Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute, |
kontaktuj superflankera ten má na svojom nejaké to lešenie. |
kxbibo: ti dam lesenie..hehe..to si potom nevidel padaky od grave.cz to je ina kolajnica |
superflanker: dik moc za rady... |
na strasieho Alpika to uz bude asi problem. SW motech ich ma vsak stale este v ponuke. Kontaktuj www. styx.sk alebo raptora oni SW motech predavaju. (snad by ti objednali). Vyzeraju takto: www.mo-tech.de/produkt/?produkt_id=57&marken_id=16 |
dik moc za pomoc....!!! |
Tady je zkopčená adresa na značkové padáky GIVI TN363 ,CENA 2 450 Kč. |
ja mám urob si sám, ale vela krát sa už osvečili moto nemá ani stopu po páde a to v teréne neni prolém položit, aj dnes v piesku,strašne to vozí |
...obdivujem ludi,ktoti po pade este stihaju vytiahnut fotak,a chodit okolo masiny a fotit si ju.Ja to hned mikam na kolesa nech to nie je kompletne prechlastane...ale sak pekne obrazocky . |
Ja mám tiež robený rám masívny pre pády v teréne ,chráni mi aj nohy a myslím že je oveľa lepší ako originál.Na dlhých cestách si naňho vykladám nohy a oddychujem počas jazdy. |
Poohybal som to narychlo z 20mm plastovej trubky. U skutocneho kovoveho ramu by ohyby mali vacsi polomer, neboli by tak ostre. Paci sa vam to, alebo to vyzera uplne na H? Lebo ja mam z toho zmiesane pocity? Ucel by to splnilo, ale nebude to zbytocne tazke? |
estetiku hodnotit nebudem, o to primarne pri padacich ramoch neide, dal by som si ale pozor na ten "pravy uhol" ktory mas pri valci aby sa nahodou pri pade nevtlacil do motora |
este mi napadlo ze ceska firmicka Grave taketo veci vyraba www.grave.cz |
ogard> Diky. Grave ano, ale nie na prastare Pegaso iba na novsie. |
Ja ti odporucam masivnejsi ram od renomovanej firmy, kde je zabezpecene,ze v pripade padu ochrani moto a neublizi zbytocne ram alebo motor. spadol som pred dvoma rokmi v Lotyssku a nebyt ramu domou by som siel na odtahovke. Ram poskrabany prihnuty ale moto neposkodene, ani skrabanec. Mam padak znacky GIVI. Pozri na foto v profile. |
prosim Vas, vzhladom na vsetky prispevky v tomto fore sa cem opytat, ci su kvalitne tieto padacie ramy, viz. odkaz nizsie, ci je dobra ta znacka sw-motech a aky silny pad preziju, do akej rychlosti sa pri ohnuti dedotknu motorky? mate s tymito alebo od tejto firmy neake skusenosti? dakujem za ozaj kazdy prispevok..... |
Pozri do môjho profilu. Na mojom TA sú padáky originál od Hondy /Ja som ich nastriekal striebornou metalýzou/Superflanker správne spomenul, že padák musí mať deformačnú zónu a ja ešte pridám, že aj správnu pružnosť. Nie je pád ako pád. Prevrátenie po zabrzdení, alebo v malej ryhlosti sa nedá porovnávať s haváriou a prípadne nárazom pri nej. |
Ja Petko: Teraz som si pozornejšie prečítal text k tvojim padákom. Mám tieto pripomienky: Nie je plast ako plast. Sú plasty z ktorých sa robia ozubené prevody. Ak si to urobil z vodovodných plastovýcg trubiek, tak sa obávam, že ti to poslúži len raz a to pri prvom položení motorky. Tam to prekročí svoju deformačnú zónu aj medzu svojej pružnosti. Čo sa týka hmotnosti, tak určite to musí byť ľahšie ako 20 mm ocel. Čo sa týka tvaru. tak mám dojem, že tvoje rámy siahajú veľmi dolu a pri ľahnutí motorky by prvý náraz dostala tá spodná časť a celý rám by posunula smerom hore a rozlámala ho. Najlepšie by bolo, keby sa pred navrhovaním padákov motorka pomocou kamarátov na trávniku opatrne položila na bok a z tejto polohy by sa určil bod, ktorý by optimálne rovnomerne prenášal tlak na úchytné miesta a nezaťažoval len niektoré z nich. Inak, to položenie motorky môžeš odskúšať aj s rámami ktoré si si urobil.Inak, ak by si tie plastové rámy dajak doladil, môhli by ti poslúžiť ako model podľa ktorého by sa dali urobiť kovové padáky. |
to Buty: Na mojom TA majú trubky priemer 20 mm. Prevrátila sa mi mašina na cste raz keď som neopatrne zabrzdil pri vjazde do úzkej bočnej uličky a tam hneď za rohom stálo väčšie auto. Na motorke žiadný šrabanec, len padák mal na kov odretú čiernu farbu. Tak som ich potom prefarbil /predtým opieskoval/ normálnou akrylovou metalýzou. Teraz si urobím na dotykové miesto karbon-kevlarovú ochranu. Stačilo by aj na to miesto sk páskami pripevniť kúsky tlakových hadíc. Ten tvoj TA je pekný, bola by ho škoda odreť. Ten dyzajn je originál? Už som taký niekde videl. Ktorý je to ročník? Upravené 2 krát. Naposledy upravil bohusact (18.11.2007 11:50) |
bohusact> Diky za rady. A inac to co vidis na fotke je len model z plastovej vodovodnej trubky. Myslel som to presne tak ako si to ty napisal v poslednej vete. |
JaPetko: ešte detail k tebou navrhnutým padákom. Rúrky by mali byť ohýbané do väčších oblúkov. Zvýšila by sa tým pevnosť , odpruženie a absorbcia prípadného nárazu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58837 | Včera: 230657