam odniesol siel nakopnut na prvy krat.Hned ma napadlo ze bude nieco s elektrikou a spomenul som si ako mi hovoril ze treba nove zapalovanie.Mne to nedalo a siel som ho roztlacat---(ROZTLACALI SME HO 3 HODINY A ZA KAZDYM CHYTIL A KED SOM PRIDAL PLYN TAK ZDOCHOL,NIEKEDY SOM SA NA NOM PREVIEZOL 20 METROV A KED SOM ZASTAVIL TAK OPäT ZDOCHOL)ASI PO 50tom ROZTLACANI VYSTRELIL Z VYFUKU-PORIADNE-a siel uz aj na volnobeh.Vypol som ho siel sa domow prezliect a ked ho startujem tak opät nechytal .Potom som to uz nechal tak a povedal si ze v zime to spravim.Zima je tu a ja sa ho chystam opravit |
no ja si myslím že tvoje zapalovanie si nechal a dal tam iné......oje*al ta |
Nechcem nikoho očierňovať, ale je možné, že týpek sa hral zo zapaľovaním a zle ho dotiahol. Na základe toho mohlo odstrihnúť klinok čo ho drží v správnej polohe, a preto len odpaľuje, prípadne pri tých odpaloch ešte mohlo vyhodiť gufero. čiže zhoď rotor, pozri si poistný klinok, v akom je stave, a skontroluj gufero. Ked to už budeš mať dole, pozri si aj základovú dosku, je na nej ryska a tá by mala byť oproti ryske na bloku motora... Daj si do vyhľadávania simson - zapaľovanie, je tu toho dosť a boli tu aj fotky ako to má vyzerať.. Držím palce. |
Hráč: tiež ma napadlo, len som to napísal diplomatickejšie..... |
Motor bol cely rozobraty a po vymene tesneni,gufier... zlozeny.Aj klinky su nove a to zapalovanie bolo 100krat nastavovane. |
baho:Inac ako som pocuval toho typka tak sa hral zo vsetkym,no chcel som iba opravit ten hriadel |
-Niekedy ide nakopnut na volnobeh bezi no po pridani plynu zdochne.PRECO?(vravia ze je to zapalovanim ze nestiha dava iskru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mariom (15.12.2007 13:21) |
-Niekedy ide nakopnut na volnobeh bezi no po pridani plynu zdochne.PRECO?(vravia ze je to zapalovanim ze nestiha dava iskru. - Pravdepodobne chudobna zmes, ked studeny motor nastartujes a naraz rychlo pridas plyn, do motora prejde cez karburator viac vzduchu a malo zmesi. Plyn skus pridavat pomalsie. Ak to nepojde, je zanesena hlavna tryska alebo mas nastavenu chudobnu zmes. Alebo skus dat ihlu o jeden zarez blizsie do stredu. Toto zapalovanim nebude, ale podla toho co pises v tom bude aj nieco zo zapalovanim. Ja som to riesil mensim odtrhom na sviecke... Mne sa stavalo ze niekedy ked som nastavoval predzapal, hadzalo slabsie iskru... Cele dynamo som pootocil a davalo bomba iskru, treba sa s tym hrat a hrat. Nezabudni skontrolovat ci nemas naopak kable na indučke, ci su dobre kontakty na kabel od sviecky k indučke, proste vsetko co ta napadne. To je radost sa s tym bavit... |
A ako je na tom bohatost zmesi? Kontroloval si karburator? Vies co inac kamarat ma podobny problem. |
Takze v pondelok za do neho pustam .Chcel som menit piest(nieje v najlepsiom stave) ale myslim ze nieje ho potrebne menit.Kupim nejake vecicky do karburatora a uvidim. |
Postup: vytiahnem hadičku, pustím benzín. Tečie, ok. Netečie, rozoberiem kohúť,vyčistím aj s nádržou, musí tiecť. Skontrolujem karbes - ihlový ventil čo zatvára prívod paliva, stopercentnú čistotu trysiek, skontrolujem funkčnosť sytiča. Nastavím podľa manuálu, skúsim. Ide, ok. Nejde, pozriem sviečku. Ak je suchá, motor nenasáva, tzn. skontrolujem guferá (aj keď boli menené, na sime idú dosť ľahko vyraziť zlým nastavením zapaľovania) . ak sú guferá v poriadku, a tesnenia medzi blokmi motora sú ok, čiže nie je predpoklad nasávania falošného vzduchu, je tu možnosť, že máš tak vybehaný motor ( piest by tomu nasvedčoval), že si nedokáže nasať potrebné množstvo paliva. Posledná možnosť: za maličkú striekačku benzínu (cca 2 - 3 ml) vstreknúť do valca cez otvor na sviečku, zľahka prekopnúť, nahodiť sviečku, musí chytiť. Ak nie, nie je závada v palivovej sústave, ale v elektrickej, čiže by si mal skontrolovať všetko vrátane sviečky , fajky, indukčky, káblov, polohy zapaľovania atď... Veľa štastia. Upravené 2 krát. Naposledy upravil baho (15.12.2007 18:28) |
baho: |
A tie podlozky boli na tom čape.Neviem ci tam maju byt preto sa pytam tu. |
Tak je problém buď v tesnosti motora, že nebol dobre utesnený pri skladaní, alebo vyskúšaj inú sviečku, najlepšie aspoň dve, podľa možnosti nové, aby si vylúčil túto príčinu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil baho (15.12.2007 18:39) |
Tesnost motora mozem vylucit tiez.Bol pri jeho skladani a sviecky sme taktiez skusali. |
a guferá? videl som , ako simson dokáže čisto nové gufero vystreliť z kľuky pri pootočení zapaľovania 2 mm od rysky. a hlavne klinok by som preveril, lebo je bežné, že po slabom dotiahnutí sa matka povolí a odstrihne aj nový, a už je zle. Upravené 1 krát. Naposledy upravil baho (15.12.2007 18:52) |
baho:SKONTROLUJEM ICH PRE ISTOTU.Neskor napisem ci su v poriadku. |
Ok ladies tak toto su 100 percentne gufera ale samozrejme potrebujes NOVE.Tie urcite nezrepasujes srobovakom ako mas v plane. |
simson...mas tu 500 to prispevkov kazdemu radis a cuduijem sa ze si nevies dat rady z jednym pojebanym simsonom??? cim to je??? |
felesiga: V lete som si dal rady s DT a poviem ti bolo to trosku tazsie ako so simsonom.V prvom rade ide o to,ze som na 99% presvedceny ze je to zapalovanie.Ale to jedno percento hladam teraz tu aby som skusil vsetky mozne riesenia.Potrebujem robit GO na xt a nie zbytocne vyhadzovat peniaze do simsona ked sa na nom aj tak vela nenajazdim.Vies nasralo by ma to keby som za 2000 kupil nove zapalovanie a neskor by som zistil ze by to bolo napr.tym simeringom.O TO MI IDE.Ze to najdrahsie mozne riesenie az na koniec.Dufam ze si ma pochopyl |
Vidite?ak nie VAS tak by ma tie gufera vobec nenapadlo skontrolovat.Dik |
Zapalovanie a inducka sa daju premerat a ten zlty fras kupis asi za 300-400sk novy alebo si ho spravis ked sa vyznas do elektriky (cena potom vynde na cca 150sk) |
ty kokos, jako ja i a y neovladam, ale pochopyl sa takto pise? |
Itali: Tu sa neriesi gramatika ale chyba motora ak ti to vadi tak si to nabuduce nechaj pre seba. Upravené 3 krát. Naposledy upravil simson14 (16.12.2007 2:38) |
Slash: Ten zlty fras je na nosici zapalovania.Bez cievok stoji cca:1000sk-ak myslis ten co je na iskru. |
Potom ešte preventívne poriadne vyčisti výfuk a koleno, aby si mal istotu že ho nebude dusiť. |
simson14.... zapalovanie je zlozene z troch cievok ne? ked si dobre pametam...jedna na dobijanie druha na svetla a tretia na iskru... ja som kupoval nie tak davno jednemu chalanovi a vysla ma na 450 sk u nas v mototechne...kocku zapalovania som si urobil doma sam... lebo orignial stoji 500 sk..doma 100 |
Mám simsona tiez a mal som do bodky ten istý problém ako ty.Tiez som poskusal setko možné aj nemožné.Nakoniec som to zaniesol opravarovi a chyba bola na svete.ROTOR ZAPALOVANIA-rozjebaný.Verdikt znel:kúpiť nový.Cena môjho 2360sk v KTM motoshope v BB.Potom chytil na prvú,len mi hrkoce ložisko na kluke a nechcem aby mi ho rozbilo.Vela stastia |
a k tym podlozkam... bud tam mas neoriginalne ihlickove lozisko na cape alebo je uz rozlagrovane...este som nevidel zeby tam boli podlozky... |
simson14 : Moju kamosovi chita len na sitici a ked prida tak skape cize mu ide len na volnobehu. Hadze mu slabu iskru. Nechapem co sa mu s tym mohlo stat ked fical ako hodinky a potom vymenil valec na 60ccm dal tam akysi sportovejsi karburator alebo take nieco a teraz mu robi to co tebe. Vyzera to tak ako keby mu nesla zmes do valca alebo uz ked tak len malo pretoze mu tiez obcas streli a ta slaba iskra naznacuje to, ze mu odchadza zapalovanie. Takze ako keby dve veci naraz. Ale ked mu ide na sitici tak to skor vyzera na ten karburator. |
Simson, si na motoride a ak si si nevsimol tak tu sa riesi hlavne gramatika . Co bolo nepochopitelne na mojej druhej vete? |
mal som kedysi take iste problemy, vymenil som tyristor - tu zltu srandu, a vsetko bolo ok.skus si pozicat od niekoho predtym ako ho kupis ci ti to pomoze, nech zbytocne nekupujes... |
Inac to gufero pri zapalovani-k nemu som sa nedostal pretoze nemam taky stahovak a kladivom to neslo |
simson14 - no ten zlty fras som myslel tu kocku co je pri vzduchovom filtri - tyristor ako uz aj iny spomenuli... spodok zapalovania vies odmerat (dosku s cievkami) |
simson.,..skoc do nejakej mototechny tam ti urcite poziciaju ale skoc ku mne ti vysustruzim jeden a darujem k vianociam |
Slash:Aha,zle som vas porozumel.Ja nechcem menit tu skrinku ale jednu z cievok zapalovania,tu ktora je na iskru. Je tiez zlta a je zaliata na tom kovovom nosici zapalovania.Vyzera ako keby bola zhoreta tak neviem.Ak nevies na co myslim tak neskor tu hodim foto.Jeden chlapik to tiez nazval TYRISTOR . |
simson14 - tyristor je ta zlta kocka pri vzduchovom filtri - pod pravym deklom skrinky, to co myslis ty je impulzna cievka, skus premerat vyvody ci ma obvod, nepamatam sa uz ale mala by mat olkolo 20 - 40ohm. |
Slash:oK skusim,ja si myslim ze to bude tou IMPULZNOU CIEVKOU. Upravené 1 krát. Naposledy upravil simson14 (16.12.2007 15:41) |
Tak troska chyta farbu do cierna.Vyzera ako keby zhorela.Ale iskru hadze vzdy.Najprv vyskusam vymenit tu cievku . Upravené 1 krát. Naposledy upravil simson14 (16.12.2007 15:42) |
skusim aj ja poradit. ked mne neslo nakopnut vacsina to bolo karburator,a zanesene trisky.. ak je sviecka sucha tak to je jednoznacne karbec,alebo nadrz.. ak by to bola elektrika tak sviecka by bola mokra,lebo cely motor by si prechlastal.. ak by bola sviecka mokra,tak to je skoro na 99% v elekktrike.. ak je zapalovanie dobre,skus vymenit kabel aj fajku.. POZNAM TO !! vymenil som tiez x veci za x Sk a stacila jedna drbnuta fajka a motor isiel.. stalo sa mi ze motorka proste "ledva" isla.. myslel som ze jednoznacne zapalovanie sa mi dodrbkalo ledva sla nic proste strasne motor bol strasne horuci ale nesiel.. zase som vymenil x veci za x Sk,a ked som zistil ze to je spinavy fuk tak ma slo porazit ... mne sa zda ze mam bohatost zmesi tak sroubicku do polovici vyskrutkovanu a ihlu mam vstrede alebo na druhej z hora.. skus toto popozerat ak iskru hazde ale ak je sucha to je jednoznacne karbec. a sytic? simson je haklivy na sytic lebo mne po dlhsej dobe ci je zima alebo strasne horuce leto tak chyta len na sytic.. a to mi nerobilo,ale tak chyti na prvu sa sytici a hned to vypnem.. skus vyskusat co som ti aj ja napisal . |
SSimon667:Vyskusam,a este som zabudol-siel nastartovat iba so syticom!!! |
tak to je normalne,a aspon vidis ze ti sytic funguje,ak neni od vtedy rozstelovany. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 255010 | Včera: 201956