Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nevie mi dakto poradit ako sa dostat na sirsie koleso na kardanovej motorke Mean Streak Kawasaki.dik vopred za info |
S kardanom tazko. |
na inete som nasiel prerobene ale ziadny naznak ako |
Dá sa dá.Okino poslal som Ti to. Pozri si poštu. |
rozober vystup z prevodovky vytiahni kuzelove koleso (bude to na 99 % z jedneho kusa z hriadelom) a ulozene asi v dvojradovom lozisku s kosouhlym stykom(co uz napoveda o nutnej presnosti) samotny hriadel skresli predlz a daj vyrobyt novy ( co bude problem kvoli tvaru zubov a nutnej presnosti) ked to zvladnes tak sa este pozri na ulozenie mozno bude treba upravit domec toho loziska aby nebolo velke rameno a tym navyseny ohybovy moment, teraz potrebujes odsadit druhe koleso ktore je na kyvke (mozno budes musiet upravit aj ju a jej ulozenie v rame to uvidis ako ti to bude pasovat) pri medzikuse daj pozor na presnot (tento typ sukolesia nema rad velke ani male vole, asi preto ich pri vyrobe paruju) este si daj pozor na mazacie kanaliky je to mazane od motora. ked to bude hotove potrebujes roztiahnut o rovnaku cast druhe rameno kyvky ak ho ma, ak nie tak mas vyhrate teraz uz len odsadit naboj od koncovej hypoidnej prevodovky upravit pruzenie (co je porovnani s prvou opravou malina) pri tomto pozor aby kolesa sli v jednej stope naco vsak samozrejme treba kukat od zaciatku |
temny.ako je narocne prehodit nahon s kardanu na remen alebo retaz |
je to technicky jednoduhsie ako upravovat kuzelove sukolesie, nova kyvna vidla, a vystupny hriadel vyrobis taky na ktory pojde uchytit remenicku ci ozubene kolo (to treba spravit vymenitelne) a este pozor aby to bolo rovno (to znamena rozeta a vyvodove koliesko musia lezat v jednej rovine kolmej na os rotacie) inak ti bude retaz padat to vieme este z bicyklov ked sme mali ohnute ramy |
mam jedneho velmi schopneho sustruznika tak to chcem zverit jemu ale s motorkami nema skusenost. |
rob ako myslis ale ja som ti chcel len naznacit ze to nie je take jednoduche (napriklad hypoidne ozubenia sa vyrabaju na strojoch ktore ani neviem kto na slovensku vlastni AVC cadca ma asi ale neviem na ake rozmery) |
a ty nemas dakoho kto by to zvladol? |
No ja len zo svojej skusenosti mal som na viragu avon 175 ta mi trochu suchala o kardam hehe ale vysuchala sa a bolo ok. Teraz som tam dal dunlop 165 sice ma mensi aj obvod takze mi klesa maximalka vrrr ale zasa je lepsia manervovatelnost a to vyrazne uz by som nesiel do sirsej gumi! Sice je to efektne ale mne sa osvedcila ta manervovatelnost! |
zomby:ja nechcem na vela asi 240 ale teraz tam mam 170 a to je hnus Upravené 1 krát. Naposledy upravil okino (11.10.2007 12:36) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68346 | Včera: 206299