Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mám TA r. 1999. Až do začiatku tejto sezóny som s prednou vidlicou nebol spokojný. Veľmi sa zahryzávala pri dobrzďovaní a kopala nazad aj pri najväčšom cite v ruke. Okrem toho to v zatáčkach nebolo bohvie čo. Môj skúsený mechanik mi to rozobral, vymenil olej /bol tam ešte pôvodný/, ale aký tam dal si presne nepamätám, ale viem len toľko že tam má ísť hustejší ako do SS. Keď som od neho odchádzal mal som dojem, že mám inú motorku. Plynule brzdí /aj keď treba brzdiť razantnejšie/ a zákruty ktoré som predtým prechádzal napr. 70-kou môžem teraz robiť o desať viac. Ale vraj na brzdenie môže mať vplyv a stav prednej penu. Ja mám nové Metzlerky /80% cesta 20 % terén/. Vrele ich odporúčam. |
Buty: a ked nebudeš mať čo robiť cez zimu tak si mrkni aj vybrané slová po V. /nič v zlom/ |
alebo sa inspiruj clankom o hyperpro pruzinach a napis Jeziskovi (predne wirth vsak zozenies min o 1500 lacnejsie) |
dik moc...myslel som si ze to bude tym... |
aha uz viem. tu mas navod: www.ta-deti.de/ta/forkoil.html |
buty: skontroluj hladinu oleja. teda este lepsie- stary olej vypustit, a naliat 2x 6 deci (nepamatam si uz presne, pogoogluj) noveho. |
Caute Transalpisti |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 181874 | Včera: 176926