Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, kamos, kt tu nie je zaregistrovany si xce kupit nejake enduro pripadne ostre enduro kt MUSI mat el starter,takze jeho poziadavky a prosbu o pomoc tlmocim vam zasvatenym |
No ja osobne by som doporucoval wr-ku lebo aj ja osobne by som ju chcel ale tiez ktm je fajn a aj Husky...No v prvom rade sa musi hladiet na stav tych moto na najazdene KM a hlavne na ake ucely bola moto pouzivana a potom sa rozhodne...toť moj nazor... |
XR-ky nemaju el.starter ani starsie WR-ky,pokial viem ani kazda huska nema starter..cize ti ostala KTM a z tych co si spominal tak do 100 000 zozenies iba LC4 400 (je dost tazka) ako aj LC4 620....exc 450 je fajn ale cena je od 130......ja by som bral WR-ku hoci nema el starter,XR su zas dobre na zivotnost a da sa na tom aj dobre pojazdit...husku by som si osobne nekupil ale 100 ludi 100 chuti... |
mam taky navrh ze bude treba definovat slovo "starsie"...aky r.v sa tym mysli... |
starsie myslel rocnik kolo 97, 98,... a novsie cim novsia tym lepsie..tak aby to zase vyslo do tyx 90 litrov pripadne 100,...hm som nevedel ze WRky nemaju el starter som myslel ze maju...teda asi si myslel starsie inak od kt rocnika mali uz wrky el starter?bo aj ja mam napr lc4 620 a tez mam len nakopavacku a nemam el starter a ja mam 96tku a sa mi zda ze uz od 97 mali aj el starter |
no presne to neviem ani ja ale myslim ze WR mali starter az od roku 02-03 ak nie 04... |
shamot: tiez som riesil podobny problem ako tvoj kamos ,no ja som sa rozhodol pre xr400.Za tie prachy so starterom moc nevyberie.WR 450od roku03 mali startre no 400 a 426 neviem.Radsej si mal dat otazku ake ostre enduro so starterom do 100litru... |
WRky majú el. štartér od modelu WR 450 2003. |
ja ti poviem len tolko že: za tie prachy kúpiš skutočne solídne endurko, ale jedine 2T,(najlepšie 250 kôli dobrému spodku) napr. exc, wr, cre, gasa a pod. máš lahučké ostré endurko(cca 100kg,50 koní) naštartuješ to aj s prstom v riti, a nemusíš sa báť zaklepaných ventílov, vyťahané rozvodové reťaze,šponováky, zodraté vačky, olejové filtre, čerpadlá,ložiská, vodítka,sedlá ventílov, toto všetko hrozí u ostrých 4T, ktoré majú predsa len najlepšie časy za sebou, no a ceny týchto dielov sú poriadne závratné, ja som mal rovnakú dilemu na jar tohto roku bol som dosť ortodoxný ku 4T ale mal som asi rovnakú hotovosť ako tvoj kamoš a nakoniec som kúpil 2T ako mi radili chalani a vôbec nebanujem zatial len spotrebné veci žiadny problém a spotreby ktorej som sa tak bál, no tak tá je úplne v pohodke 7.5 l benálu mám na 100 km endurkovania čo je zhruba 2,5 hod. jazdy.nech si to ešte premyslí Upravené 1 krát. Naposledy upravil marekon (07.10.2007 19:20) |
mnoo tez som tu zabudol napisat ze on ju xce bez papierov pretoze mu ich ani nebude treba Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shamot (07.10.2007 19:33) |
nikto dalsi co ma skusenosti s tymito endurami, aby ich porovnal resp oradil kt je lepsie....ked uz teda budeme brat ze budu starsie a nebudu mat ten el starter...hm?? |
Shamot, toto tu bolo preberane 1000 krat, kazdy poradi nieco ine a na tejto stranke hlavne nejaku kok*tinu, hlavne zopar nemenovanych expertov. V danej cene to vyjde najskor na Husku TE410, ma starter a slusny potencial. Rocnik cca 2000 a vyssie. |
kamos namoze byt moc fajnovy! |
oki hosi, kamos zuzil okruh na masiny: Huska TE 410/ TE 410 E, KTM EXC 400/ EXC 450 a Yamaha WR 400 F/ WR 450 F...cenove rozpatie tyxto moto je od 80 - 130 litrov...xcem vedet vase nazory a rady bo tie starsie rocniky a lacnejsie su bez startera a te novsie a drahsie su uz s el starterom....je to az taky rozdiel moto bez el. startera a moto s el starterom??? v com sa lisia okrem hmotnosti a ceny???..a kt z vyssie uvedenyx by ste brali vy hm? |
tak to ti poviem ze v riadnom endure ked si v kolaji do polovice motorky je starter na nezaplatenie |
v WR 400ky neverim , .... 450f odporucam. yamaha je najlepsia a najkrajsia. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121524 | Včera: 140186