Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím |
kamoš má 610-tku,je to dobrá moto,akurát treba často meniť olej,lebo nemá olejový filter a treba dávať pozor na ojnicu ktorá je taká istá jak na mojej 350-tke a oproti nej je viac namahaná.diely nie su problém,lebo tento typ motoru sa robil od92-až2004.Tak to bolo uvedené aj na obale keď som kupoval diely do mojej 350-tky |
No Husqvarny od roku 1998 mali už olejové čerpadlo. ND sú dostupné za origoš ND si aj zapýtajú ale asi tak ako aj inde. 1996 má vpredu klasickú vidlicu Marzochi a vzadu tlmič SHOWA. Mala by mať origoš dva tlmiče výfuku ale dosť sa to prerábalo na jeden. Brzdy sú Brembo. Pokiaľ kúpiš tak sa ozvi. |
dikies za rady |
kxbibo |
kxbibo: ty by si si mal spravit nejaky "template" na Husky aby si stale dookola nemusel pisat to iste. Neni to zli napad, ze? Das iba ctrl+c a ctrl+v a mas po probleme |
S motormi Husqvarna je to tak: |
dikes kxbibo |
o tých 500km som to čítal niekde aj ja v nejakom časopise kedysi dávno, lenže maník išiel na tom 500km po dialnici asi na plný plyn, prišiel do fabriky a povedal ako išiel že 500km diaľnica. Pozerali na neho s otvorenými ústami či je normálny. Ale to je zase skúsenosť jedného stroja. |
a co treba menit pri toma kolko to asi víde taká vímena Upravené 1 krát. Naposledy upravil rommel (05.10.2007 12:10) |
Kxbibo-zdar..skusal som stiahnut ten manual a stale to vypituje nejake heslo..tam sa treba zaregistrovat ??...lebo som z toho k.k.t.... |
no ze co treba meni ci len tu ojnicu alebo este nieco ine a ze kolko to asi tak vide penazi |
rommel asi sa nerozumieme. Zbytočne sa pýtaš takéto otázky, lebo to koľko vydrží motor to je veľmi rôzne. Záleží od od veľa faktorov. V akom stave bude keď to kúpiš, ako budeš robiť údržbu, ako budeš jazdiť. Ojnica sa nemusí vymeniť dá sa aj opraviť. Zgenerálkovaný motor TE 610 ta povozí niekoľko sezón pri správnej údržbe. |
rommel meniť pravidelne ole sledovať si hladinu oleja pred každou jazdou, čistiť vzduchový filter, sledovať vôlu ventilov motora, ak sa začnú ozývať z motora divné zvuky hneď to rozobrať a prezrieť, vymeniť. Umývať motorku pokiaľ možno po každej jazde. Mazať kyvnú vidlicu a pákový prevod zadného tlmiča, ak to zanedbáš tak to zhrdzavie, hlavne ihličkové ložiská ktoré sú tam. Mazať lanko spojky aj plynu. Sledovať si stav bŕzd. Kontrolovať skrutkové spoje na celej motorke. Pred jazdou kontrola olej, chladiaca kvapalina a tlak v pneu. Ak budeš jazdiť motokrosovú dráhu a skákať pneu vedia púštať, jednoducho ideš na dráhu máš v nej 1 na druhý deň skontroluješ a je tam 0,5. |
Len Tak: skusenosti-husqvarna te 610, husaberg...#364666 |
no ale aj tak ma to taha na tu te 610 je to super stroj a ja ti mozem povedat kedy uz taku mam tak sa o nu staram lepsie ako o seba |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 139529 | Včera: 156884