Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
na superbike je 20 000Km vela?? ked si chcem kupit? |
zavodne jazdeny?xi |
Keby si ludia ako ty nemysleli ze 20 000 je vela, potom by sa mozno nepretacali tachometre. 20 000 je nic, je to dobry zabeh, ak ten blazon pred tym nejazdil na cervenom poli a menil pravidelne olej, ten motor len zacina svoj zivot. Jeden znamy ma na honde cbr 600 f najazdenych 86 000 a nema problem, akurat treba dolievat olej... Ta tak |
Radsej ked ma 20 000 najazdenych na cestach ako 10 000 na okruhoch. Hlavne si daj pozor na to ci bola alebo nebola spadnuta. |
Radšej sa zameraj na celkový stav ako napr.hrubka predných kotučov,vytečené vidlice,vyťahaná reťaz,rozeta,podivné zvuky z motora pri určitých ot.- to všetko Ti napovie viac ako nejakych 20-30 000 km.Nakoniec samotná jazda.Ak sa majiteľ staral,tak ani 50 000 km nie je na SS veľa.A ako Ti radí Dante ak máš možnosť , zisti si či nebola jazdená okruhovo. |
no zalezi od majitela ako pise kazdy , a hlavne pozor na nalepky , lebo zvycajne za nalepkove sady pytaju najviac u predavacov nahradnych dielov a kde chybaju tak sa mozes popytat preco a cena pojde dole a pozor na nerovnomerne dranie pneu a brzd , treba pekne popozerat ! |
bruno - nejde oto ci boli horsie ako cesty ale ked majitel SS naklada motke na okruhu az kym nezarve obmedzovac a stravi tym cely den, tak je rozdiel ci tak nahonil tych 20 tis alebo to nekdo mal na klasicke jazdenie - 120 -140 , a semtam tomu zakalil na rovinke ,alebo sa ponahanal s plechovicama |
Ja mam na CBRke 60.000 Km a nema problem. A to mozno uz bolo aj 2krat pretocene |
pitchovina s tymi okruhmi co trepete.. tam sa o motky ludia staraju, niektory menia olej po 1000km, masiny su zahriate pred tym ako sa im dava plny knedel a jazdia po kvalitnej ceste.. pravidelne sa nastavuju motorceky a dostavaju zvatsa to najlepsie a pouzivaju sa na to, na co su konstruovane.. radsej kupim okruhovku co ma zasebou 10000km ako kktinu s 20tkm od jozka ferka machra co jej nastudeno steglil na mieste obmedzovac abo jej nastudeno supoval od kaviarne domov a poceste este 5x primagol spojku a supoval to po zadnom po rozdrbanej ceste a za 2 roky sa na nej 6 x vykokotil a z toho 2x daval rovnat ram.. ale zas na druhej strane, pedanti su aj medzi cisto cestarmi a kkti aj medzi okruharmi, takze zalezi najme o to ako bolo o motku starane.. |
Dante5 a dalej neviem koľko... podľa mňa sa mýliš, ten kto jazdí na okruhu vačšinou sa venuje motorkám oveľa viac ako nejaký lolo, čo ani nevymení olej a všade okolo seba vykrikuje, že je motorkáááár... |
DAWE ...všetko záleží od toho čo si predstavuješ pod pojmom Superbike ??? Ak motocykel upravený pre túto triedu a ešte k tomu na okruhoch 20000km tak to je katastrofálne množstvo !! ani by som sa na nu nepozrel . Z vlastnej skúsenosti viem že aj napriek tomu že na takýchto pretekárskych moto meníme olej aj po 500 km a staráš sa o to ako nikto neustále vsetko meníš , kontroluješ , používaš len tie najdrahšie a najlepšie veci , materiály , je motorka po 10000km na okruhu v závodnom nasadení totálne a všetko na nej totálne vyhonenééééé . Samozrejme aj takáto moto je za smiešnu cenu zaujímavá ..My sme robili 2 krát repas motora do 10000 km na R1 05 , na novej 07 ma to na začiatku sezóny asi čaká poznám osobne min. 5 jazdcov z AlpeAdrie ktorým odišiel motor na R1 07 do 5000 km na okruhu a to v triede Superstock čo sú relatívne sériové motory ... a ty hovoríš o seperbike tam sa mení po 1500km skoro všetko ... |
Matvej .... ale samozrejme súhlas aj s tebov motorka bežne hobby jazdená na trati pri 10000 km je určite lepšia ako z cesty ... a najmä kúpená za vinikajúcu cenu s rovnaným rámom a každú sobotu v noci pred dedinskou diskotékou rasovaná do obmedzovača... |
roby, samozrejme ze myslim na hobby jazdcov, uz vidim ako by niektory z timov inzeroval origo SBK masinu a najme u nas v sr a este k tomu na motoride.. ked som mal volakedy davno vysku cca 1 meter, tak som povazoval aj kapotovanu jawu 350 za superbike, takze zalezi ze co si kto pod tym pojmom aj predstavuje |
dante vidis ...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (17.11.2007 11:08) |
Matvej .. presne tak tak Upravené 1 krát. Naposledy upravil Roby78 (17.11.2007 11:03) |
Jasne ze "carachy" sa najdu aj na cestach aj na okruhoch. Len hovorim ze na okruhu je motorka viac vystavena opotrebeniu pocinajuc motorom,brzdami , prevodovkou , spojkou a hlavne retazovy kid a pneu. Nemam chut sa hadat. Uznavam ze Len samotny sposob jazdy robi strasne vela a myslim si ze na okruhu je to o obrovskych silach zataze na material pri zrychleni a aj pri dobrzdovani pricom otackomer len malo kedy klesa pod 8000 ot. Mam vacsie skusenosti v motokrose a tam motorka moze behat celu sezonu pri "relax tempe" a pri maximalnej zatazi v pretekoch ma motor zivitnost iba 10 mth. Aby som to zhrnul.Ja osobne si pri kupe motorky vsimam ci bola okruhovo jazdena a tak isto to radim aj ostatnym. Je to moj nazor a stojim si za nim. |
Bruno76 Penvisse tym chcel povedat ze ak pojdes na SS 150 km/h na 6 prevodovom stupni po dialnici napr v nemecku a ten isty cas stravis zmykanim masiny az do extremov na okruhu, tak ktora asi masina bude po dvoch sezonach na tom horsie? Ja viem ze SS patri na okruh.Ja sam si to hned na zaciatku sezony pojdem vyskusat,ale netvrdte tu take absorudity,ze kazdy kto doteraz nejazdil na okruhu sa nestara o motorku a nemeni olej.Poznam x motorkarov ktori nepotrebuju k zivotu okruh a motorky maju v super stave. |
dante ja som za tuto sezonu bol cca10krat na okruhu za jeden den na okruhu najazdim cca150km . za tento cas spotrebujem 3 sady gum jedny dosticky, retaz bola povodna uz tu mam novu. pred sezonou menim olej + filter a aj vsetky kvapaliny. co myslis je ta moja moto v horsom stave ako rovnaka zx10r ktora za sezonu najazdi 10000km po ceste? |
Nerd Ja viem ze tie masiny su stavane na extremnu zataz,aj to mi je jasne ze mas s okruhmi neporovnatelne vecsie skusenosti ako Ja co som na okruhu este ani nejazdil.Ide len o moje vnutorne presvedcenie ze nieco co je vystavovane extremnemu namahaniu vydrzi menej ako nieco co jazdi z obrovskymi rezervami.To je cele. Ked si zoberies len opotrebenie spojky,tam si myslim ze je to dost dramaticke nemyslis? Si clovek ktory sa rozumie tomu ako pracuje motor spojka prevodovka tak musis vediet o com hovorim. |
Dante: Možno, že moja spojka dostáva mennej zabrať na okruhu ako tvoja na Šturci, to závisí hlavne aj od toho ako ju používaš... MAN |
bante ja radim bez spojky ceze ju pouzivam menej ako ty. z toho "vypoctu" 1500km je cca20%km bud zahrievacie, alebo "posledne" kolo cize total piano. mne z toho vyplyva ze motorka ide na okruho cca 1200km v ostrom tempe. chces povedat ze niekto kto jazdi po cesta + nejake tie "babosturce" tak z tych 10000km co za sezonu najazdi nema pri 1200km plny plyn? |
Na kilometre sa pozera az naposledy,rozhoduje celkovy stav.Tachometre sa pretacaju.Neni to vela |
dante najprv chod na okruh pojazdi a potom pis.jedine co je tam asi viac namahane je predna brzda po cielovke inac je to to iste pouzivanie.tak isto tu motorku tocis ako na beznej ceste,akurat sa ti nestane,ze jebnes do nejakej jamy,alebo do zvodidiel.porovnaj si to so sturcom,alebo babou.mas to to iste vozenie ba dokonca krajsie,akurat sa nemusis bat,ze ta zostreli auto. |
a bezne hobby SS-ka maju od vyroby este rezervy, cize sa to nejak extremne nenici.. a spocitaj si kolko krat sa piestny kruzok osucha za 10 000km pri priemernych otackach 6000 a kolko krat sa osucha za 1500km pri priemernych otackach 9000 s tym, ze sa meni olej castejsie pri okruhovom jazdeni.. a s tou spojkou ti to uz vysvetlili vyssie.. |
Chlapci ved nebudte ako z marsu. Ved ked niekto na motorke vsetko hned vymiena a opravuje proste sa o nu stara,pochopitelne je v dobrom stave. Ale ked niekto masinu predava,tak sa urcite nasnazi do nej narvat este dalsie tisice. A preda Ti ju s platnickami v dyme,zhorenymi pneu,olejom v prdeli,spojkou ktora je tiez pred smrtou,retazou vytahanou ako Mazikovej kozy atd.Normalny clovek ju v takom stave nekupi,ale zaciatocnik sa pozrie na kapotaz (ktora je samozrejme ako nova nakolko bola cely cas v garazi a jazdilo sa s okruhovou) a necha sa ojekabatit. Tot vsjoooooooooo |
Tiez si myslim ze tych 20tis km je nic......ked sa clovek o moto stara tak mozno v tom case len pozistuje par chyb co nie su vidiet ani na novej.....jednoducho ju zabehne a najazdit 20tis je otazka ani nie jednej sezony |
dante tak aspon vim,ze od teba si masinu nikdy nekupim |
vidis dante cize podla toho co si napisal je vlastne najvyhodnejsie kupit moto z okruhu pocas jej "okruhovej kariery" bolo o nu spickovo postarane olej ktory v nej budes mat bude mat nabehnutych max 2000km (inak nepoznam nikoho kto si kupi motorku a hned v nej nemeni olej) |
Prave to sa Vam snazim vysvetlit,ze nie vsetko co ma malo Km a vyzera dobre zakonite musi byt dobre. A to je pripad niektorych okruhoviek,ktorych kapotaz je sice ako nova,ale motorka sama o sebe uz za vela nestoji. len caka nablizkana na noveho majitela. |
Dante535: Este jedna vec. Na to aby si drzal motorku v "obmedzovaci" na okruhu, musis byt dobry jazdec. Vacsina to netaha do obmedzovaca s vynimkou cielovky, alebo dlhsich roviniek. Ja som kupil zavodnu moto, triedy superstock, ale som spokojny aj ked je to 6 kilo. Nevadi jej normalna jazda na cestach, brzdy su famozne, podvozok takisto, motor taha "hore" - ako potrebujes na okruhu. Ani velku spotrebu nema. A viem ze na nej bolo pred predajom vymene skoro vsetko. Ale ja ju tak nevyuzijem, takze ma zivotnost docela dlhu. Pokial s nou nejeb.em |
ked s nou oral zahradu ta hej..ked sa vozil jak clovek ta malo |
20.000 km? sériový motor? jazdený na okruhoch? hocikedy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Lorenzo Cau Ty "Zmrd" Ty si vymenil masinu. Ked sme boli naposledy spolu na chate v Pliesovciach tak si nebol taky Hulvat Ty kacura. Precitaj si vsetky prispevky.Sestra sa ma ako? |
bruno76 tak ja uz viem preco si na koniec sezony na babe |
karburator musim ti povedat,ze uz je prec,ale aj mi je za nou trosku luto.P.S. uz mam druhu |
bruno76dobru cenu si dal! no pochval sa,pri com sedis po veceroch v garazi |
Dante, ja som vymenil mašinu? teraz vymieňam, predávam SPčko, jáj, ty myslíš RRku? no a teraz neviem čo mám kúpiť. Sestra? tá je teraz v Nitre, kurňajs, som najprv nevedel,že kto si |
no pokial nekupuješ superbika od Corsera alebo Biagiho ,tak ti určite ešte poslúži. |
cazzo: aj keby bol zrovna motor v hajzli (co pochybujem), je ta motorka hodnejsia ako vsetky nase dokopy... |
Tiež som sa bál km pri kúpe... Už nebojím |
Jááááj,lorenzo.Teraz tu čítam čo by si ty s tými ludmi čo prispeli svojimi príspevkami urobil? No poviemi ti , nazvať somárom a debilom niekoho kto napíše svojh názor , to si riadne prehnal. a este k tomu biť a biť , chlapče prepáč, ty si sa asi preklepol.Totiž neviem či si majster sveta , ale uvedom si , že možno Tí ktorých ty ponižuješ maju viac v ruke ako ty v hlave.Takže skôr porozmýšlaj kým sa rozhodneš klepnuť do klávesnici...... |
Rooster Tiez by som ho poslal do .............. , keby som ho nepoznal osobne. Je to inak super chalan,hoci podla toho prispevku to tak nevyzeralo. Lorenzo neber to osobne,ale Tvoja reakcia bola fakt trochu prehnana. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dante535 (19.11.2007 21:18) |
Chlapci a čo sa vadíte? DaeWO si založil tému, svoj druhý príspevok a už sa 4 dni neozval,asi to s tou kúpou nebude až také vážne a ešte pár rokov pojazdí na svojej Keeway po Valalíku. |
cazzo máš pravdu dawo sa odmlčal,ale sám vidíš že ked tu niekto trocha privonal k bajkom stráca súdnosť.A aj keď ho viacmenej Dante pozná , že je super chalan,no tak ja poznám super chalanov celkom iného razenia.Ale to s touto témou už nemá nič spoločné.....Len ma serú majstri sveta! |
Rooster: takých tu bolo a bude....majú vyštudované v majcichove! Všetko vedia. |
rooster si tak mimo ze to v riti picha.... ked odlozis svoju prvu kolobezke a pojdes konecne jazdit uvidis kolko ti este k takym "majstrom sveta" chyba |
....Rooster,LuboooS......nas Lorenzo vie o com píše!!!....."Chorche" ty maska!!!!...ma pobavil tvoj prispevok....a že pacifista.... |
NERD ja som svoju prvu kolobezku odlozil ked ty si este nebol ani v pláne.Boze zase jeden ! Bruno neviem co chces vediet.?Uz som to raz písal.Ak sa niekto opýta a niekto mu odpovie a má svoje názory , tak ich nebudem komentovať spôsobom ako sa tu prejavil lorenzo.Ale však každý je nejaký! |
Rooster: Viem co myslis, chapem to. Ale chapem aj Lorenza, pretoze ludia co okruhy nejazdia a tym padom do toho nevidia si myslia, ze motorka musi byt zakonite vylagrovana. Ale to z 90% nie je pravda. Je o ne postarane a kontrolovane vsetko viac, ako na motorkach majitelov - "uzivatelov". |
Pucho mna vytočil ten jeho príspevok a to ako to sem dal!S tým uplne suhlas , mašina či okruh ,alebo len hobby.Všetko závisí od užívaťeľa.Však čím viac skúseností tým viac dobrých rád , nie? |
bruno76 Prečo taká nelogická výmena??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil pandatn (20.11.2007 0:40) |
"Čau Mišo! No ako, čo motorka? |
Chalani super diskusia naozaj som mal skresleny pohlad o okruhovych motorkach. Ale ako tu uz bolo viackrat povedane vsetko je o tom komu patri motorka a ako sa o nu stara su ludia co nastartuju masinu nechaju pekne povrcat zohriat prvych 5 km si to len tak s citom letia a potom tomu zacnu nakladat a su ludia co este ani poriadne nespusti palec zo startovacieho tlacitka a uz je tam plny kotol. |
karburator: Ja som isiel z litra na 600vku a co. A zo 750ky je to uplne logicky krok, pretoze ta do 600vkovych pretekov nepustia a v litroch nemas sancu. Ale mozno mal ine dovody. |
presne tak a chcel som cisto okruhovku.na 750 som nechcel moc riskovat,lebo je skoro ako nova.bolo by mi to strasne luto keby som ju polozil,tak som ju radsej predal a isiel do 600 |
Rooster, drahý motorkár, čo som, napísal, za tým si stojím, je to môj názor a s tým ty nič neurobíš. Motorkárov tu zúčastnených som tak nenazval, prečítaj si vetu, ktorú som uviedol ako poslednú a takýchto ľúdí čo tak rozprávajú ja nemôžem. Písal som všeobecne a nie konkrétne, teda daj si pozor ked píšeš konkrétne. A chlapčaťom si nazvy možno svojho syna alebo svojich kamarátov. A ver tomu, tých debilov som už postretával. |
Nedá mi!Lorenzo , nechcem tu rozvíjať neplodnú debatu otom čo sme tu už preberali.A práve je to v tom ako si sa vyjadril na adresu všeobecne.Vščak ty možno ani netušíš , koľkí to tu čítajú a nemusia stým tvojím názorom súhlasiť.A mi povedz , sú to debili a somári? A treba ich biť a biť?NO ak si myslíš že že sa diskusia dá riešiť aj takto, tak Amen s nami.K tomu poslednému:Môj syn je o trošku starší od teba.A ak máš pocit , že som ťa niečim urazil?Neviem.Takže drahý motorkár,nechcem sa opakovať aj príspevky si treba rozmyslieť.Prajem ti hodne rozvahy , či na motorke ako aj v živote!Čau..........a tým 300.000 km by som sa len potešil. |
Rooster prepáč, ale tú neplodnú debatu rozvíjaš, radšej mi napíš súkromnú správu ak niečo chceš riešiť. Zato že si starší ma ty chlapčaťom nazývať nebudeš, to je trúfalé. To je jedno kto súhlasí a kto nie, vždy je lepšie mať na výber A jednoducho nerieš to, nikam sa s tým nedostaneme, ja tvrdím jedno, ty druhé, iný tretie, hotové. ty máš svoje skúsenosti, ja svoje. |
No ja mam na mojej vyše dvadsať ročnej GPZ 750R 80 000km a šlape jak hodinky. |
bruno76 nelogické je hlavne ostať pri tom istom modelovom type, aj keď si myslím, že 750 je aj tak najlepšia. |
pandatn: preco je podla teba nelogicke zostat pri tom istom modely? Hlavne ked ti nieco vyhovuje a robia to vo variante 600, tak je to dost logicke. Sam mas 600RR 05 a aj 07. To nie je nelogickejsie? Podla mna je 750 uplne najvacsia blbost. Nema obratnost 600vky a vykon litra. Niekto zas povie ze ma z oboch najlepsie... Blbost. Keby to nebola blbost, tak by boli preteki 750 tiez. Ale co? Ale nie su! |
pandant:model mi sedi,posed mi sedi-neni o com.750 je fakt dobry stroj,ale chcel som okruhovku a 600.este nieco? |
600RR 05 už nie je, včera volali orgáni, "motocykel bol stotožnený", takže mi začali starosti s odstúpením od zmluvy a súdením sa o moje prachy, no či ich uvidím... |
pandatn: to je blbe s tou RR. Snad sa ti podari dostat k peniazom,aj ked to bude asi trvat vecnost. K tej 750 - myslis ze na litre davaju horsi podvozok a preto nie su obratne ako 600vky? Nie, je to vaha a vykon. 6ke udrbes v zakrute a smejes sa. Spravis to s litrom a "smejes sa" z priekopy. Ale nikdy som 750 nemal... |
Ked kupujes jazdene moto tak si ju poriadne pozri.Ked prides ku predavajucemu tak nech ti ju pred tebou nastartuje za studena!!!!Pocuvaj ake zvuky ten motor vydava a ako prepne zo sytica na normalny chod.Pred startom si pozri ako vyzera olej v motore.Pozri sa ci niekde neuvidis na motore cerveny silikon,alebo inu tesiacu zmes.To by znacilo ze sa v tom uz dakto vrtal co je dost cudne na 20tisic km .Riadne si pozri ram a vsetky plasty.Kazdy jeden plast ma seriove cislo.To cislo plastov je rovnake na celej moto.Ked ti daktore nebude pasovat tak bol plast meneni.Ked to je dovoz z Talianska,alebo s primorskych oblasti tak pozor na koroziju-byva aj na hlinikovych castiach:motor,ram..-vlastna skusenost s moto z Talianska .Odskusat sa zviest a pri takej 80tke pustit jemne riadidla ci netaha do strany-buracka.Najlepsie by bola servisna knizka s peciatkami zo servisu |
vsak ked 20.000 je vela, tak podla mna staci povedat predavajucemu, ake cislo by si chcel na pocitadle mat, da sa to zariadit |
Pucho: si si istí s tím cos napísau o tej sedempade? |
mikulec: nevidim nejaku pointu v 750. Snad ked chces prejst zo 600 na liter, tak hej. Ale 95% slovenskych motorkarov na takyto prestup nema peniaze. A takisto trpezlivost. Ale naozaj si myslim ze 750 sa nechyta ani na jedno z dvoch dalsich. Vsetok vyvoj sa sype do 600 a 1000 a 750 sa popritom len vezie. |
Váha 600-750-1000 je v rozpetí do 10 kg, tak myslím, že to nemá zmysel riešiť. Rozdiel je v geometrii podvozku. Keďže 750 a 600 majú rovnaký podvozok, tak asi že 750 je lepšia. Na GSX-R1000K3 som spravil 2:28.8 a na GSX-R750K4 2:26.9, čas na 600RR 05 by som neriešil, pretože mala Ignitech riadiacu jednotku a nebolo to ono ani po nastavovaní na brzde. Uvidíme, ako to bude na 600RR 07... |
hlavny rozdiel medzi 600 a 1000 je vykon! ten ta na jednej strane zrychluje a na druhej spomaluje. je rozdiel brzdit na konci roviky z 250 a z 280. nasledne sa dobre trafit do idealnej rechlosti na prejazd zakrutou... toto je hlavny rozdiel medzi tymi motorkami. dobry a vyjazdeny jazdec pojde na vykonnejsom stroji lepsie casy. podvozky su +/- to iste. |
noo ja by som si mozno kupil okruhovy stroj od jazdca ale to by som ho musel poznat jak stroj tak jazdca ale pravda je ze spojkovy kos dostava riadne rany ked podradujes a otackomer ma cez 8000ot a isto to neni lacna vec ked ti to bude treba menit je jedno ci sa to posralo na ceste alebo okruhu proste zalezi od pristupu vodica jak to setri pripadne nici a je tam kopec inich veci k pokazeniu |
pandatn: presne ako napisal nerd. Je to o vykone. To co nazenies na rovinke s litrom, stratis v zakrute jednak pre vyssiu rychlost pred zatackou a jednak tym, ze so 600vkou si dovolis zrychlovat ovela skor este v naklone len kvoli tomu, ze tam nemas tolko vykonu. Napisal som ze som 750 nemal, ale vozil som sa na nej. Na K4. Ale ako som uz povedal. Ani mastne, ani slane... |
ja mam na svojej najazdene 86000km a jazdi ako svajciarske hodinky. moja honda cbr 1000f |
pucho povedat ze GSXR750 je nemasna neslana je dost hlupe |
Ano, Nerd má pravdu. Čas získaš na brzdách a v zákrutách... |
pandatn: vidime sa na panonii, tam mozes vsetkym ukazat ake skusenosti si nabral s tou 750 za 8tis km. Inak s GSXR 1000 som spravil 4tis km za 2 tyzdne. |
Pucho, nemám len jednu moto... |
pucho 750 urcite nie je nemastna neslana, hlavne ked 600 patri do kategorie slanych a mastnych |
pandatn: Pisal som o skusenostiach. Je vcelku jedno s cim prides pretekat. Cim viac kramov mas, tym viac je s tym starosti. Urcite to poznas. |
pucho vitaz pascalplast capu na pannonii v kategorii 600+ jazdil na 750k1, vitaz kategorie 600+ licenciach race for fun v trencine siel 750k6..... |
Jak napísau Nerďák, sceu sem tu dat otkas na www.motohouse.cz/ a nech si to tam kukne o tej sedempade. Dokonca v ňekerém čísle písaua aj tá česká preťekárka, nezmislím si jak sa volá, tá muadá blondína. Tá jezdzí tuším šestofki. A porovnávaua tam tito tri Džiksre. Treba si to prečítat. |
Len ma tu za to neukamenujte... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 41555 | Včera: 121852