Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel som sa spýtať,či je to normálny jav,že mi vyhadzuje spálený olej z výfuku.Mám Hondu CR 80,používam olej do benzínu Valvoline Syn Power a miešám ho v pomere 1:40,Čím to môže byť?Či je to normálny jav?Alebo je dosť znečistený zadný výfuk,alebo treba vyskúšať iný olej,či pomer oleja a benzínu?Za všetky rady Vám vopred dakujem. |
napisal som ti to v diskusii okolo chlad. kvapaliny |
motorkar1: odtial som to zmazal, piste to sem |
Pri takom pomere je to normálny jav. Ja som mal KX 125 používal som olej Castrol R2 v pomere 1:50 tiež bývala koncovka výfuku od oleja ale nie moc. Po jazde sa stačilo pozrieť na svoj chrbát boli tam bodky od oleja a dres nesmrdel len mojím potom ale aj spalinami.Odporúčam ti pomer 1:50 motor by sa mal aj začať lepšie správať a nebude ani tak dymiť. |
moze to bit aj tim ked pri umyvani sa ti tam dostane voda a potom ju vyhadzuje von |
redline12- ja som ti už povedal |
Veď to ,aj dcéra má celý dres špinavý od tých olejových bodiek a to jej stále vadí,takže preto som sa pýtal čo to robí a čo sa s tým dá robiť!Čítal som dakde v diskusii,že by bolo dobre vymeniť aj výplň zadného výfuku,ale neviem čo by tam bolo dobre potom dať,alebo či sa dá aj tá výplň vyčisťiť?Výfuk je znitovaný,takže by tobolo treba asi roznitovať čo?Stačilo by to z jednej strany a z kotorej?Či aj to je jedno? |
mensi pomer nedavaj -mohlo by sa stat ze by si ju zadrel a potom by to bolo drahsie ako dres |
je to v poriadku..nic z toho si nerob....neries relaxuj |
môžeš mať aj bohatú zmes - nestíha všetko spáliť, malý predstih , prípadne vybehaný motor a teda nižšie tlaky a teploty vo valci než na čo je olej počítaný. |
ta vata sa nevdavyprat,ked ju chces vymenit tak si ju mozes objednat tu:www.motoraj.sk/modules.php?name=catalog&file=product_in... |
asi je to dvojtakt, a čo poznam kamaráatov s dvojtaktmi tak to robia bežne, motorovy olej nie horľavy možnože až pri oveľa vyššej teplote ako máš v motore tak tam ho do vyfuku rovno vypľuva, tie kvapky preto lebo pri valci maš vyfuk ohnuty a olej sa ti tam zbiera ako v sifone a potom tlak spalin vypluva po kvapkách vonku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil milky1 (08.09.2006 19:57) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8624 | Včera: 154579